YES, Timeshifting werkt !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, June 30, 2002, 11:36:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

De nieuwe software van Hauppage is uit.
V 2.10.

En buiten wat bugs met opnemen die opgelost zouden zijn (ben het nog aan het testen), hebben ze eindelijk de meest coole functie geïntergreerd die mogelijk is.

TIMESHIFTING.

Maw je begint een programma op te nemen en na een half uur begin je te kijken, reklames kun je nu doorspoelen en aan het eind van het programma loop je weer gelijk met de rest.

OF
Je zit een programma te kijken en je moet ineens even weg  ;), je pauzeert de TV en drukt weer op play als je terug komt, in de reklame blokken haal je de TV weer in.

Ik heb het even getest en het lijkt allemaal te werken, krijg alleen onder XP een irritant IRQ error, maar dat lossen we nog wel op.

Tevens zijn er nu EPG guides te gebruiken (Electronic Programm Guides), we gaan nu echt richting TIVO.

ERG COOLE NIEUWE RELEASE.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

#1
Dit is er trouwens ook in de vorm van een decoder, dan kan je lekker spoelen als je gewoon voor je TV zit.. Ze doen dan gewoon een harde schijf in de decoder, ook erg leuk. Alleen zijn ze geloof ik wel stevig aan de prijs, dus 'even' proberen omdat het wel handig is, dat is er even niet bij. Hoe kun je hieraan komen?

J.A.F._Doorhof

#2
Als je een DVB kaart in je PC hebt dan kun je software gewoon van http://www.hauppauge.co.uk/ downloaden.

Problemen zijn nu opgelost (gelukkig) en het ziet er echt erg goed uit. Het nut zie ik er inderdaad ook niet van, maar what the heck het is gewoon zeer cool.

Als nu alleen de NL kanalen een keer beginnen met een EPG  >:(.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Alexander Vroom

Sinds enkele maanden is er ook een Nederlandstalige website van Hauppauge in de lucht. www.hauppauge.tv.

mvgr

Alexander Vroom