ALR Take 6 luidsprekers

Started by Sjettepet, July 31, 2013, 10:16:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjettepet

Hè, maar dit zijn toch wel andere ALR's dan mijn oude? Die hadden zwarte zijkanten. Of begrijp ik het nou verkeerd?  :wacko:
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

knubbe

Haha zal het doorgeven! Die foto komt van internet, die ben ik ook tegen gekomen toen jij ze aanbood :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Sjettepet

Aha, mysterie opgelost. Jammer dat je ze niet zelf houdt. Geen emplooi voor? Zo'n heel zware versterker hebben ze niet nodig hoor.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

rayman007

Het geeft mij al een vreemd gevoel laat staan voor de gulle gever.
Beetje vreemd wel dat iemand gratis speakers weggeeft, de ophaler ze dan voor 100 laat opknappen en ze dan met 500 winst probeert te verkopen?

In het Engels noemen ze dat profiteering.

Sjettepet

Als de 'gulle gever' had ik natuurlijk ook gehoopt / verwacht dat dit anders zou gaan en dat ze inmiddels bij een Forumlid zouden staan spelen. Maar dan had ik voorwaarden moeten stellen bij mijn gift, en dat heb ik niet gedaan. Dus onhoud ik mij nu van verder commentaar. Volgende keer beter, zeg maar, al geef ik niet iedere dag zoiets weg.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

VlisChris

Waar mag het topic naar toe?

DIY? Ik zoek wel even leuk plekje op het forum ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zymotic

Quote from: Sjettepet on August 26, 2013, 10:03:27
Als de 'gulle gever' had ik natuurlijk ook gehoopt / verwacht dat dit anders zou gaan en dat ze inmiddels bij een Forumlid zouden staan spelen. Maar dan had ik voorwaarden moeten stellen bij mijn gift, en dat heb ik niet gedaan. Dus onhoud ik mij nu van verder commentaar. Volgende keer beter, zeg maar, al geef ik niet iedere dag zoiets weg.

Sportief! Ik zou zelf niet echt blij zijn geweest met deze aktie. Maar misschien wordt de winst wel verdeeld  ;D

chansig

Ik zou het topic lekker dicht gooien voordat iedereen weer een mening over iemand heeft moeten spuien.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Zoals Hans schrijft: voor dit een flame topic wordt gaat het op slot.
Schijnbaar waren ze ook al opgeknapt wat ik niet gezien had bij het verplaatsen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.