Wie gaat ermee naar ... Tuschinski

Started by Robbo, April 16, 2002, 19:04:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Zo, daar zijn we weer. Heb net een driedaagse conferentie (zie mijn ondertitels ;)) achter de rug, dus heb niet erg veel tijd gehad.

Wat voor films gaan we zien: moeten we zondag maar beslissen denk ik. Mij lijkt 'The Majestic' (Frank Darabont / Jim Carrey) wel wat.

Zullen we om 1300 uur afspreken voor het Tuschinski?

Parkeren kun je onder de Stopera (Muziektheater).


Grtz,
Rob
 

J.A.F._Doorhof

13:00 moet lukken lijkt me.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbo

Jammer Garmt!

Dan blijven erover:

FrankD
Robbo
Cinepaulis
Kissakiwi
Sum1

 :-[


cinepaulis

Sorry, gentlemen, ik moet helaas ook afhaken :'(
Heb sociale verplichtingen waar ik met goed fatsoen niet onderuit kan komen.

Sum1,
Mail me trouwens nog maar even a.u.b. met wat data waarop jij en FrankL langs kunnen komen. Dat soort dingen kan ik beter ruim van te voren alvast inplannen want anders gaat het fout. ::)

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Sum1

Quote from: Robbo on May 31, 2002, 09:30:01Mij lijkt 'The Majestic' (Frank Darabont / Jim Carrey) wel wat.
Mij ook, staat zelfs ook op m'n dvd-wishlist. Maar die komt binnen 3 weken ook al uit, dan zie ik 'm eigenlijk liever op dvd. :-\

Robbo

#30
Ik denk dat we beter een andere keer opnieuw kunnen afspreken.  Het groepje wordt nu wel erg klein  :-[  

Wat mij betreft een 'no-go' dus.


J.A.F._Doorhof

Ligt eraan hoe ik me morgen voel, maar ben nu aan het spoelen met waterstof P. dus het mag van mij opgeschoven worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sum1

Het beperkte filmaanbod op dit moment (ik heb al veel films die nu draaien gezien) en m'n twijvels over de kwaliteit van de presentatie (ondervindingen zoals die van bmateijsen had ik ook al via anderen vernomen), zijn niet echt redenen om zo'n eind voor te gaan reizen.

Hoewel ik Tuschinski natuurlijk ook wel een een keer van binnen wil zien, lijkt dit uitje me voornamelijk leuk om weer ff een paar collega ht-enthousiasten te ontmoeten.

Het groepje is nu inderdaad wel erg klein, het lijkt me inderdaad leuker om met meer mensen te gaan. Dus ik vindt het ook wel een goed idee om een nieuwe datum te prikken!

J.A.F._Doorhof

Ok, dan prikken we een nieuwe datum.

Kom maar met voorstellen, en laten we dan afspreken met minimaal 10 man.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kissakiwi

Sum1 hit the nail on the head for me.

I thought it would be fun to tag along and meet new HT enthousiasts - a least that was my plan

So I am quite happy to do this another time. Maybe next time we could arrange the full 'v.i.p. treatment.  Seems if we can get enough folks involved they (tuchinski) would be more than happy to accomodate.

Thanks for all your efforts so far Robbo.

(I guess it will be after the vacation period now)

Better luck next time.
Greets to all,
Collin
 :D