2 Meter Sessies terug op TV

Started by Eddye, August 24, 2013, 14:45:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eddye

De 2 Meter Sessies komen terug op TV op Veronica. Het tijdstip is niet gunstig, zondag rond middernacht, maar dat valt natuurlijk op te nemen. Zo te lezen komt er ook nieuw materiaal.
http://www.hifi.nl/artikel/20949/Jan-Douwe-en-2-Meter-Sessies-terug-op-TV.html
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Super :clapping:, ik ben een groot liefhebber van 2 Meter Sessies materiaal!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Lightspeed

#2
Ah eindelijk weer eens muziek..
Heb de derde aflevering met Travis gezien.
Ben blij dat het een goed programma is geworden met prima presentatie/ervaringen delen.   :thumbs-up:   :popcorn:
(vond JDK nogweleens sikkeneurig de afgelopen jaren)

Beetje jammer ja van 't tijdstip, maarrrr......
terugkijken kan ook:  http://www.veronicatv.nl/themas/2-meter-sessies/blog/categorie/aflevering-terugkijken

[edit= link vergeten]
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

mikekiwi

Erg fijn! Heb alle cd's hier van de vorige "Sessies" en een aantal van mijn favorieten heb ik via de 2 meter sessies ontdekt. Kan niet wachten op meer van dat!

weust

Super programma. Heb er Lamb door leren kennen.
Is van die sessie eigenlijk een aparte CD van?

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

i2Paq

Klopt, er was een paar zondagen geleden meen ik een special met Jan Douwe waarin hij vertelde over dit.

Hij is dus de "eigenaar" van en heeft rechten op, de naam, de format en heeft dus alle oude afleveringen (radio en tv) in zijn eigen archief.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70