Het Linn Sondek LP12 'liefhebbers' topic

Started by raindog, August 9, 2013, 23:13:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

5061

Zit te wachten op de postbode die m'n nieuwe aankoop (lp van Pink Floyd) komt brengen. Blijft iedere keer weer genieten geblazen. Verslavend.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

eddy135

Quote from: 5061 on March 12, 2019, 14:17:31
Zit te wachten op de postbode die m'n nieuwe aankoop (lp van Pink Floyd) komt brengen. Blijft iedere keer weer genieten geblazen. Verslavend.
Heb je zo'n leuke postbode, dan?  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

5061

Nee, daar geniet ik dan ook niet van, maar wel van wat hij uit z'n tas meebrengt.  :colgate: :colgate: :colgate:
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

5061

Om de Brexit te "vieren" heb ik bij Jan Verlegh de Linn Ekos SE met Kandid besteld.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Robiwan

Quote from: 5061 on March 29, 2019, 20:48:42
Om de Brexit te "vieren" heb ik bij Jan Verlegh de Linn Ekos SE met Kandid besteld.

:D :D :D :D
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

naish123

Quote from: 5061 on March 29, 2019, 20:48:42
Om de Brexit te "vieren" heb ik bij Jan Verlegh de Linn Ekos SE met Kandid besteld.
Mooi!
Ik zou wel eens zo'n willen beluisteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk


5061

@naish123

Kan je adviseren een afspraak met Jan Verlegh te maken. BB&G in Zevenbergen. Hij laat je graag de verschillende opties horen.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Bama


Robiwan

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Bama


Martin!!!

Of gratis bij een upgrade van > € 3.500  :thumbs-up:
mainly British stuff

Cyreg

Quote from: Martin!!! on March 18, 2020, 16:10:01
Of gratis bij een upgrade van > € 3.500  :thumbs-up:

3500 euro Linn producten (dus ook versterkers etc?) toch???
Om de lancering van het nieuwe Linn Karousel lager te vieren, heeft Linn een geweldig aanbod: van 23 maart tot 22 mei 2020 krijg je bij aanschaf van 3500 Euro of meer aan Linn producten het nieuwe Linn Karousel lager GRATIS!
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Markvandiepen

Quote from: 5061 on March 12, 2019, 17:13:10
Nee, daar geniet ik dan ook niet van, maar wel van wat hij uit z'n tas meebrengt.  :colgate: :colgate: :colgate:

Dat mag ook wel als ik zie dat je een draaitafel hebt van rond de 25.000

Bama

Iedere dag als de zon aan de voorkant van ons huis komt wordt de plint zo mooi belicht :inlove:

Dirk

ik moet echt stoppen met dit topic te bezoeken, telkens weer komt de drang bij me op op weer een LP12 in huis te halen, ze zijn dan ook vaak een streling voor het oog :inlove:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Markvandiepen

Quote from: Dirk on April 24, 2021, 18:43:41
ik moet echt stoppen met dit topic te bezoeken, telkens weer komt de drang bij me op op weer een LP12 in huis te halen, ze zijn dan ook vaak een streling voor het oog :inlove:

Gewoon doen. ;D

Dirk

'k heb (voor de 2e keer) weer bijna al m'n LP's verkocht, ga er echt niet weer mee beginnen, gebruik hem gewoon veel te weinig.
zelfde heb ik trouwens met een dik tapedeck, ook die wil ik wel eens aanschaffen, maar ook dat is dan meer voor de heb dan om daadwerkelijk veel te gaan gebruiken.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bama

Quote from: Dirk on April 24, 2021, 18:43:41
ik moet echt stoppen met dit topic te bezoeken, telkens weer komt de drang bij me op op weer een LP12 in huis te halen, ze zijn dan ook vaak een streling voor het oog :inlove:

Speciaal voor jou dan nog 1 Dirk. ;)

Bama

Quote from: Dirk on April 24, 2021, 18:49:09
'k heb (voor de 2e keer) weer bijna al m'n LP's verkocht, ga er echt niet weer mee beginnen, gebruik hem gewoon veel te weinig.
zelfde heb ik trouwens met een dik tapedeck, ook die wil ik wel eens aanschaffen, maar ook dat is dan meer voor de heb dan om daadwerkelijk veel te gaan gebruiken.

Mail me dan even voor die overige platen. ;D

Dirk

die staan allemaal op Discogs, samen met nog wat CD's van overname-partijen ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

addesmo


Markvandiepen


addesmo


Markvandiepen


addesmo

Nou nee! Kom maar hier met een Linn van hetzelfde geld, kun je meegenieten hoe die weg wordt gespeeld.
Geintje, ieder z'n voorkeur, maar als je kijkt hoe de Roksan is opgebouwd is zo'n Linn een Lego dingetje.......