Meet & Greet HT forum.nl

Started by J.A.F._Doorhof, February 8, 2002, 02:43:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wie is Wie, en hoe zien we eruit ?

Als die vraag jouw bezig houdt, of je wilt gewoon een gezellige avond stappen met z'n allen (bioscoop en eten).

Laat dat hieronder weten.

We zijn van plan binnenkort een avondje uit te organiseren voor al onze bezoekers. Ideën zijn natuurlijk welkom.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Phantone

#1
Lijkt me een goed en leuk idee, Ik ben wel van de partij ;D

Vincent

#2
Lijkt me een goed plan misschien een bioscoopje?

Metropolis in ANtwerpen :D :D :D

mvg

Vincent

J.A.F._Doorhof

#3
Ben wel zeer benieuwd naar die Bioscoop.
Heeft iemand een groot rijbewijs ? en de beschikking over een bus ?

Ik heb wel bekenden bij een busmaatschappij, mischien kunnen we wel wat regelen met een kleine bus. Als er voldoende mensen zijn kunnen de kosten ook laag gehouden worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#4
Op zich wel een goed idee. Leren we elkaar gewoon kennen in de bus.. :) Maar van mij hoeft het niet perse in Antwerpen te zijn hoor, hoewel Metropolis wel extreem kicken is (ben er precies 1x geweest)...

cinepaulis

#5
Count me in !
Antwerpen is voor mij perfect, maar hoe het ook uitpakt: ik wil heel graag mee.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

jankees

Frank,  

Misschien is het tijd voor een volgende bijeenkomst. Jouw bedrijf lijkt me een goede plaats voor een borrel. Lekker centraal in Nederland. De kosten delen we natuurlijk. Het lijkt me dat jouw bedrijf/apparatuur wel stof zal vormen voor een goed gesprek. Het lijkt me leuk meer mensen in levende lijve te leren kennen.

J.A.F._Doorhof

Lijkt me inderdaad leuk.
Als we het in de zomer doen, maken we er meteen een BBQ van.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Precies goed idee!!..

Gaat het alleen social worden of ook demo's etc?
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Geinig.. ik zal dit topic in de gaten houden
Groeten, Peter

Robbo

BBQ  Klinkt goed !

Grtz,
Rob

cinepaulis

Sociale BBQ, klinkt goed !  :D
Alleen nog effe een datum prikken....

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

bmateijsen

lijkt me gezellig...

Plaats en datum??

Groet Bjorn

Vincent


Vlearmoes

 ;D en wie brengt het varken mee ??? ???
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

J.A.F._Doorhof

Lijkt me het leukste als iedereen wat mee neemt, van drinken tot BBQ materiaal en Marsh mellows.

Wat mij betreft kan het geheel plaats vinden ergens in begin Juli.

We kunnen hier in de tuin maximaal een man of 15 kwijt.
Reken niet teveel op demo's etc. het moet gewoon een leuke dag worden, demo's geef ik de hele week al  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

In juli zit ik weer in de US of A...dus helaas kan ik dan niet komen :'(

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

DVD's kopen ?
Wel jammer, hadden we eindelijk die kip op de BBQ kunnen leggen  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbo

Quote from: Vlearmoes on June 12, 2002, 21:40:24;D en wie brengt het varken mee ??? ???

Varkens komen er al genoeg, 15 stuks max lees ik net ;D  

garmtz

Hahaha! Ik ben er in ieder geval graag bij, kan ik jullie foto ook eens zien en kunnen jullie zien dat ik er in het echt ook zo achterlijk uitzie...  ;D

logix

Betekend dat ook bier? ;D



Grt,
Ruud

jaco

Ik kom ook wel graag. 1 varken erbij kan vast ook nog wel  ;D

Gelukkig is er parkeerruimte genoeg, en op zondag is het er redelijk rustig .. het is op een idustrieterrein..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

MrPink

Misschien koop ik ook wel wat dvd's, maar in eerste instantie ga ik voor een kippetje! ;)

Groetjes,
Oscar

Vlearmoes






                     Datum!!!
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology