John Set

Started by John Wx, September 24, 2013, 13:09:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joske007

Yes, the good old stuff  :inlove:
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

RonK.

Ik vind die speakers ,................ WOW

John Wx

Nou ik tilde hem op maar dacht dat hij licht was wat tegenwoordig nog wel is met die instap dingen maar dit is nog 12,5 kg
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

Quote from: RonK. on October 11, 2013, 20:55:23
Ik vind die speakers ,................ WOW

Dank

Klinken erg goed vind ik zelf  ;)
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RonK.

Aan de looks ligt het niet ,........ zulke speakers kunnen nog wel mee met het "nieuwere spul"  :D ?

John Wx

Quote from: RonK. on October 11, 2013, 21:13:27
Aan de looks ligt het niet ,........ zulke speakers kunnen nog wel mee met het "nieuwere spul"  :D ?

Zal het tegen ze zeggen zit nog geen rimpel op of aan bij ze  ;D
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

#31
De digitale kabels zijn weg even als de Marantz Receiver en de mooie Sony Vaio heeft een nieuw baasje op het forum hier even als de kabels  :clapping:


Wel om wat via de NAS af te spelen een NETGEAR EVA 9100 werkt perfect ONLY no FLAC ach dan maar WAV met een mooie TARALABS kabel
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

#32
 Speakers: AUDIOLAB Cresto

Versterker: Advance Acoustic MAP-101

CD/DVD/HDCD speler: DENON DVD-2800

Notebook: LENOVO Thinkpad R500 + SYNIC USB 2.0 Audio Adapter / Receiver

NAS: Seagate Business Storage 2-Bay SRN02D

Media player: NETGEAR EVA 9100

Bekabeling : IXOS OEHLBACH AudioQuest TARALABS Brennenstuhl

LCD: LG 32LD320

Decoder: Ziggo / Cisco 8485DVB HD PVR

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

 :thumbs-up:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

Zo blijft men lekker bezig he 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

Quote from: Xander32 on October 18, 2013, 09:25:16
Zo blijft men lekker bezig he 8).

JA moet het hier maar melden ipv me thuis forum  >:(
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Sailor Jan

Mooie hoor John!

Vind speakers op deze manier opgesteld wel mooi; leuk voetje eronder!
Wees lief voor jezelf

Sailor Jan

Troubles bij de grote M??

Ben daar al tijden niet meer geweest!
Wees lief voor jezelf

John Wx

Quote from: Sailor Jan on October 18, 2013, 09:29:09
Mooie hoor John!

Vind speakers op deze manier opgesteld wel mooi; leuk voetje eronder!

JA voetjes waren toen in die tijd ipv hogere kast  ;D

Ja op Marantz forum ban mijn in zien onterecht maar discussiëren is dan erg moeilijk als je er niet meer op kan en reageer je via een omweg naar de heren moderators verschuilen ze zich achter allerlei smoezen dat het via het forum moet maar daar kan ik niet op  ;)

Word nog eens onterecht voor een of ander dubbel account gestraft wat ik helemaal niet nodig heb want kan gewoon alles lezen ? maar reactie ho maar alleen door vermoeden een "permanente ban" staat er nu ineens maar wel elk jaar "doneren"

Er zijn er veel weg daar en zelfs account opgezegd en zoals je zegt vele komen er niet meer
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

... John, verzoek; niet met modder gaan gooien aangaande "jouw thuisforum", ik zou dat jammer vinden. Laat het ff gaan, dat kan je wel :thumbs-up:.

Het was er idd. al ff onrustig, hetgeen er een aantal trouwe leden heeft doen vertrekken/minder doen posten. Maar door ingrepen van het moderaat is er momenteel weer rust en keert de gemoedelijkheid er ook weer terug.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

#40
Quote from: Xander32 on October 18, 2013, 09:51:14
... John, verzoek; niet met modder gaan gooien aangaande "jouw thuisforum", ik zou dat jammer vinden. Laat het ff gaan, dat kan je wel :thumbs-up:.

