3D werkt niet?

Started by Raphie, July 20, 2013, 13:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Former member 78

Heb je de ST60 al binnen, Raphie?

Raphie

Ja, was al flink over de relevante topics gespammed :D
JBL PRX Power!

Former member 78

Aaah cool!
Ga vanavond op mijn werk ff lezen wat jouw ervaring is.

Heb je snel gedaan trouwens :D

Raphie

Quote from: ArjanR1 on July 20, 2013, 19:25:50
Aaah cool!
Ga vanavond op mijn werk ff lezen wat jouw ervaring is.

Heb je snel gedaan trouwens :D
begin er aan te wennen, heel ander beeld als de KURO, maar denk nu inmiddels toch wel scherper
JBL PRX Power!

alexander2

Quote from: Raphie on July 20, 2013, 19:37:39
heb jij 3D? Wat een aantal van deze waren bij mij nog niet succesvol?

?
Ik heb dit juist nagevraagd bij enkele encoders en zij waren zeer te spreken over de releases die ik noemde.
Zelf kan ik niet oordelen over 3D ben blind aan 1 oog.

Is Half SBS niet het uitproberen waard?






modde239

En vergeet Despicable Me niet die is geweldig in 3D SBS......

SpeedyAndré

Haha, eerst even Christiaan lief aankijken wat de torrent betreft  :P
Ik zoek ze trouwens op bd25.org (nzb lijst)  en dan bij voorkeur bd50's van 50GB of groter die er ook tussen staan.
Hoe groter het bestand, hoe meer kans op een goede rip ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

VlisChris

Quote from: SpeedyAndré on July 20, 2013, 20:47:31
Haha, eerst even Christiaan lief aankijken wat de torrent betreft  :P

Als ik hier als admin naar kijk zou ik het persoonlijk weghalen. Maar LN heeft hier eens eerder wat over gepost, dus laat ik het staan ;) 8) Despicable Me hoop ik overigens vanavond/morgen te gaan kijken :angel:
Quote from: LittleNinja on June 14, 2013, 16:43:12
Heren,

Houd het a.u.b. binnen de regels. We mogen niet linken naar sites waar illegale software verkrijgbaar is.

Ik heb een paar algemene links verwijderd om misverstanden te voorkomen.

Bedankt voor het begrip.
LN
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

alexander2

Even om misverstanden te voorkomen mag ik wel de tittels zo plaatsen?

VlisChris

#34
Als ik LN zijn post goed opvat wel. Zou mijn voorkeur niet hebben (wordt zo wel bijzonder eenvoudig gemaakt), maar anders krijgen we inconsequenties binnen het admin-team. Mocht LN er anders over denken zal die dat wel melden denk ik.

Edit. Zal er even een R2M van maken dat de anderen hier ook even over kunnen oordelen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

alexander2

Wil er geen discussie van maken maar het zijn enkel filmtitels in de vorm van een torrentfile.
Ik verwijs niet naar een plek waar je het kunt downloaden alhoewel dat ook niet strafbaar is omdat downloaden in Nederland nog steeds mag.