Home Theatherdag 2002, 1 juni. Prog.+ Uitnodiging

Started by BarcoCRT, May 18, 2002, 03:58:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BarcoCRT

Hallo,

Het is misschien even stil geweest, maar er is zeker niet stilgezeten! De eerdere berichten over deze dag zijn alleen op het DVDforum verschenen, maar de uitnodiging komt ook hier te staan.
De Ultimate Home Theatherdag is rond, en ik nodig iedereen uit die de dag c.q dagdeel wil bijwonen om zich in te schrijven via een mailtje naar mij : [email protected]
Om een goede inschatting te maken van wie er allemaal komen, is inschrijven via de mail noodzakelijk. Je krijgt dan de uitnodiging + routebeschrijving via de mail terug in de week voor 1 Juni.


Het programma in Nieuwegein op zaterdag 1 Juni is alsvolgt:
11.00-12.00 Rob Dingen installeert de projectoren, een 8" en een 9", en geeft uitleg aan geinteresserden.
12.00-13.00 Raf geeft uitleg over de afregeling/instelling van de audio-setup.
13.00-14.00 Frank Doorhof geeft een Demonstratie ISF-calibratie van een CRT-projector. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een Color Analyzer.
Rond 18.00 uur zal de dag afgelopen zijn.

Er is ruime gelegenheid tot het stellen van vragen. Bij grote belangstelling kan het hele programma 2 maal afgedraait worden.

De lokatie:
Er is een totaal verduisterde ruimte van 6 * 12 meter, met zitplaats voor 25 man. Er naast is een bar met minstens net zo veel plaats waar genoeg gelegeheid is om elkaar te ontmoeten en na te praten met de sprekers.

Doel:
Een gezellige dag met alle CRT-freaks bij elkaar, zowel voor de beginnende als de gevorderde, iedereen kan zijn vragen stellen. Kortom:
- Heb je nog nooit een CRT-projector gezien? Kom dan langs!
- Wil je alles weten over hoe je geluid het beste tot zijn recht komt! Kom dan langs.
- Wil je weten hoe je een CRT-projector moet aansturen? kom dan langs. Er is een PSM-1 en een HTPC. (Tevens nodig ik hierbij iemand uit om een 480P speler mee te nemen).
- Wil je je favoriete filmscene op deze installatie beleven? Kom dan langs en neem je favoriete DVD mee!
- Ontmoet vele mede-forumleden op deze dag in levende lijve.

Het programma laat genoeg ruimte over om specifieke vragen te beantwoorden, of onderwerpen te behandelen. We zorgen er met zijn allen voor dat het een geslaagde dag wordt. De apparatuur is geregeld, nu de mensen nog.
Op de dag zal het meest recente Regio-1 demo materiaal aanwezig zijn.
De toegang is gratis.

Nog een opmerking. Ik ben de komende week op vakantie, maar zal mijn mail en dit forum zoveel mogelijk proberen te volgen.
Tot over 2 weken.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

RuudG

Indrukwekkend mooi geregeld Reinier. Ik ben onder de indruk. Laten we er een mooie dag van maken.

Groeten,

Ruud

ego

#2
Toppie initiatief,

Heb me reeds aangemeld.

Wie gaat er nog meer?

Misscien kunnen we carpoolen.

CU,

ego

J.A.F._Doorhof

QuoteHoi Allemaal
Ik probeer 2 projectoren mee te nemen en kijk of we tijd genoeg hebben om ze alle 2 op te zetten
Verder een kleine wijziging op de agenda
Ik start om 11.00 uur met de set-up van de 9" CRT waarbij ik uitleg geef en vragen gesteld kunnen worden
Daarbij hoort ook een ISF grayscale calibratie
In de middag zal Frank D een verhaal houden over ISF en calibraties en zal ook aanwezig zijn met de projector set-up verder neemt Frank ook zijn HTPC de Goliath mee
We laten in de middag ook de werking op scherm zien van de Color Analizer en RTA sofware voor audio metingen
Ik stel voor dat we niet met strikte tijden werken maar het gaat zoals het komt
We beginnen in ieder geval wel om 11.00 uur

Tot 1 Juni
Rob


Van DVDforum.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

#4
Ik ben ook zeker van de partij Ik Ben op Utrecht CS weet alleen nog niet hoe ik daar ga komen denk een bus ofzo.

Greetz

Vincent

BarcoCRT

#5
Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie, en heb inmiddels zo'n 30 definitieve inschrijvingen mogen ontvangen. Dat gaat de goede kant op.
Iedereen die zich tot nu toe bij mij heeft aangemeld heeft al een bevestiging gekregen. Als dat niet zo is, mail me dan nog even.

Het wordt een dag voor iedereen, van newbie tot (semi-) prof, en onze zuiderburen zijn ook vertegenwoordigd.

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen deze week.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

SiR-ROUND

Vincent...

Vanaf Utrecht Centraal kom je er het makkelijkst met de tram...

Zie routebeschrijving Reinier in je mail?

Vincent

Spijt me ik kan helaas geen vrij krijgen van mijn werk dus ik kan niet komen :'(

Iedereeen in ieder geval een hele plezierige dag toegewenst!

Greetz

Vincent

shit_happens1

Op 1 of andere manier zie ik dit soort dingen altijd (te)laat. Ik heb mijzelf toch nog maar ff snel aangemeld. Wie weet misschien tot morgen mensen :)

Groetjes,

Sylvester