Wie zou er mee gaan naar Antwerpen (bioscoop)

Started by J.A.F._Doorhof, February 10, 2002, 04:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

#75
Ik heb nu een niet zo leuk probleem  :-[.

Ik hoest af en toe de longen uit mijn lijf, dus ik ben bang dat ik niet meekan, morgen gaat wel gewoon door, er zijn teveel mensen die er op rekenen, dus dat doen we nog.

Ik zal zondag ochtend de beslissing maken of we wel of niet gaan, voel me verder wel goed, maar als ik continue aan het hoesten ben hebben we er ook niets aan.

Spreken anders een keer hier af, om met zijn allen te gaan eten, zit een gigantisch goede chinees in de buurt (vraag maar aan Garmt en Raf  ;D).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#76
Ehh, wie gaan er nu zeker mee, komende zondag?
Het zou toch wel lullig zijn als Sum1 en ik daar om 13u aankomen, en er komt verder niemand opdagen...
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#77
Valt wel mee:

Robbo, Krunk, Cinepaulus, Cinebarkoos, Sum1, FrankL.

Nog steeds 6 man, klopt ook, er vallen er 3 af.
Ik (waarschijnlijk)
Jaco
Garmt

Als ik niet kom, ga dan wel naar die Dominique die zit bij de balie, die zou wat proberen te regelen, doe haar de groeten van me  ;D.

Als ik wel kom, dan ben ik er ruim op tijd, flink wat snoepjes zuigen morgen, en niet te veel praten en dan komt het mischien wel goed (denk het niet, maar we blijven positief).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Veel plezier toegewenst!
En Frank, sterkte met je hoesten. Ehh ik bedoel natuurlijk: sterkte met het er vanaf komen! 8)

Groetjes,
Oscar

jeroen pijl

#79
:-[ snip

frank jammer dat je ziek bent .ik wou je eigelijk nog  mailen om een tijd af te spreken wanneer en of ik nog kon mee rijden met jou.helaas is vorige week mijn opa overleden dus het is er een beetje bij in geschoten.

ik wens iedereen in iedergeval een leuke dag.

 :)jp

Sum1

#80
Jeroen, bedankt en nog gecondoleerd met je opa, sterkte!

Ik ga er vanuit dat het nog doorgaat, FrankL en ik gaan in ieder geval wel. Over een paar minuten gaak die kant alvast op...   ;D

J.A.F._Doorhof

#81
Ook van deze kant sterkte toegewenst Jeroen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#82
Ik ben net weer thuis.
Het was erg gezellig. Na biertje op het terras hebben we eerst Collateral Damage gezien. Een geslaagde actiefilm van Arnold. En nog enigszins genuanceerd ook wat betreft behandeling van de oorzaak van terrorisme.

Daarna de Royal Tenenbaums. Erg leuke film met sterke cast. Een echte aanrader.

Na het eten hadden Sum1 en ik er nog geen genoeg van, en hebben we Gosford Park gezien ter afsluiting. Ook deze was erg goed, wel wat ingewikkeld, maar wel onderhoudend.

Voor herhaling vatbaar dus.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

cinepaulis

#83
Hoi,

Ben het helemaal met FrankL eens: Zondag was een leuke dag !

Arnie was op zich wel lachen. Voor zijn categorie film was het genuanceerder dan normaal gesproken het geval is. Geluid was behoorlijk netjes met goed gedefinieerde droge bas (klinkt veel meer als een HT  ;D ) en veel minder fel hoog zonder 'bedompt' te klinken. Alleen werd het na 3/4 van de film ineens volledig donker en de film stopte abrupt: electriciteitsprobleempje  :o  Alle kassa's waren ook even uitgeschakeld. Maar het probleem was binnen 5 minuten verholpen.

The Royal Tennenbaums vond ik een zeer geslaagde film. Humor en drama en vooral heel apart en onvoorspelbaar. Enorm goede cast en heel goed script. De trailer die ik enie tijd geleden had gezien deed een 'standaard' comedy met Ben Stiller vermoeden, maar niets is minder waar.

Absoluut voor herhaling vatbaar !

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Sum1

#84
QuoteAlleen werd het na 3/4 van de film ineens volledig donker en de film stopte abrupt: electriciteitsprobleempje  :o
Ja, maar geef toe, dat gebeurde wel met een hele mooie THX-gecertificeerde plop!  :P

De beeldkwaliteit bij de Royal Tenenbaums liet overigens wel wat te wensen over. Wat dat betreft kun je 'm waarschijnlijk beter in je eigen HT zien... Dat viel me dus een beetje tegen van Metropolis...

