Onze nieuwe rolstoelbus

Started by luistervinkje, August 25, 2013, 12:54:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luistervinkje

We waren inmiddels al toe aan onze 3 de rolstoelbus , en aangezien ik na ruim 20 jaar schoon genoeg had om door mijn knieën te gaan om de rolstoel van mijn dochter vast te zetten hebben we nu een elektrisch systeem waarbij ik alleen maar de gordel hoef vast te maken .
En aangezien ik veel met haar op pad ga ( vervoer dagbesteding e.d. ) was het ook tijd dat ze na 20 jaar niet meer tegen de achterkant van de passagiersstoel hoeft aan te kijken maar naast mij komt te zitten in haar elektrische rolstoel , bij het aanpassingsbedrijf zijn ze nog bezig om de originele passagiersstoel zo aan te passen dat deze ook op de rolstoelvergrendeling past en een 2 de vergrendeling komt dan achter mijn stoel te staan zodat we dit Multi functioneel hebben gemaakt en de keuze kunnen maken waar de dames willen zitten.

En natuurlijk hebben we een redelijke muziekinstallatie gekocht, omdat mijn dochter helemaal gek is van hollandstallige muziek en ik ben even bezig geweest om dit in de bouwen.
Luidsprekers van Radical Audio , Pioneer subje en Kove versterkers, ook de orginele luidsprekers in de deuren vervangen.

Bus is volledig lucht geveerd , wat voor mijn dochter als zeer prettig wordt ervaren en minder spierspanning geeft
( het VIP Vervoer is natuurlijk er voor de gein er door mij op aangebracht  :smile: )

Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

luistervinkje

#1
en de volgende
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

luistervinkje

en weer en paar
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

luistervinkje

en de laatste 4
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

BJF

Quote from: luistervinkje on August 25, 2013, 12:54:41
(...)

En natuurlijk hebben we een redelijke muziekinstallatie gekocht, omdat mijn dochter helemaal gek is van hollandstalige muziek en ik ben even bezig geweest om dit in de bouwen.
Luidsprekers van Radical Audio , Pioneer subje en Kove versterkers, ook de orginele luidsprekers in de deuren vervangen.
Goeie smoes :tongue2: ! En pa zit tegenwoordig zeker in de auto te luisteren in plaats van thuis?

Zonder gekheid, je hebt het goed voor elkaar!
NAD M10 V2
Elac FS247

luistervinkje

de 4 de vergeten!
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Kingpin

Erg mooie bus qua kleur en aankleding, en natuurlijk de audio install, nice ...
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

quattronl

Mooi geregeld voor je dochter. Die mag blij zijn met zo'n pa! :pompom:
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

alexander2

Lijkt wel een disco bus. :D

Is het je vak/beroep?

Raphie

Dás een echte boomcar! mooi man!
JBL PRX Power!

AnubisNefer

Prachtig!

Zowel fysiek als de gedachte erachter.

Veel plezier!
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Exxar

Prachtig gedaan! Ik denk dat jouw dochter heel gelukkig is met een pa zoals jij!

RubenV.

Mooie bus en dito geluidssysteem  O0
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

J.A.F._Doorhof

Rijdend home theater ......... Hummmm bus theater ?
Ziet er top uit.
Een cursist van mij heeft ook net een nieuwe bus, even bekeken, was wel wat minder mooi maar ook erg mooi, vooral de vering is inderdaad erg belangrijk hoorde ik ook van hem, maar hij over nog wel steeds een soort van "nek Brace" dragen tijdens transport.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

VIP vervoer zou nog kunnen ook met zo'n bus ;)
Mooi ding om te zien, en zo te zien erg goed doordacht toen de order geplaatst werd. Hopelijk jarenlang plezier van! Mocht in mijn taxi tijd willen dat ik met zulke bussen had kunnen rijden. Stuk comfortabeler dan de standaard taxi bussen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

marz01

Is zo'n bullbar voorop niet verboden?
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

Nicklazzz

Quote from: marz01 on August 25, 2013, 22:01:00
Is zo'n bullbar voorop niet verboden?

Dacht af-fabriek niet. Verder zeer mooie oplossing ;)
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3