Website(s) hosting

Started by Thesqualer, August 21, 2013, 14:54:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Quote from: Flater on October 20, 2014, 12:25:27
Ik ben uitgekomen waar Thesqualer is begonnen; bij Strato. Ik ben al een tijdje bezig met het opzetten van mijn eigen webshop. Met de klantenservice heb ik geen problemen gehad :) Voor mij is het puur een leuk projectje om uit te proberen, en mijn neef studeert ....iets met vormgeving en programmeren (weet niet hoe de studie heet) en ik krijg hulp van hem, maar t gaat eigenlijk heel goed in mn eentje met allerlei tutorials die voorhanden zijn (voorbeelden van tutorials staan hier voor de geinteresseerden: https://www.strato.nl/webshop/ onder het kopje 'zo werkt 't')

Strato maakt de laatste tijd veel reclame met bij Strato 5,- euro... Betaal je vast blauw bij domeinverhuizing;-).

Maar zo ziet Strato's eigen homepage eruit, zwarte kopjes en blauwe links. In IE8;-).

•••
•FAQ/Hulp
•Contact
•0 artikel(s)
•Login
•DomeinnaamJouw internetadres
◦Domeinnamen

--------------------------------------------------------------------------------

◦Jouw voordelen
◦Nieuwe domeinextensies
◦Prijsoverzicht
◦Domeinverhuizing
•MailJouw mailadres
◦Mail pakketten

--------------------------------------------------------------------------------

◦Jouw voordelen
◦Veiligheid
•SitebuilderZelf je website maken
◦Sitebuilder

In Chrome: Deze webpagina bevat een omleidingslus:

De webpagina op https://www.strato.nl/ heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als je je cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een probleem met de serverconfiguratie en niet een probleem met de computer.
Meer informatie over dit probleem.
Foutcode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

i2Paq

Ik heb ook slechte ervaringen met 5,- hosting.

Alles gaat goed totdat je echt hulp nodig hebt en het niet aankomt op doorverwijzen naar forums van anderen maar op kennis van het eigen hosting OS.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

donaldk

Kijk voor je persoonlijke website luistert het niet nauw, hoe goedkoper hoe beter, daarom ook verhuiskosten moet voor opletten.