De tijd ging wel erg snel, vooral de snacktijd tussen de 2e en 3e film bleek erg kort en de HT-gesprekken moesten voortijdig afgebroken worden.  :(

Maar ach, dit doen we vast nog wel een keer!  ;D

Bart_M

#85
Hmmm...
Ik vraag me af of dit bij de film Royal Tenenbaums niet zo bedoelt was. De kleuren waren ook een beetje apart. Misschien was de film express een beetje onscherp. Ik vond het niet storend bij deze film, maar ik had het bij Collateral Damage niet passend en irritant gevonden.

Grtn,
Bart

cinepaulis

#86
Hmmm....ik betwijfel het, bij de aftiteling van De Dennenboompjes zag je namelijk ook dat bepaalde gedeelten van het beeld onscherp waren.
"typisch geval van Scheimpluf probleempje"  8)   ;D

En inderdaad: het uitvallen van beeld en geluid was 'natuurlijk' met een THX plop !  ;)

Tja, helaas niet echt heel veel met elkaar kunnen praten. Volgende keer wel leuk als we na de film(s) effe lekker in een cafe of zo gaan zitten.
En natuurlijk staat de uitnodiging nog steeds: kom gerust een keertje naar Brabant voor een persoonlijke Meet & Greet.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

CineBarkoos

#87
Al met al een heel geslaagde dag, lekker zonnig en gezellig!
We waren het vrij snel eens over de filmkeuze, dat zou met een groep van 10/11 natuurlijk wel wat lastiger zijn.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gr.
Koos
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

Robbo

#88
Idd een zeer geslaagde dag!    

Ja, Krunk dat krijg je als je veel met projectors bezighoudt.  Dan ga je je irriteren op zulke dingen in de bios.   :)

Maar behalve dat was het ritje naar Antwerpen zeker de moeite waard:  gratis parkeren, ruime stoelen (je hoeft niet met je buurman te vechten om de armsteunen), ruime keuze en er wordt niet flauw gedaan bij de snacks : een zakje chips is daar gewoon een zak, niet zo'n lullig 50 gr. verpakking zoals in NL.   ;D




FrankL

#89
En gratis drankjes! Wel na afloop van de film, maar toch.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Sum1

#90
QuoteHmmm....ik betwijfel het, bij de aftiteling van De Dennenboompjes zag je namelijk ook dat bepaalde gedeelten van het beeld onscherp waren.
Volgens mij is het een combinatie van een oude kopie, scheimpflug-achtige problemen ( ;)) en het gebruikte filmstock (vrij korrelig)...

QuoteTja, helaas niet echt heel veel met elkaar kunnen praten. Volgende keer wel leuk als we na de film(s) effe lekker in een cafe of zo gaan zitten.
Plannen we de volgende keer ff zo dat iedereen dan de volgende dag vrij is, dan hebben we ook mooi de tijd...

QuoteEn natuurlijk staat de uitnodiging nog steeds: kom gerust een keertje naar Brabant voor een persoonlijke Meet & Greet.
We spreken nog wel een keer wat af, dan reis ik wel weer ff naar het zuiden en pik ik FrankL onderweg ook wel weer op...

Sum1

#91
QuoteWe waren het vrij snel eens over de filmkeuze, dat zou met een groep van 10/11 natuurlijk wel wat lastiger zijn.
Met zo'n grote groep is het natuurlijk ook mogelijk om te splitsen...

Sum1

#92
Quoteeen zakje chips is daar gewoon een zak, niet zo'n lullig 50 gr. verpakking zoals in NL.   ;D
Ik ben op dit moment m'n zak Doritos die ik daar heb gekocht nog aan het opmaken! Kraak, kraak...  ;D

Sum1

QuoteEn gratis drankjes! Wel na afloop van de film, maar toch.
Je maakt een denkfout!  :P We kregen de drankjes voor aanvang van de volgende voorstelling!  ;D

Robbo

#94
Volgende 'meeting'  in het nieuwe Tuschinski ??

Ligt ook wat centraler.



J.A.F._Doorhof

#95
Wow, goed idee.

Open maar een nieuw topic.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"