Afstandsbediening los verkrijgbaar?

Started by Zaagstra, January 5, 2015, 20:26:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zaagstra

Is de afstandsbediening van de Antimode 2.0 na te bestellen? Ik vrees met grote vreze dat ik de meegeleverde AB kwijt ben, ik kan hem althans niet meer vinden (maar ik hoop nog met grote hopen ;-) - gisteren had ik hem nog).

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Dirk

ligt hij er niet onder?
daar had ik hem de laatste keer "veilig weggelegd", omdat je hem eigenlijk (eenmaal alles ingesteld is) nergens meer voor nodig hebt.

toen ik vorige week toch één en ander wou proberen & veranderen en dus nog eens alles moest inmeten, heb ik toch zeker een uur lopen zoeken achter dat kleine k**ding, tot m'n spreekwoordelijke frank viel  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Zaagstra

Al gevonden  :pompom: , hij was aan wat plastic blijven plakken en in de zak met recycle-plastic verdwenen.  :blink: Eind goed al goed en zo. Alweer een voordeel van afvalscheiding!  :P  Maar ik ben nog steeds nieuwsgierig naar het antwoord.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

R0N

Quote from: Zaagstra on January  5, 2015, 20:26:05
Is de afstandsbediening van de Antimode 2.0 na te bestellen? Ik vrees met grote vreze dat ik de meegeleverde AB kwijt ben, ik kan hem althans niet meer vinden (maar ik hoop nog met grote hopen ;-) - gisteren had ik hem nog).

Walter Zed

Hoi Walter,

Ja, de afstandsbedieining is los te bestellen.
Om hem niet te verliezen, zoals op beurzen en presentaties, heb ik er een koord aan gemaakt.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)