The world's end (Simon Pegg / Nick Frost)

Started by PHiX, August 2, 2013, 21:45:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PHiX

Of er bestaat nog geen topic van deze geniale film, of ik kon hem niet vinden. Ik heb hem maar onder humor gezet, maar het had net zo goed onder action hebben kunnen staan:

Ook wel bekend als het derde deel van de cornetto-trilogie, met voorafgaand Shaun of the Dead en Hot Fuzz, liep ik eigenlijk toevallig tegen de volgende film aan:



Ik plaats bewust geen trailer omdat deze al teveel zou spoilen. Ga deze film gewoon zonder verwachtingen in voor het maximale effect. Geweldig.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

CZ79

Die gaat gewoon op de 'to see' list, elke film met die gasten heeft voor lachen gezorgd
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

MechanicalAnimal

is het niet "meer van hetzelfde" ?

dont get me wrong....heb dik gelachen om zowel Shaun/Dead als Hot Fuzz hoor.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

PHiX

Ligt eraan wat je verstaat met meer van hetzelfde.

Het type humor is wel vergelijkbaar, de actie is over the top, het neemt de huidige maatschappij in de zeik en cornetto komt er weer in voor, maar het thema is compleet anders.

Ik was de film gaan zien zonder enige voorkennis, zelfs de bijgevoegde poster verklapt al meer dan goed voor je is. Juist zonder enige voorkennis het wtf gevoel zo groot dat ik er echt van kon genieten. Tranen in mn ogen van het lachen.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

MechanicalAnimal

Thanks, dan gaattie op de nogtezienlijst  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Pinda13

Deze film vond ik een 7 waard. Shaun of the dead was bijvoorbeeld echt iets anders en dat maakte hem erg goed. Deze was meer een beetje van hetzelfde en de aliens"" waren ook wat vreemd vond ik.
" no loss of fine detail "

MarkD

Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

henrykb

Ken ze geen van 3'en, dus zal ze binnenkort eens gaan kijken.
Bedankt voor de tip

MechanicalAnimal

Simon Pegg speelt ook in How to alienate and loose friends in 10 days (ofzo), niet echt een topfilm maar vind hem daarin ook wel goed.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika