Into the white

Started by Zymotic, July 27, 2013, 12:15:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zymotic

Pas deze film gezien. Ik had hem al een tijdje op mijn Dune staan, maar op de één of andere manier koos ik altijd voor een andere film.

Gelukkig heb ik hem toch gekeken. Wat een heerlijke film is dit.

Het gaat over 2 Engelse piloten en 3 Duitse piloten die neer zijn gestort in Noorwegen. Bij toeval komen ze bij dezelfde cabin uit en hebben elkaar nodig om te overleven.

Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.


MVG

Mooie film inderdaad! Neemt z'n tijd en duikt lekker in de karakters. Goede rol ook van Rupert Grint oftewel Ron Wezel uit Harry Potter  :D

CZ79

Komt op mijn checklist te staan
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Zymotic

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

clockwork

Dankjewel voor de tip. Lijkt me een leuke film.
:D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic


Qlivian

deze heb ik ook een keer gezien een tijd geleden. volgens mij ben ik halverwege in slaap gevallen. misschien toch maar eens op een frisse avond bekijken.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -