New Music Hifi Show Brussel, de foto's

Started by Cantodea, October 7, 2013, 13:32:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cantodea

Voor diegenen die er niet bij waren, enkele foto's van de Hifi Show in Brussel. Ik was heel vroeg aanwezig en kon in alle rust foto's maken. Geniet ervan!

Advance Acoustics X-Preamp XA 160


Yamaha AS-3000 inside


Yamaha AS-3000


Wadia & Wilson Audio


Vivid luidsprekers


Vitus Audio


V.R. Verheyden Amplifiers


Triangle Signature


Transrotor


Sudgen


Steinway Lyngdorf Model C






Proac Stand


Sfeerbeelden


Pass


North Star Design




Naim


Music Emotion Stand


McIntosh Tube Power Amp


McIntosh geïntegreerde versterker MA7900


McIntosh draaitafel


Marantz PM14 en SA14


Leedh Speakers


Kef Blade


JBL Everest DD66000


JBL/McIntosh


dCS


Dali Epicon 6


Chario Stand


Canton Refference 2.2 DC & Advance Acoustics


Cabasse


Bluesound


B&W CM10 detail


B&W CM10


B&W CM10 & Rotel


Avantgarde Trio & Basshorn


Antelope Zodiac Platinum


Antelope Zodiac Gold


Antilope Rubicon


Amphion Loudspeakers


Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

alexander2


Jumping Jack

Ik ben er, jammer genoeg, niet geraakt... Bedankt voor de mooie foto's!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

alexander2


Cantodea

De luidsprekers zijn JBL Everest DD66000
De voor -en eindbakken zijn V.R. Verheyden, een Belgisch ontwerp vermoed ik.
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

mikekiwi

Idd een prima foto-verslag van de dag. Grappig dat ik dan toch een paar dingen heb gemist, terwijl ik bij andere ruimtes (intentioneel) twee keer ben wezen buurten...

gd11_be

Ben er ook geweest ! Was de eerste keer dat ik naar een dergelijk beurs geweest ben. Heel mooi en interessant.

Ik ben vooral gegaan om de CM10 van B&W eens te gaan zien & beluisteren :-)  :clapping: :clapping:

alexander2

Quote from: Cantodea on October  7, 2013, 19:45:05
De luidsprekers zijn JBL Everest DD66000
De voor -en eindbakken zijn V.R. Verheyden, een Belgisch ontwerp vermoed ik.

Thanks de versterkers zijn heel apart vormgegeven.

robbiedobbie

mooie foto's. ik wist helaas niet dat het beurs was....
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

martin778

Grrrrrrr, jammer dat het zo ver weg is  :confused: Ik had graag de JBL'svgehoord!

Zijn het overigens niet DD67000 met carbon afwerking?

MovieMax

Afgelopen zondag naar La Hulpe geweest. De show was zeer goed verzorgd. Het leek wat minder druk als vorig jaar. Een paar aanbieders minder.

Een paar trends gespot:

- Bigger is weer better. Ipv kleine slanke WAF vriendelijke luidsprekers weer dikke kasten in de meerderheid.

- Streaming is here to stay. De overgrote meerderheid van aanbieders streamde muziek via een laptop. Een enkeling via een cd speler.

- De platenspeler is nooit echt weggeweest. Er komt tegenwoordig mooi geluid uit platenspelers. Als je je niet stoort aan het geplop en geknars. Niet voor mij weggelegd, want ik ben helemaal over op streaming.

- Sonos heeft het rijk alleen met mediaspelers nu mijn geliefde Squeezebox de handdoek in de ring heeft geworpen. Zonde. Als Logitech wat meer durf had gehad met een goede interne dac, ondersteuning van airplay en betere support van een externe HD, had een waardige opvolger van de Touch een goede kans. De Touch had of heeft een brede fan base. Zelfs met een duurdere prijs hadden ze nog succes kunnen hebben. De huidige domme radio laten de tech-geek fans links liggen. Logitech wil teveel op Apple lijken. (Niet on topic, maar dat moest ik even kwijt.)

- 4K tv druppelt langzaam door. Nog onbetaalbaar, maar ik heb de tijd. Over een paar jaar zal ongetwijfeld de prijs zakken naar een betaalbaar niveau. Sony had een leuk exemplaar staan. De hogere resolutie wordt zichtbaar bij grotere formaat beeldscherm. Nu nog hi-res content.

- Klipsch had een leuke demo met Iron Man 3 met hoogte speakers. Het effect is niet dramatisch. Maar het verhoogd wel enigszins de actie dynamiek. 

Een leuke dag gehad en een nog betere afsluiting met een paar pintjes.


KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701