Goes local: next gen DLP

Started by FrankL, September 22, 2001, 08:47:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankL

Het is nog een beetje aan de vroege kant, aangezien mijn projector pas over een week binnen is, en er vervolgens nog een scherm moet worden opgehangen, maar:
Geinteresseerden in de nieuwe generatie DLP projectoren zijn welkom om langs te komen. Ik heb straks in de aanbieding:
Plus Piano, nieuwe generatie DLP, met RGBRGB (en versneld) kleurenwiel, native breedbeeld resolutie (NTSC progressive, 848 x 480), met ingebouwde SIL scaler/deinterlacer.
Prijsklasse: 3500 Euro.

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

jaco

#1
Frank,

Ik wil dit wel eens zien. Op de Cedia heb ik goed gekeken naar de 1280x720 dlp projectoren welke ik erg mooi vind.
Verder heb ik alleen ooit een oudere DLP gezien.

Jaco

FrankL

#2
Jaco,

Is prima, je kunt de message service van het forum gebruiken om wat af te spreken.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

_PM

#3
Mmm.. wat voor projector ga je nu kopen?

PM

#4
frank...?? Je hebt je Piano toch nog steeds?
Of heb je inmiddels ook een andere projector?
Groeten, Peter

FrankL

#5
Doel je op mijn "in de aanbieding" helemaal bovenin?

Daar bedoelde ik mee: in de aanbieding voor een demo!

Je weet toch dat ik die Piano nog steeds heb? Je hebt hem amper een week geleden nog gezien in Emmeloord!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

PM

#6
ok... ik wist dat je vorige week de piano nog had  :D

Ik snapte t niet... ik dacht dat je bedoelde dat je hem in de aanbiedieding had voor verkoop !

Bij welke winkel heb jij je Piano gekocht? Of zou ik hem het beste bij plus in duitsland kunnen bestellen?
Groeten, Peter

FrankL

#7
Deze thread is al uit september vorig jaar! Toen was mijn Piano nog in bestelling.

Ik heb hem gekocht bij www.grobi.tv
Dit is een speciaalzaak voor digitale projectoren. Ze leveren de Piano ook in NL. Een leuke winkel om eens langs te gaan (op afspraak).
Maar uiteindelijk is Plus degene die hem verstuurd. Vanuit Eindhoven volgens mij.
Je kunt hem dus ook gewoon rechtstreeks bij Plus kopen.

Of je moet Plus even mailen dat je de Piano graag via ITC koopt, vanwege de service. Dus dat ze nu eindelijke eens moeten reageren op de mailtjes van FrankD.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#8
Graag, mischien dat dat helpt.
Het is een zeer intressant product.

Mischien ook meteen intressant voor een paar tegelijkertijd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sum1

#9
Ik ben van plan om over ongeveer 2 maanden eentje te kopen. Als het dan via ITC kan, zal ik dat zeker doen...

PM

#10
Ik heb ze gemaild gisteren.. maar nog niets van gehoord... als er een mailtje terug komt post ik em wel!
Groeten, Peter

PM

Ok... heb een mailtje gehad:

Dear Mr. ...,

Thank you for your information.
We will be starting our sales of PIANO in the Dutch
market very soon.  We target the start within April.
We just need some time more to select the dealers.
We do not wish to work with many dealers but only
with those who values our product as well understands
our sales policy.

Thank you for your understanding and patience.

With best regards,
PLUS Vision Corp. / Norio NAKANISH

Dus ze zijn druk aan t werk ermee... zo lijkt het tenminste..

Mocht er nog belangstelling zijn vanuit de kant van ITC... misschien nog eens mailen..? Ze zoeken wel resellers.
Groeten, Peter

mr._Custard

Quote...as well understands our sales policy.

 ;D


_PM

#13
ben benieuwd of ze contact opnemen...

mr._Custard

Ik heb ook antwoord gehad van Plus... Ik had dit weekend ook maar eens een mailtje gestuurd (een beetje pressie kan geen kwaad ;) ). Waarschijnlijk werd-ie een beetje moe van die zeurpieten uit Nederland:

QuoteDear Bierhof (sic) ,

 

Thank you for your inquiry.

 

Piano will soon become available in the Netherlands.
The target is by end of April.  We need some time
to select a reliable dealer in Netherlands.


With best regards,


PLUS Vision Corp. / Norio NAKANISHI  

jankees

#15
Kom eens ff af met het mailadres van Plus. Ik ga ze ook een net mailtje zenden. Ik wil ook een Piano via FrankD kopen. Het kwartje zal toch eens wel vallen bij die Japanse Duitsers?

mr._Custard

#16
Nou vooruit: ;D

cs-gr@plus-vision.com. Maar het staat natuurlijk ook op hun site http://piano.plus-vision.com/