Wie zou er mee gaan naar Antwerpen (bioscoop)

Started by J.A.F._Doorhof, February 10, 2002, 04:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

#50
Yamm, Yamm  ;D, da's nog eens een aanbod.

Even kijken wat duurt nog lang voordat het op DVD komt.

* Time Machine (100% zeker, of iemand moet hem afraden)
* Monsters Inc.
* Black Hawk Down
* Collateral Damage (100% zeker)

MvrGr.
Frank

Ik denk zelf ook om meerdere films te pakken.
Ik verwacht dat we hier rond 10:00 uit Emmeloord gaan vertrekken, kunnen we daar elkaar wat beter leren kennen, en dan wat eten, en dan .................... smullen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Time Machine: deze heb ik vorige week gezien. Is wel enigszins onderhoudend, maar verder niets bijzonders. Absoluut misbaar.
Zeker geen aanrader voor DVD. Een keer zien is genoeg.

Ik kan trouwens vanaf Utrecht CS mensen oppikken en meenemen. De auto is nog vrij leeg.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

garmtz

#52
The Other, Monsters Inc en Gosford Park lijken mij het gaafst, maar het maakt me niet ECHT veel uit. Time Machine lijkt me echter wel een beetje slecht...

Ik ben ook wel voor 2 middagfilms en 1 avondfilm. Misschien dat we in Antwerpen kunnen afspreken om een uur of 12:00 uur. Maar waar...?

FrankL, Utrecht komt mij nog een stuk beter uit dan Eindhoven. Kan ik nog met jou meerijden (sorry Krunk... :)).

Graag een definitieve tijd, dan kunnen we echt iets gaan afspreken...

Sum1

#53
Er draaien redelijk wat films die ik nog niet gezien heb:
  • Gosford Park
  • Monster's Ball
  • Royal Tenenbaums
Helaas  ::) allemaal wat rustige films terwijl Metropolis zo geschikt is om een spektakel films te zien... Hmm, misschien nog maar een keer Monsters Inc dan?  ;D

Monsters Inc schijnt trouwens bij iedereen vrij populair te zijn, misschien gezellig om die met z'n allen te zien? En voor de overige 2 films de groep te splitsen naar gelang de individuele voorkeur?

De eerste voorstelling (onafhankelijk van welke film) begint om 14:30. Misschien is het handig om niet al te veel voor die tijd (zeg tussen 13:00 en 13:30) bij de bios zelf af te spreken? Dan is er lijkt mij nog genoeg tijd om kennis te maken, kaartjes te halen en eventueel nog wat te eten (bij Metropolis zijn ook een aantal eet/snack-gelegenheden ondergebracht)...

FrankL

#54
Garmt, je kunt uiteraard meerijden. Sum1 rijdt ook mee, dus er is nog plaats zat.

Half 12 of 12 uur weg lijkt me goed, dan kunnen we inderdaad vooraf nog een uurtje kletsen. Mits er natuurlijk meer mensen vroeger komen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

garmtz

#55
Mij lijkt dus 12 uur bij de Metropolis zelf afspreken dus wel een goed idee (om maar even knopen door te hakken). Mee eens iedereen?

jaco

#56
ik ga denk ik helaas niet mee (moet waarschijnlijk de andere morgen al om 05:00 beginnen met werken)

Even wat vragen over het programma van films. Ik heb gekeken via de bovengenomede thread, en er staat bij sommige bij: NV - is dat Nederlandse Versie ?
Verder: niet FR ondertitled. Dat slaat op Frans neem ik aan. Betekent dit overigens dat alle andere films zowel nederlands als Frans ondertitled zijn. Of is het alleen Engels gesproken.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

CineBarkoos

#57
Jaco,

Jammer dat je niet mee gaat!

NV staat inderdaad voor Nederlandse Versie,
FR staat voor Frans,
De ondrtiteling is meestal gecombineerd, FR en NL.

Gr.
Koos
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

cinepaulis

#58
12:00 uur in Metropolis kan ook wel. (toch, Krunk ?)

jaco,
Da's jammer! Leek me leuk om elkaar weer eens 'live' te spreken.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

J.A.F._Doorhof

#59
Tussen 12:00 en 12:30 moet ons ook wel lukken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbo

#60
Dat gaat wel lukken, denk ik.   's-Ochtends nog wel eerst even MotoGP kijken.  Dus als ik aan het eind vd middag in m'n ogen zit te wrijven.....

Maar effe een paar spannende films uitzoeken! ;D
  

Bart_M

#61
Quote12:00 uur in Metropolis kan ook wel. (toch, Krunk ?)

Geen probleem. Tis maar een stukkie rijden voor ons.  :D
Koos, kan jij er zo vroeg uitkomen op de zondag?  ;D

Grtn,
Bart

FrankL

#62
Ik vind 12 uur daar wel wat vroeg. En Sum1, die met mij meerijdt, moet helemaal uit Friesland komen, dus ik vrees dat hij het ook wat vroeg vindt.
Ik weet ook niet of de horeca bij Metropolis zo vroeg al open is, want de films beginnen pas om 14:30u.
Zo rond half 12 weg uit Utrecht vind ik wel een goed plan. Dan zijn we er rond 1 uur, ruim op tijd. Ook tussen de films door is er tijd zat, met name tussen de 2e en 3e film.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

CineBarkoos

#63
Persoonlijk lijkt 13:00 mij ook wel een mooie tijd, maar 12:00 is ook geen probleem voor me. Ik heb per slot van rekening een chauffeur, dus in de auto doorpitten behoort ook tot de mogelijkheden... :)

Gr. Koos
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

jaco

#64
QuoteJaco,

Jammer dat je niet mee gaat!

