Google Play Music streamingdienst

Started by Charlemagne, October 2, 2013, 13:29:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Ik denk dat bart de ringtones bedoeld.

Bart_M


skank1

Vraagje

Kun je met google play music, niet een playlist volgen bv top 40 die altijd de laatste top 40 toont?
Maw die continu geupdate wordt..

Is me nog nooit gelukt.

Die radio zenders heb ik ook nooit gesnapt.. ik dacht dat alsware playlists waren waar nummers continu aan toegevoegd worden en verwijderd, maar blijkbaar niet.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HJ

+1
GM was echt super maar ze hebben het "zoeken op genre" eruit gehaald. Datwas geweldig, nu is de app voor mij waardeloos. Idd ook de top albums veranderen bijna niet. De hele dag justin bieber is het voor mij nou niet echt. Heb GM opgezegt, ik ga terug naar deezer of spotify. Deezer heeft tegenwoordig flac heb ik begrepen.

ambior

Quote from: hans. on January 14, 2016, 15:43:02
Deezer heeft tegenwoordig flac heb ik begrepen.

Deezer flac enkel: To be able to stream in FLAC quality, you must be a Deezer Elite subscriber and stream through your Sonos app.

HJ

In dat geval ga ik eerst spotify proberen, dan zie ik verder. GP is voor mij niet interessant meer.

Kwabbernoot

Hoe staat het tegenwoordig met Google Music?

Ik zit te denken om eindelijk maar eens een streamingsdienst te nemen en Google Music lijkt mij op het eerste gezicht de beste keuze: ik kan 50.000 songs uit mijn eigen catalogus uploaden, gratis YouTube Red zit erbij en een, voor zover ik kan zien, zeer uitgebreide muziek catalogus.

Zijn er ook nadelen? Geluidskwaliteit? Andere dingen die ik misschien over het hoofd zie?

Ik hoor het graag.

Groeten...

Ejorne

Quote from: Kwabbernoot on December  6, 2017, 15:17:38
Hoe staat het tegenwoordig met Google Music?

Ik zit te denken om eindelijk maar eens een streamingsdienst te nemen en Google Music lijkt mij op het eerste gezicht de beste keuze: ik kan 50.000 songs uit mijn eigen catalogus uploaden, gratis YouTube Red zit erbij en een, voor zover ik kan zien, zeer uitgebreide muziek catalogus.

Zijn er ook nadelen? Geluidskwaliteit? Andere dingen die ik misschien over het hoofd zie?

Ik hoor het graag.

Groeten...

Nadeel vond ik de manier van bladeren door de catalogus. Iets nieuws vinden lukte mij bijna nooit. De normale zoekfunctie werkt overigens wel goed voor zoeken op artist/album. Maar op genre was de uitkomst van een zoekopdracht uiterst beperkt. Ook scrollen door genre/herkomst/hitlijst e.d was erg matig. Spotify was daar 10x beter in. Maar het is alweer een paar manden terug dat ik voor het laatst heb gebruikt, wellicht is het inmiddels beter... En misschien lag het wel aan de android-app en gaat op het ios/macos/windhoos wel veel beter?