Jurassic Park 3D

Started by beatbrother, September 17, 2013, 14:44:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beatbrother

Heeft er iemand Jurassic Park 3D al gezien of gekocht ?
Is het de moeite ?

RonG

Ik heb deze (BR ISO) en gezien. Ik vind de conversie knap gedaan maar het maakt voor mij niet de film beter of slechter :). Ik ben Pro 3D (volgens mij een van de weinige) en vind het wel de moeite waard :).

beatbrother

Quote from: RonG on September 17, 2013, 15:18:25
Ik heb deze (BR ISO) en gezien. Ik vind de conversie knap gedaan maar het maakt voor mij niet de film beter of slechter :). Ik ben Pro 3D (volgens mij een van de weinige) en vind het wel de moeite waard :).

Ahaa ... dan ben ik benieuwd.
Ik vind 3D ook wel leuk en ik ben toch een hevige fan van Jurassic Park, maar ik vroeg me af er veel verschil in zou zitten met het origineel of dat het gewoon louter wat hier en daar is puur om weer iets commercieels ervan te maken.

home@the movies

Quote from: beatbrother on September 17, 2013, 16:22:31
Ahaa ... dan ben ik benieuwd.
Ik vind 3D ook wel leuk en ik ben toch een hevige fan van Jurassic Park, maar ik vroeg me af er veel verschil in zou zitten met het origineel of dat het gewoon louter wat hier en daar is puur om weer iets commercieels ervan te maken.

Ik ben ook fan zoals je weet  ;) ik heb hem met veel plezier terug gezien in 3D, ik zou hem durven aanraden.

Gr
Werner

StrayDog

Heb hem in de bios in 3D gezien. Het was de eerste film waarbij het 3D me niet stoorde, maar ik vond het 3D verder absoluut niks toevoegen.
Ik ben overigens helemaal geen 3D fan.

yorkie13

Er is overigens na jaren onderzoek gebrleken dat de genetische trucjes niet mogelijk zijn met dna uit muggen.

Ook niet in 3D :D

evilniek

Nee, je kunt DNA doorgaans net zo goed uit dinobotten zelf halen.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

squeek

Quote from: evilniek on September 30, 2013, 14:57:36
Nee, je kunt DNA doorgaans net zo goed uit dinobotten zelf halen.

Ja, maar het dna zou beschadigd zijn vanwege de ouderdom. Geen muggen, geen botten, nothing
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |