"Minimum-Maximum".

Started by Staaled, July 27, 2013, 10:03:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ejorne


Staaled

#76
Quote from: Nahpets on August  1, 2013, 14:34:30
Dat geloof ik meteen. Het er-bij-zijn-gevoel bij live reigstraties zal er vast mogen wezen.

Mag ik mezelf uit nodigen?  :P
Is OK evenals AbZ. :thumbs-up:

@ Antoine:
Thanks !
Levertijd moet ik nog horen.
Jeff heeft niet altijd alles op voorraad en bouwt vaak op bestelling, want kleine aantallen.
Made in Oconomowoc, alleen dat al.... ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


Staaled

Quote from: morca on August  1, 2013, 17:26:14
Ben je weer bezig Hipster ....wel goed bezig dat dan weer wel  :headbanging:
Mooie set man ,Alles va JTR zometeen,ben zeeeeeer benieuwd  :music:
Yep, en dan is het ook tijd voor deze :


"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


eddy135

Quote from: Hipster on August  1, 2013, 17:44:36
Yep, en dan is het ook tijd voor deze :


Lijkt me handig als je die aan het begin van de straat hangt! ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN


Staaled

#83
Quote from: eddy135 on August  1, 2013, 18:19:25
Lijkt me handig als je die aan het begin van de straat hangt! ;D

:-X



"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

AbZ

Quote from: Hipster on August  1, 2013, 17:17:56
Is OK evenals AbZ. :thumbs-up:
Leuk!  :thumbs-up:  (Kan wel ff duren voordat het lukt.)

Quote from: Hipster on August  1, 2013, 17:17:56Made in Oconomowoc, alleen dat al.... ;D
Geweldige naam  :clapping:

Ejorne

Quote from: eddy135 on August  1, 2013, 18:19:25
Lijkt me handig als je die aan het begin van de straat hangt! ;D

Of onder het gemeentebord...  :hehe:

Frank

Quote from: Hipster on August  1, 2013, 09:31:35
Besteld en betaald. :)

Ik zit er ook aan te denken, ik heb de gesloten S1 ook staan wat echt geweldig is!
Wat ben je kwijt aan transportkosten?
Setup:Kv2 ESR215 , JTR Captivator S1, mytek 192 DSD Dac, Auralic mini

Deleted member

Quote from: Hipster on August  1, 2013, 17:17:56
@ Antoine:
Thanks !
Levertijd moet ik nog horen.
Jeff heeft niet altijd alles op voorraad en bouwt vaak op bestelling, want kleine aantallen.
Made in Oconomowoc, alleen dat al.... ;D

Haha, Oconomowoc, tsjaa dat klinkt ook als een plaats waar éénmaal per maand het postvliegtuigje de post komt halen en bezorgen!  ;) Succes met 't 'wachten'.  :)

Staaled

Quote from: Frank on August  3, 2013, 16:06:54
Ik zit er ook aan te denken, ik heb de gesloten S1 ook staan wat echt geweldig is!
Wat ben je kwijt aan transportkosten?
Beter even een mailtje aan Jeff voor een offerte sturen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Timvg

 :clapping:

Erg mooi!! Sowieso fantastisch spul voor de prijs, ongeacht voor stereo, HT .. of een fuifzaal  :D

Ben zelf al even aan het kijken (zeg maar dromen) van een Danley SM100B of SM100F stereo setje.. mooi spul, maar ook erg duur (zeker de actieve + houtfineer)

Hoop dat je ze snel mag ontvangen!

Gr

Tim


Timvg

Ha! Je ziet het weeral groots, Marco  :D Niets mis mee natuurlijk  ;) Ik dacht aan de 100B of F net omdat ze voor stereo niet noodzakelijk een sub nodig hebben. Met een afvalpunt van +/- 50hz (in room wrs iets lager) kan je al wat.


Staaled

#93
Quote from: Timvg on August  3, 2013, 23:29:29
:clapping:

Erg mooi!! Sowieso fantastisch spul voor de prijs, ongeacht voor stereo, HT .. of een fuifzaal  :D

Ben zelf al even aan het kijken (zeg maar dromen) van een Danley SM100B of SM100F stereo setje.. mooi spul, maar ook erg duur (zeker de actieve + houtfineer)

Hoop dat je ze snel mag ontvangen!

Gr

Tim
Lijkt mij ook. :thumbs-up:

Ik ben nog steeds zeer te spreken over de subs en Noesis wordt net zo goed of zelfs nog beter ontvangen door de AVSforum JTR community.
Het geweld zal ik sporadisch benutten.
Van groter belang lijkt mij het afstraalgedrag , zeker in mijn situatie, en het feit dat het gesloten 3 wegs zijn ,gemaakt om met actief laag te spelen.
Het "past" beter is mijn verwachting.

Jeff werkt gestaag maar niet supervlot en heeft een hoop orders te verwerken, iig tot voor kort.
Mogelijk is het een gunstige tijd ivm de vakanties, al zijn die in de VS wat korter dan hier.
Anders reken ik toch wel op een maand of twee.

Danley maakt als ik de berichten zo lees ook zeer fraai spul met een sterke eigen signatuur. :music:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Timvg

De noesis 212 is op dat vlak wel top. Afstraalgedrag is één ding, maar afstraalcontrole is wat het kan maken of kraken, en laat de 212 nu net daar een grote streep voor hebben op vele andere speakers. Gecontroleerde afstraling tot 400hz  8) Ik denk ben er zeker van dat ze gaan bevallen.  ;)

Staaled

Klopt, Jeff schijnt echt puik werk afgeleverd te hebben met de Noesis.

Leuk je weer te zien trouwens. :)
De laatste tijd weinig actief geweest?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Timvg

2013 is reeds druk geweeest  ;)

Heb de volledige zomer (jul-aug) vrijaf genomen (op een paar dagen na), en dan is er weer wat meer tijd voor ontspanning. Nu, er moest in huis ook wel nog één en ander gebeuren, en dat is nu ook wel voor 80% klaar, echt stilzitten is het nooit. Filmpjes kijken is er sowieso nog niet van gekomen, daarvoor was het weer net iets te goed (of slecht, kleverig warm) om in een donkere kamer te gaan kruipen. Beetje muziek luisteren en een serietje kijken houdt me tevreden  :music: Ben heel tevreden van de Harbeth P3ESR.. Nu zouden we wel graag binnen dit en 5 jaar naar een grotere woning gaan, en natuurlijk kan ik niet vroeg genoeg uitkijken naar geschikte speakers voor een gevoelig grotere ruimte. Ik denk dat de Harbeth monitor 40.1 en actieve Danleys SM100B/F in houtafwerking voor ongeveer hetzelfde bedrag gaan.. Maar beter meteen het juiste materiaal kopen lijkt me verstandig dan steeds te gaan upgraden, uiteindelijk wordt die set toch bijna dagelijks wel gebruikt.

Staaled

Was mbt je forumbezoek. :)

De Danleys zijn de wat meer avontuurlijke keuze. Kun je die verleiding wel weerstaan?

Ik luister momenteel ook weinig ,kijk zelfs helemaal niets en niet omdat eea overhoop ligt in de set.
Inderdaad een gevolg van het weer.
Vind het wel best zo.
Af en toe een plaatje draaien, lekker loom. :yawnee:  :music:

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Timvg

Sorry had het anders moeten verwoorden. Wegens drukte op andere vlakken in 2013, zijn zaken zoals fora wat op een bijspoor gekomen  ;)

Danleys zijn hier quasi niet beschikbaar voor een luistersessie, dus een avontuur blijft het sowieso. Van bv. Harbeths weet ik wat ik kan verwachten, en dat natuurlijke karakter bevalt me wel. Langs de andere kan, de Danleys staan ook wel hun mannetje op dat vlak. Simpel binaural filmpje, maar legt zeker en vast de essentie vast:

http://www.youtube.com/watch?v=iJfH0pZve48

Plus wanneer je gaat werken in een grotere ruimte, en met een grotere luisterafstand, heb je volgens mij dan ook weer meer aan de afstraalcontrole van een Danley (of JTR  ;D) dan aan die microresolutie van een Harbeth. Maar we hebben nog wat tijd voor research  :)

Staaled

Etage 2 is nu geplaatst.



En de Klimax DS/1 durop.



"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)