X-FI 2013: Wilson Benesch presentatie in kamer 47

Started by bmateijsen, August 8, 2013, 14:13:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Wilson Benesch op X-FI 2013
Het in Sheffield gevestigde merk Wilson Benesch blinkt uit door 'cutting edge' technologie op een zinvolle, effectieve en originele manier toe te passen. Wars van trends en met duidelijke ideeën over het gebruik van uitsluitend in huis vervaardigde onderdelen, maken zij luidsprekers en draaitafels die tot de absolute wereldtop behoren.

Sinds kort is Beter Beeld & Geluid de nieuwe trotse importeur van het Britse merk en presenteren zij op de X-Fi vrijwel de hele lijn van het merk. Er zal gespeeld worden met o.a. de Wilson Benesch 'Full Circle' draaitafel en de nieuwe Square Three speakers. Wij zullen de Wilson Benesch speakers demonstreren op de nieuwe Naim SuperNait 2 en zullen naast de Full Circle ook de Naim NDX streamer meenemen. Naim is een perfecte combinatie met Wilson Benesch en speelt in op de sterke punten van deze speakers: dynamiek, snelheid, openheid en muzikaliteit...

Wilson Benesch zal in kamer 47 door Beter Beeld & Geluid op de X-FI 2013 show gepresenteerd worden. Zij nodigen iedereen uit om een USB stick of LP mee te nemen!

Beter Beeld & Geluid
Looierij 11
4762 AM Zevenbergen
www.wilson-benesch.nl
[email protected]


bmateijsen

Nog even een paar foto's.... met forumleden ;).


bmateijsen


Madhouse

#3
Ik vond deze combi echt geweldig, lekker direct en zeer muzikaal. Zeker een mooie toekomstige optie.

Bedankt voor de mooie luisterervaring en verzoek nummers.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

quattronl

ook ik vond dit heerlijk klinken (net als de harbeths trouwens).
bedankt voor de luisterervaring ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

X-Blade

Ze klonken erg goed, was positief verrast. 1 van de weinige speakers waar ik nog gericht weer een tweede keer ben gegaan om een poosje te gaan zitten luisteren. Meteen op de shortlist gezet om ooit toekomstig naar te kijken.

Wel jammer dan we de andere speakers niet konden luisteren. Zagen er goed uit en was wel benieuwd  8)

bmateijsen

Quote from: X-Blade on September 19, 2013, 22:31:18
Ze klonken erg goed, was positief verrast. 1 van de weinige speakers waar ik nog gericht weer een tweede keer ben gegaan om een poosje te gaan zitten luisteren. Meteen op de shortlist gezet om ooit toekomstig naar te kijken.

Wel jammer dan we de andere speakers niet konden luisteren. Zagen er goed uit en was wel benieuwd  8)

Je bent van harte welkom bij 1 van de dealers om Wilson Benesch te luisteren! ;D.

Groet,

Bjorn

X-Blade

haha, die comeback was natuurlijk te verwachten ;-)
Maar ik zou alleen gaan luisteren als ik ook serieus op zoek ben naar nieuwe speakers. Buiten het feit dat die volgens mij al helemaal buiten mijn prijs spectrum vallen. Mocht ik ooit langskomen om de square 3 te luisteren dan zou ik ze natuurlijk wel even meepakken.

bmateijsen

Quote from: X-Blade on September 20, 2013, 10:26:05
haha, die comeback was natuurlijk te verwachten ;-)
Maar ik zou alleen gaan luisteren als ik ook serieus op zoek ben naar nieuwe speakers. Buiten het feit dat die volgens mij al helemaal buiten mijn prijs spectrum vallen. Mocht ik ooit langskomen om de square 3 te luisteren dan zou ik ze natuurlijk wel even meepakken.

Op www.wilson-benesch.nl hebben we prijslijst en dealerlijst staan.

denoontje

Quote from: bmateijsen on September 19, 2013, 14:17:10
Nog even een paar foto's.... met forumleden ;).

We worden beroemd, we staan Zelfs op de wb site!

bmateijsen

Quote from: denoontje on September 27, 2013, 21:53:48
We worden beroemd, we staan Zelfs op de wb site!

Dan had ik je naam en serienummers van je luidsprekers erbij moeten zetten ;D. Maar eh... Leuk he!

denoontje

Quote from: bmateijsen on September 28, 2013, 11:05:16
Dan had ik je naam en serienummers van je luidsprekers erbij moeten zetten ;D. Maar eh... Leuk he!

Krijg ik dan een gratis upgrade naar de square 3 of 5?