NV staat inderdaad voor Nederlandse Versie,
FR staat voor Frans,
De ondrtiteling is meestal gecombineerd, FR en NL.

Gr.
Koos


Nou dat zuigt. kijken naar beeld met 2 ondertitels.. Is dat wel om aan te zien ?

Affijn ik kan definitief niet, maar iedereen  veel plezier gewenst.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

garmtz

#65
O.k. 11:30 uur op station Utrecht CS is geen probleem voor mij. Aan de kant van de Taxi's?

Sum1

#66
QuoteNou dat zuigt. kijken naar beeld met 2 ondertitels.. Is dat wel om aan te zien ?
De dubbele ondertiteling neemt net zo veel, zo niet minder ruimte in dan de ondertiteling in de nederlandse bioscopen.

Persoonlijk vindt ik het beter: ik heb zelf een hekel aan ondertiteling en probeer deze zo weinig mogelijk te lezen. Met nederlandse ondertiteling betrap ik mezelf er telkens op dat ik onbedoeld toch de ondertiteling volg. Doordat ik bij dubbele ondertiteling de bovenste regel niet snap (m'n Frans is niet zo goed) heb ik direct in de gaten als ik onbewust de ondertiteling probeer te lezen en kan ik me weer op de film en geluid concentreren...

Sum1

#67
QuoteIk vind 12 uur daar wel wat vroeg. En Sum1, die met mij meerijdt, moet helemaal uit Friesland komen, dus ik vrees dat hij het ook wat vroeg vindt.
12:00? :o Ja, liever wat later...  ;D

QuoteIk weet ook niet of de horeca bij Metropolis zo vroeg al open is, want de films beginnen pas om 14:30u.
Als het slecht weer is is dit niet geheel onbelangrijk! Als het goed weer is ook niet, de huid van een gemiddelde HT freak heeft een verminderde weerstand tegen zonlicht!  ;D

QuoteZo rond half 12 weg uit Utrecht vind ik wel een goed plan. Dan zijn we er rond 1 uur, ruim op tijd.
Dat vindt ik een betere tijd, kan iedereen met 13:00 leven?

QuoteOok tussen de films door is er tijd zat, met name tussen de 2e en 3e film.
Inderdaad tussen de middag en avondvoorstellingen hebben de knappe koppen van Kinepolis tijd voor een snack-pauze ingelast. Commercieel ja, maar ook erg handig!

Als we een korte 2e film kiezen (b.v. Monsters Inc) blijft er nog meer tijd over...  

garmtz

#68
Jongens, ik heb heel slecht nieuws... Ik kan niet mee a.s. zondag...  :'(  Ik heb met Marc Lemmen gesproken van HVT en deze wilde op heel korte termijn (zeg: a.s. zondag uiterlijk) een special maken over mijn Home Theater. Ik had dat al reeds toegezegd, ze komen er nu alleen een beetje laat mee... Sorrie dus... Ik hoop dat er heel snel weer een uitje komt, anders doe ik gewoon een "go local" bij mij op korte termijn!

cinepaulis

#69
Garmt,
 :'( Da's jammer !
Je hebt het lekker druk met al die PR activiteiten  ;D
Ik dacht trouwens dat Marc Lemmen van Home Studio was (vast en zeker een carreer-move gemaakt).

Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

logix

#70
:( Door een familie aangelegenheid (waar ik m'n gezicht moet laten zien) kan ik ook helaas niet mee  :'(

Veel plezier allemaal! Ik hoor het verslag hier wel.

Grt,
Ruud

jaco

#71
QuoteIk dacht trouwens dat Marc Lemmen van Home Studio was (vast en zeker een carreer-move gemaakt).

Paul

Dat was hij ook, tenminste toen hij bij mij was wel. Volgens mij zijn er wat grote veranderingen geweest. De hoofd redacteur van HVT komt ook bij Home Studio vandaan. Misschien zijn ze samen overgegaan.

jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Robbo

#72
Routebeschrijving Metropolis:

http://www.kinepolis.com/R3DEngine.asp?reference=01-01.05-01.01-01&lang=nl&cntry=1&comp=&sess=399165223


Daarnaast heb ik vernomen dat je bij de centrale kassa, een 10 'ritten' kaart kun kopen met een leuke korting.   Wellicht een ideetje....


J.A.F._Doorhof

#73
Heb net even gesproken met Dominique van Metropolis. (leuke Belgische dame  ;D).

Als we met meerdere mensen komen kan de prijs per toegangskaartje naar € 5,70 (scheelt toch weer). We moeten dat Zondag even met haar regelen. Als we elkaar ontmoet hebben en compleet zijn dan doen we dat voor aanvang.

Rondleiding was op zondag NIET mogelijk, wel doordeweeks, dus da's jammer.

Tot zondag.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

searcher

#74
Op deze manier houden de Belgen de moppen over ons Nederlanders in tact. ;) ;D
Helaas is het niet mogelijk voor mij om mee te gaan maar ik wilde jullie een prettige dag toewensen.
Enne maak die Belgen niet "gek" met jullie kennis. ;)

Mmm het zal morgen stil zijn op het Forum .zal ik het maar even waarnemen.... ;) ;D

                                            m.v.g Searcher