Het was er idd. al ff onrustig, hetgeen er een aantal trouwe leden heeft doen vertrekken/minder doen posten. Maar door ingrepen van het moderaat is er momenteel weer rust en keert de gemoedelijkheid er ook weer terug.

Ik gooi niet met modder geef gewoon de realiteit weer niks meer niks minder word beschuldigd van onwaarheden ja en als mensen liegen moeten ze dat niet bij mij doen en zich ook verschuilen
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Deleted Member 2

Quote from: John Wx on October 18, 2013, 10:07:04
Ik gooi niet met modder geef gewoon de realiteit weer niks meer niks minder word beschuldigd van onwaarheden ja en als mensen liegen moeten ze dat niet bij mij doen en zich ook verschuilen

Is het een commercieel gesponsord forum zoals HTForum dat is? Ik bedoel dus niet de donateurs, maar de sponsors.

Donateurs sponsoren dus eigenlijk de sponsors. :wacko:Hmmm, daar ga ik snel mee stoppen. >:( :D

Gr
Henk


Xander32

#42
Bij het buurforum zijn er bij mijn weten geen sponsoren die dat vanuit een onderneming doen, met commercieële belangen. Men treft er geen reclameboodschappen etc. aan. Slechts (trouwe) leden die een vrijwillige bijdrage doneren, t.b.v. van het hosten van het forum.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Quote from: Xander32 on October 18, 2013, 11:10:49
Bij het buurforum zijn er bij mijn weten geen sponsoren die dat vanuit een onderneming doen, met commercieële belangen. Men treft er geen reclameboodschappen etc. aan. Slechts (trouwe) leden die een vrijwillige bijdrage doneren, t.b.v. van het hosten van het forum.

Dank. Ik zal me daar eens oriënteren. Op die manier doneren vind ik als vanzelfsprekend.

Gr
Henk

AbZ

#44
Quote from: Onder013 on October 18, 2013, 10:36:07Donateurs sponsoren dus eigenlijk de sponsors.
Voortschrijdend inzicht?   :hehe:

Deleted Member 2

Quote from: AbZ on October 18, 2013, 11:59:49
Voortschrijdend inzicht?   :hehe:

Beide voetjes op de grond houden. Eerlijk gezegd had ik daar niet eerder aan gedacht. Het doneren was vanuit het idee dat je gebruik maakt van faciliteiten en het niet meer dan redelijk is om een bijdrage te leveren. Van dat idee ben ik nu dus geheel en al verlost.

Gr
Henk

AbZ

Quote from: Onder013 on October 18, 2013, 12:17:33
Beide voetjes op de grond houden. Eerlijk gezegd had ik daar niet eerder aan gedacht. Het doneren was vanuit het idee dat je gebruik maakt van faciliteiten en het niet meer dan redelijk is om een bijdrage te leveren. Van dat idee ben ik nu dus geheel en al verlost.

Gr
Henk
Had er wel aan gedacht maar het verschil is eigenlijk heel betrekkelijk
want met infotainment in je postings lever je ook al een waardevolle bijdrage.

Deleted Member 2

Quote from: AbZ on October 18, 2013, 12:23:08
Had er wel aan gedacht maar het verschil is eigenlijk heel betrekkelijk
want met infotainment in je postings lever je ook al een waardevolle bijdrage.

Vind ik toch anders dan een financiële bijdrage om een sponsor te steunen bij het uitoefenen van zijn commerciële belangen.
Ik ben me bewust dat door het inbrengen van "infotainment" je de sponsors voorziet van triggers om zijn belangen aan op te hangen.

Gr
Henk

AbZ

Quote from: Onder013 on October 18, 2013, 12:30:51
Vind ik toch anders dan een financiële bijdrage om een sponsor te steunen bij het uitoefenen van zijn commerciële belangen.
Ik ben me bewust dat door het inbrengen van "infotainment" je de sponsors voorziet van triggers om zijn belangen aan op te hangen.

Gr
Henk
Ik leg daar ook een grens;  geen sponsor vd sponsors, wel bijdrage aan infotainment.
Verschil zit eigenlijk alleen in wat ik zelf ook leuk vind om te doen.

John Wx

Nou John leuk je laatste aanwinst  ;D
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.