Hypex UcD400 stereo & UcD2k mono

Started by knubbe, October 6, 2013, 12:45:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

knubbe

Jossie, bedankt voor je hulp ! Heb ondertussen schakelaartjes en klein spul besteld waarmee ik het goed aan zou moeten kunnen sluiten, erg tof dat je zo meedenkt.

snoef; heb de OEM module 2e hands aangeschaft, dus de prijs was de grootste reden :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

knubbe

#76
Verkeerd geplaatst
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

AbZ

Quote from: knubbe on April  1, 2014, 19:33:15
Laatst een setje 2-weg Hypex Active Home op de kop getikt. Ziet er in eerste instantie interessant uit maar twijfel nog om ze hiervoor in te zetten of om ze op de plank te laten liggen voor een later project.
Volgens mij werkt dat niet zoals bij wijn.

knubbe

Post in het verkeerde topic geplaatst  :crazy:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Witalik

Tis een oud topic dat wist ik, maar was benieuwd hoe het hiermee afgelopen was eigenlijk?

Ucd2k is wel leuk als basis voor plate amp met trigger. Lijkt wel of knubbe de journey die ik nu maak al gemaakt heeft :-)
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"


Witalik

Gaandeweg kom ik interessante opties tegen , dit is natuurlijk helemaal cool in een plate achtige behuizing.

Beter teveel vermogen als te weinig  ::)
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

knubbe

Ik heb dit nooit afgerond. Voor mij is het een Crown K2 geworden voor de subs en een Aragon voor de fronts :)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Witalik

Ok jammer ! Als onderdelen verkocht dan neem ik aan?


Ucd2k
Smps3k
Dspw2

In een plate lijkt me wel wat voor zowat elke driver  ;D

Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

knubbe

Klinkt als een leuk project  :pompom:
Maar was jij niet meer op zoek naar stekker erin en klaar? :p
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Witalik

Klopt alleen kom ik met een kant en klaar optie als in plate amp ook rond de 6 รก 700 euro en dan nog hebben de meeste max 800watt rms op 4ohm. Beetje flink vermogen is dan al niet meer te vinden en dan moeten deze ook nog vaak uit US of UK komen en dan komt er ook weer die doane om de hoek kijken.

Dus ja hoe meer ik rond kijk en zoek hoe meer ik zie dat er mooie opties zijn. Het is misschien overkill maar liever een buffer dan tekort. En waarschijnlijk is het nog een schappelijke prijs ook voor 3 keer het vermogen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"