Mic kwijt

Started by hansie, September 30, 2013, 22:54:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hansie

Na een verhuizing ben ik de bijgeleverde microfoon kwijtgeraakt van mijn 8033 om de ruimte te meten.
Nieuwe kamer is opnieuw afstellen natuurlijk maar zonder mic ...

Nu heb ik van een samsung home cinema set nog een mic liggen welke hetzelfde doel heeft gehad, de MIC100.

Werkt dat een beetje of kansloos?
Na een korte test lijkt het te werken maar lastig te horen.

Waar anders een nieuwe mic te koop?

R0N

Quote from: hansie on September 30, 2013, 22:54:46
Na een verhuizing ben ik de bijgeleverde microfoon kwijtgeraakt van mijn 8033 om de ruimte te meten.
Nieuwe kamer is opnieuw afstellen natuurlijk maar zonder mic ...

Nu heb ik van een samsung home cinema set nog een mic liggen welke hetzelfde doel heeft gehad, de MIC100.

Werkt dat een beetje of kansloos?
Na een korte test lijkt het te werken maar lastig te horen.

Waar anders een nieuwe mic te koop?

Gewoon even on-line bestellen op onze website, klik hier .

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

R0N

Quote from: hansie on September 30, 2013, 22:54:46
....
Nu heb ik van een samsung home cinema set nog een mic liggen welke hetzelfde doel heeft gehad, de MIC100.
Werkt dat een beetje of kansloos?
Na een korte test lijkt het te werken maar lastig te horen.
...

Dat werkt inderdaad niet en is derhalve kansloos.
De microfoon van Anti-Mode is een heel goede microfoon en bovendien is in de software een kalibratiebestand verwerkt van deze microfoon. Alleen zo kun je echt goede metingen doen.
En alleen met een goede meting kun je een goede correctie berekenen.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

pietje bell

#3
Verplaatst.
zo goed als de bron word het nooit.