Zelfbouw sub met Exodus Audio Tempest-x

Started by Zilverrug, May 6, 2014, 19:56:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Zilverrug

De spoelen met elkaar verbonden met de korte kabel en tenslotte verbonden met de lange kabel die is verbonden met de connectoren in de kast.
De driver is gemonteerd met imbusboutjes M5 45 mm lang die zijn verbonden met inserts. De inserts zijn gemonteerd in de versteviging van de baffle. Loodrecht boren, inserts met druppeltje houtlijm monteren en het zit perfect en muurvast.

Zilverrug

en hier uiteindelijk het eind resultaat. Uiteindelijk toch gekozen de sub te voorzien van bokwielen met een draagvermogen van 50 kg elk. Luisteren en testen zal nog even duren. Moet eerst mijn meubel afmaken waar de American Audio in geïntegreerd zal worden. Wel alvast de UMIK meetmic van minidsp beselt en vanmiddag ontvangen. Zal dus een later moment jullie hup inschakelen om de sub in te regelen. Ga ervan uit dat het geen probleem zal zijn. Tot dan alvast

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Zilverrug

Bedankt voor het compliment. Nou maar duimen voor een goede geluidsweergave :headbanging: :headbanging:

rho

Aha, je hebt 'm verticaal gezet.
Ziet er mooi uit!

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ejorne

Mooie sub!  8)
Ik ben benieuwd naar je eerste luister ervaring.


Raymond187

Mooie kist zeg  :thumbs-up: ben wel benieuwd naar de metingen.

KOmt er een frontje op om de driver te beschermen tegen  stof, kinderen etc etc?

RubenV.

Erg fraai vervaardigd  :worship: En dat zal ongetwijfeld lekker gaan klinken met die joekels  :headbanging:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Zilverrug

Beste allemaal,

Bedankt voor de complimenten. Ik houd jullie op de hoogte van de luister ervaring als het zover is. :music: :music:

fluissie

Moet inderdaad toevoegen dat je een zeer mooie  en goed in elkaar gestoken sub heb gemaakt!, complimenten.

Hoop dat ie ook goed klinkt :thumbs-up: ben benieuwd