Ik zoek een 2e Panasonic 3D bril, welke moet ik hebben?

Started by Raphie, July 20, 2013, 08:10:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

m'n nieuwe 65" kwam maar met één bril ?!? (dacht dat er 2 bij zouden zitten)
anyway, ik heb dus een 2e nodig, welke bril heb ik nodig en waar kan ik die het beste bestellen?
JBL PRX Power!

Joske007

Bij mijn VT60 zitten er 2 brillen bij, welke ik gisteren bij aankopen eens heb gebruikt en na 20 minuten had ik al last van hoofdpijn.
Trouwens was het nooit mijn bedoeling geweest om een 3D in mijn aankoop te laten doorwegen, het is nu eenmaal wel standaard geworden.

Heb je al geprobeerd om eens een gehele film in 3D te kijken, misschien dat je het nadien ook overbodig acht?
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Raphie

JBL PRX Power!

Joske007

Probeer eerst eens om een 3D-film te zien, daarna zal je keuze wel vallen of je al of niet behoefte hebt aan een 2de 3D-bril.
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Raphie

Ok, of ik doe iets verkeerds of ik kan géén 3D zien

2D films in 3D zetten, geeft alleen een rood/groene zweem en trekt het beeld uit focus
3d films geven rode en groene lijnen naast elkaar en met de bril aan overlappen die elkaar soms maar vaak ook niet
het beeld is donker en uit focus

dit is wat ik doe:
bril aan (rood ledje brandt)
zet 3d film op op de OPPO
pana zegt dat het 3D is
maar het ziet er IMHO gewoon niet uit. met een bril op zijn de kleuren super lelijk en het contrast is weg

wat gaat fout?
JBL PRX Power!

rho

Niet alle 3D films zijn van dezelfde kwaliteit. Huur eens een 3D BD. Dat geeft een goed beeld van wat je er van kan verwachten.

gekkemarc

Met rood/groen krijg ik meer het idee dat je een 3D DVD hebt gekeken.
Zoals rho zegt probeer het eens met een 3D BD die hebben een hele andere techniek oor 3D

Bij dvd zie je rood/groen en dan zou je een brilletje van papier kunnen bestellen voor een paar centen maar je 3D bril die je bij je tv hebt zal hier helemaal niks mee doen.
Wanneer je BD speler 3D ondersteunt is dat voor het BD formaat en dan pas zullen je brillen gaan werken en krijg je een heel ander 3D te zien . Kanttekening hierbij is dat niet iedereen tegen 3D kan dus het is even uitproberen hoe het jou bevalt.