De prettigste meevaller ...

Started by Sam, January 12, 2004, 12:22:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sam

Stel: Je hoort en leest alleen maar negatieve reacties op een film. Je ziet de trailer en die belooft ook al niet zoveel goeds. Je wacht toch maar even tot hij op DVD is of in het extreme geval: dat hij op televisie is. Je krijgt hem dan toch te zien met een enorme dosis scepsis en popcorn en dan ... hij valt reuze mee of is zelfs bijzonder goed!

Ik kom hierop, omdat ik gister in die situatie Terminator 3 heb gekeken en dat is voor mij echt de meest prettige meevaller van de afgelopen tijd. Uiteraard valt alles mee als je "niks" verwacht, maar ik vind eigenlijk dat hij gewoon wel in het rijtje naast deel 1 en 2 past. Leuke actie, veel visueel geweld, geen uitvoerig liefdesdrama (althans niet volgens de Amerikaanse standaard) en geen "eind goed, al goed". Kortom, ik heb mij prima vermaakt!  ;D

Welke film was jullie prettigste meevaller?
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

Grindtegel

Ik denk Donnie Darko.

Toen ie nèt uitwas op dvd viel me de voorkant al op. Kon er hier op de nl fora niks over vinden (te onbekend) en op diverse amerikaanse sites kreeg ie niet echt geweldige recensies. Toch trok me iets in deze film en heb ik hem maar besteld. Het bleek een heel grote verrassing te zijn, echt een SUPER film, zoals inmiddels door heel veel mensen wordt bevestigd.

Grappig is dat het liedje op het eind van de film nu een redelijke hit is. Vraag me af of de mensen die deze cd hebben gekocht ooit van Donnie Darko hebben gehoord...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon