The internship

Started by Florian, October 11, 2013, 15:32:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wat vonden jullie

Slecht
6 (37.5%)
Matig
5 (31.3%)
Leuk
5 (31.3%)
Super aanrader!
0 (0%)

Total Members Voted: 16

Florian

Hallo heeft hier iemand the internship al gezien?
IMDb heeft hij een ranking van 6,3
Het is een film met  Vince Vaughn en Owen Wilson waarin ze beide als verkopers aan de slag gaan bij :google: voor een (zoals de titel al doet vermoeden) stage. Nu hebben ze echter geen verstand van internet en wat er zich daar afspeeld en zou dit tot grappige situaties moeten leiden. Ik geef al aan dit zou er toe moeten leiden. Maar ik ben er niet door geraakt. Het is net echt grappig of de situaties die grappig zouden moeten zijn, zijn erg voorspelbaar en hierdoor slaan ze de plank finaal mis. Ik had er hoge verwachtingen van na bijvoorbeeld de Weddingcrashers waar deze acteurs ook een briljante rol is spelen maar helaas. Het is een film die op dvd vast nog wel een keer bekeken kan worden maar voor de bios vond ik het zonde van mijn geld..

alexander2

Baggerfilm maar wat verwacht je anders als je de 2 hoofdrolspelers ziet?

knubbe

Destijds gezien in de sneak preview. Voor de sneak was het een prima film, zegt misschien meer over de kwaliteit van de andere films dan van deze :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

ProXius

Voor'n avondje op de bank wel geinig, geen bioscoop materiaal wat mij betreft. ;)  (afgezien van een sneak inderdaad ;) )
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

flakkees

gisteravond opgezet met hoge verwachting
toen ik wakker werd was het scherm zwart  :yawnee: ,dus geen wakker blijvertje deze film  :nopompom:
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

AnubisNefer

Ik heb me in ieder geval ermeer vermaakt. Qua comedy vond ik deze leuker dan The Hangover 3.

Het is niet hoogstaand, maar voor een keertje wel leuk.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Zymotic

Quote from: AnubisNefer on October 14, 2013, 18:28:11
Ik heb me in ieder geval ermeer vermaakt. Qua comedy vond ik deze leuker dan The Hangover 3.

Het is niet hoogstaand, maar voor een keertje wel leuk.

Same here!

John Wx

Vanmiddag gezien wel leuk
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xstream

Man man, wat een prutfilm. Kom er niet doorheen. En ik ben best fan van Vaugn en Wilson, maar dit ligt er zo dik bovenop. En dan dat hele Google gebeuren wat nergens over gaat.
Nee, niet mijn film ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

bvermeulen

Kunt er mee lachen maar niet mega goed.. niet goed genoeg  voor een bioscoop kaartje althans..

Joris1971

#10
Gezien in het vliegtuig, onderweg naar Mexico (Cancun).

clicquot

Deze feel good movie is voor de oude bokken hier die schrik hebben dat ze niet meer meekunnen met/in de virtuele wereld. Nieuwe horizonten staan te ontdekken in Googleplex: wc @ the Googler club!
Niet opgeven gasten, er is nog hoop!  ;D

Robbo

Heb de trailer gezien en het lijkt me echt weer zo'n cliché film waar ze de beste grappen al in de trailer hebben getoond.

clicquot

Quote from: Robbo on December 11, 2013, 18:14:47
Heb de trailer gezien en het lijkt me echt weer zo'n cliché film waar ze de beste grappen al in de trailer hebben getoond.

boenk op! ;D

Multimediaknaller

2 bekende (en uitgerangeerde) spelers zijn nog geen garantie op een meesterwerk  :satisfied: Kijk ook eens naar de regisseur, iets wat ik dan vaak doe  :colgate: