0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Rens. Vinyl met files vergelijken
'n HR ps kost €850? (HifiCorner) en volgens anderen zeker 'n behoorlijke klankupgrade, maar.....welke Michell TT? (Gyro of TecnoDec), arm, element en phonoamp gebruik je nu?
OK bedankt...., dan lijkt mij dat 'n upgrade naar 'n 'betere' MC phono voorversterker meer 'platenspelende' synergie zou kunnen opleveren dan 'n HR ps?En er is dan best 'n keuze te maken uit 'n aantal goede MC phono-preamps 'n goede kandidaat zou bijv 'n Graham Slee ReflexC/PSU1 (€800) kunnen zijn?Dusss…………….succes
... Sonneteer Sedley staan.... zwarte versie zonder usb
Dit lijkt zeker 'n goede upgrade en kan MM en MC aan; met instellingen; goede recensies gelezen nieuwprijs is/was ± €650?
Zeer aanlokkelijk die Sedley maar wat een joekel van een ding, 14kg en 43cm breed, moet ik even nameten waar ik dat nog kwijt geraak
Volgens shops in UK maar.../toch nog... 6 kg? 14 kg is veel te veel
Haha nu zie ik het ook, misschien eerst in een bril investeren
...........'n goede kandidaat zou bijv 'n Graham Slee ReflexC/PSU1 (€800) kunnen zijn...….
Hi everyone, I hope you are enjoying the wonderful sunshine!! We have something to tell you. We have officially moved! After 50 years in Borehamwood where the company was founded by the late great John Michell, we made the decision to move the company to a new modern facility in Stevenage Hertfordshire. This move will allow us to continue making great products for our loyal customers and also give us the opportunity to produce a few new ones! Watch this space!
Dat zou dan de eerste draaitafel zijn sinds het overlijden van John Michell . En dat was in 2003 . Ik ben benieuwd !