X-fi Show 2013 - Ik ga op zondag

Started by Eddye, September 13, 2013, 08:50:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GPO

stelletje nerds.... nog nooit een vrouw gezien ofzo.  :D

maar hoe dan ook ik vond die dames bij de ingang een stuk aantrekkelijker.

:clapping:
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

viceadmiraal61

Onze grote vriend Cor Dekker heeft een video gezet op you tube.....van de xfi show  XFI COMPILATIE 2013.

mikekiwi

#177
Quote from: viceadmiraal61 on September 19, 2013, 08:01:14
Onze grote vriend Cor Dekker heeft een video gezet op you tube.....van de xfi show  XFI COMPILATIE 2013.
Voor de liefhebbers: Metrum-dame op 13:44...


Mordante

Wel een aardig filmpje, had alleen geëdit moeten worden en misschien misschien wat tekst erbij van wat we zien.

flashover

#179
 ;D hahaha die dame gaat beroemd worden ,...

Antelope Zodiac & Voltikus / Linear Acoustic mono ev / Surround by Pioneer VSA AX-10ai / Apple iMac / Itunes met plugins "Pure Music, Amarra Symphonie, Audirvana Plus "  / Audioquest Carbon USB / Oyaide AZ-910 / Monster cable Z series Z2R reference / Furutech FP-Alpha3 powercords + IeGo gold / Dynaudio Double 17 Esotar - Mijn tweaks, Furutech zekeringen, WA Quantum Chips, Deoxit & SilClear

1rdp

Quote from: Etiennevh on September 16, 2013, 12:01:15
Ik vind het een aangename opname met een paar verrassende details. Van het laatste nummer heb ik genoten, alhoewel ik normaliter niet echt van die muziekstijl geniet.

Helaas was het dus GEEN SACD die werd weggeven maar een conventionele CD.
Ik heb STS-Digital gevraagd waarom ze geen SACD cadeau hadden gedaan zoals werd aangekondigd.

STS-Digital reageerde al snel met:

================================================================================================
beste armo dat zouden wij ook wel willen...maar dat bleek te duur te zijn nu
zijn er 500 uitgedeeld je ben de eerste die hier een email over stuurd
en wij hebben alleen geadverteerd over een cd zie music emotion...
blijkt nu toch een goede keuze te zijn er zijn nu niet zoveel sacd spelers
in omloop.
met vg fdw
================================================================================================

Misschien is het "een gegeven paard in de bek kijken" maar ik had wel degelijk een SACD verwacht.
Of zie ik dit verkeerd?
Dit staat er namelijk op de website vermeld:

http://x-fi-audioshow.nl/blog/gratis-cds-van-sts-digital-voor-bezoekers-van-x-fi-show

====================================================================================================
Gratis CD's!

Ook dit jaar geven we gratis CD's weg aan bezoekers van de X-fi Show. Op zowel zaterdag als zondag zijn er maar liefst 500 exemplaren van deze CD beschikbaar voor iedereen die vroeg naar Veldhoven komt.
Perfecte opnamen

Deze keer gaat het om de veel geprezen 14e editie van de Marantz Test en Demo SACD met een winkelwaarde van maar liefst 21 Euro!
====================================================================================================


Graag jullie mening.

Groeten,

Arno - Veldhoven


MarkD

Er staat toch duidelijk cd...

Cd of sacd maakt mij niet uit bij een cadeautje. Die dodelijk saaie zemelmuziek erop daarentegen... :D
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Martin!!!

Hoi Arno welkom op het forum.

Je hebt twee maal gelijk er staat inderdaad SACD op hun website en ja het ook een zeker ook 'een gegeven paard in de bek kijken' hopelijk geniet wel van je 'gratis' cd.
mainly British stuff

Etiennevh

Raar is wel dat mijn Oppo op SACD stond..

Maar minder raar dat ik alleen stereo geluid had ;)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Deleted member

Mochten er mensen zijn die zich niet over de teleurstelling heen kunnen zetten, dan kan hun exemplaar naar mij verzonden worden!  ;)
Stereo-fan for life!

Jumping Jack

Quote from: Etiennevh on September 24, 2013, 09:06:39
Raar is wel dat mijn Oppo op SACD stond..

Maar minder raar dat ik alleen stereo geluid had ;)

Niet elke SACD is multi-channel  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

quattronl

Aha, dat verklaard waarom mijn Oppo de SACD-laag niet wilde lezen....die is er dus niet :)

Ach, ik klaag niet hoor, 't is een gratis cd met, imho, kwalitatief goede opnamen waar best goede muziek tussen zit.
Ben er dus blij mee.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

StefaanD

Quote from: technative on September 24, 2013, 09:08:09
Mochten er mensen zijn die zich niet over de teleurstelling heen kunnen zetten, dan kan hun exemplaar naar mij verzonden worden!  ;)

+1

Etiennevh

Quote from: quattronl on September 24, 2013, 10:27:26
Ach, ik klaag niet hoor, 't is een gratis cd met, imho, kwalitatief goede opnamen waar best goede muziek tussen zit.
Ben er dus blij mee.
+1
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Jumping Jack

Quote from: Etiennevh on September 17, 2013, 09:49:59
Volgens mij was dat het zaaltje van Klinkt Beter, daar ga ik gewoon per definitie niet naar binnen :D

De X-fi krijgt zo te zien nog een staartje voor onze vriend van Klinkt Beter, en daar doet hij, op zijn eigen geheel onnavolgbare wijze, zelf konde van op zijn website...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

Zegt waarschijnlijk meer over KB dan over de andere dealers.

Kort lontje en lange teentje waar blijkbaar snel op getrapt wordt  :police:
mainly British stuff

CZ79

Ik zoek maar ik zie niet waar je het over hebt, Ettienevh
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

mikekiwi

Quote from: cz79 on October 10, 2013, 00:04:40
Ik zoek maar ik zie niet waar je het over hebt, Ettienevh
Ik neem aan de verkoopstopzetting van het merk Marten waarover een nogal onprofessioneel stukje staat op de homepage van KlinktBeter.be...

CZ79

Ah gezien, lekker professioneel  :o
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

weust

Kreeg de mailing er gisteren van. Kom daar helaas niet vanaf...
Beetje wazig verhaal vooral.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

StefaanD

Als je hem mailt dat je die mails niet meer wilt ontvangen dan moet dat toch lukken om er vanaf te komen ?

Van mij krijgen dergelijke ongevraagde mailers 3 kansen, de tweede keer worden ze verwittigd dat 'k via abuse@ van hun provider het wel diets zal maken en ze dus geblacklist zullen worden ... dan gaat het meestal héél snel  :D

Etiennevh

Die gozer spoort toch niet. Buiten de redenen die je daarvoor hebt om ermee te stoppen, niet slim om dat zo te communiceren en te verwoorden. Als communicatie niet je sterkste vak is zou ik vooral zorgen dat je dat met zo weinig mogelijk woorden inkleed en zeker niet zo groots op je homepage vermeld. Ik vind het uberhaupt knap dat het bedrijf nog steeds bestaat haha.

Maargoed, wij hebben zo makkelijk praten, Klinkt Beter kan zich niet verweren op dit forum dus dat is ook niet al te eerlijk.. Ik wens hem al het goede in de keuzes van zijn bedrijfsstrategie, voorlopig heeft hij wel een lopend bedrijf :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

weust

Quote from: StefaanD on October 10, 2013, 15:47:46
Als je hem mailt dat je die mails niet meer wilt ontvangen dan moet dat toch lukken om er vanaf te komen ?

Van mij krijgen dergelijke ongevraagde mailers 3 kansen, de tweede keer worden ze verwittigd dat 'k via abuse@ van hun provider het wel diets zal maken en ze dus geblacklist zullen worden ... dan gaat het meestal héél snel  :D

Het stond nog ergens onderaan op een To Do lijst :)
Maar Frederik heeft een PM gestuurd, inclusief uitleg over waarom hij met marten stop, en later nog een mail dat mijn email adres van de lijst is gehaald.

Overigens was de enige reden voor aanmelden op zijn site om de prijslijst te kunnen bekijken.
Daar zijn nu ook andere sites voor, dus is dit account niet meer nodig. Staat dus los van de rest zeg maar.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

basyamaha

Maar die firma stond er wel op de X-fi , ik heb toch het gevoel aldaar gehad een heel aantal grote merken te missen .
Vooral wat menig forummer alhier in zijn eigen woonkamer heeft staan was daar niet vertegenwoordigt .


Mijn lof gaat wel uit naar ieder die daar een stand had , dus ook KB .
Zonder stand houders geen X-fi .

Mordante

Quote from: basyamaha on October 10, 2013, 20:34:41
Maar die firma stond er wel op de X-fi , ik heb toch het gevoel aldaar gehad een heel aantal grote merken te missen .
Vooral wat menig forummer alhier in zijn eigen woonkamer heeft staan was daar niet vertegenwoordigt .


Mijn lof gaat wel uit naar ieder die daar een stand had , dus ook KB .
Zonder stand houders geen X-fi .

QFT