Wie gaat ermee naar ... Tuschinski

Started by Robbo, April 16, 2002, 19:04:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Robbo

Als vervolg op de zeer geslaagde middag/avond in het Antwerpense Metropolis: wie gaat er mee naar het vernieuwde Tuschinski ?


J.A.F._Doorhof

#1
Ik wil zeker mee, maar kan pas half mei.
En ik zal dit keer proberen WEL mee te gaan  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#2
Ik wil Tuschinski wel eens van binnen zien!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

garmtz

#3
Goed plan! Ik doe mee! Misschien voor de mensen die het niet weten" Tuschinsky is in A'dam.

Robbo

#4
En ik doe natuurlijk ook mee...  

Ik stel voor dat we het eind mei / begin juni op een zondag doen.   Geef je voorkeur maar aan:

- 26 mei
-  2 juni


cinepaulis

#5
Yes! Lijkt me gaaf!
Beide data zijn wat mij betreft OK.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

kissakiwi

#6
Hoi,

Ben ik geen lid van de NHTC, maar als jullie het niet vervelend vind, wil ik ook mee om nog meer kennis te maken  ...hangt er af wat voor film jullie gaan zien natuurlijk. (taal bedoel ik)

Groeten,
Collin

cinepaulis

Collin,

Let me try to answer you in YOUR native language :)
In fact there is no real club with members, at this time it's just a section for people to organize social events like this one.
So you're more than welcome to join us !

And rest assured, 99% of all films are english, so it won't be problem to choose one that everybody likes.

cheers,
Paul

CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

garmtz

#8
Ik kan beide data.

kissakiwi

#9
Bedankt Cinepaulis  ::)

Maar heb net in mijn agenda gekeken. Kan alleen op de 2 juni langs komen.... the choice is yours of course!


RuudG

Ik hoop dat jullie gisteren de 1 1/2 uur durende documentaire hebben gezien over de familie Tuschinki en het theater?

En zal je net zien, loop ik vanmiddag tegen een nieuw boek aan over het theater getiteld:
Tuschinki
Droom, Legende en Werkelijkheid
Uitgever: BZZZToH

Meteen gekocht.

Het is dacht ik ook mogelijk om rondleidingen te krijgen, dus misschien is dat wat voor jullie?

Groeten,

Ruud

Sum1

#11
Ik ga ook graag weer mee, beide data zijn waarschijnlijk geen probleem voor mij...

FrankL

#12
Ik kan nu nog beide dagen. Misschien dat er een vakantie tussendoor komt, maar trek je daar niets van aan.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

bmateijsen

#13
Ik heb tushinski (de bioscoop) 2 weken geleden voor het eerst weer gezien.... en ik moet toegeven... je komt ogen tekort.... tenminste voor de beschilderingen enzo...

Beeld is er iets op vooruit gegaan... alhoewel het voor panic room net iets te licht was in de zaal....

Verder is het geluid wel verbeterd.... maar niet overal even goed hoorbaar (zelfs niet als je middenpad zit... wat het midden zou moeten zijn) Speakers lijken me net iets te klein om echt de zaal goed te kunnen vullen.

Goed, het is maar een mening... maar we kunnen eindelijk weer naar Tushinski... het is en blijft een hele ervaring...

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

#14
2 Juni zou het beste zijn aan onze kant.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#15
Die vakantie is er inderdaad tussendoor gekomen. Op 2 juni kan ik helaas niet. Veel plezier in Tuschinsky!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Robbo

#16
Ik probeer al 2 weken Tuschinski te bereiken over een ev. rondleiding, maar helaas geen succes.

Volgens de Pathe website zijn ze om 10.00 's-ochtends. Aangezien een aantal mensen van ver komen, zal dit toch geen haalbare kaart zijn.

Anyway,  ik heb nu genoteerd:

FrankD (vk. 2 juni)
Garmt
Robbo
Cinepaulis
Kissakiwi (2 juni)
Sum1
FrankL (26 mei)


Het lijkt er dus op dat het 2 juni wordt.  Nog meer gegadigden ??   CineBarKoos ?  Krunk ?
 

Grtz,
Rob

J.A.F._Doorhof

#17
2 Juni moet gaan lukken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CineBarkoos

#18
Ik laat deze zondag voorbij gaan.

Grtz,
Koos
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

Sum1

Is er ook bekend wat voor film(s) we gaan zien?

cinepaulis

Ik hou nog even een slag om de arm, maar probeer wel te komen.
Welke film(s) maakt me niet uit, ik heb ze waarschijnlijk toch allemaal al gezien ;D
Just kidding...hoewel... ;)

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

kissakiwi

is het al bekend wat gaat gebeuren? Hoe laat? Wie gaat? Where do we meet? etc etc etc

Collin.

J.A.F._Doorhof

Nog niets bekend, laat maar weten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

He, verd*mme.... Ik kan alweeeer niet... ::) Dat krijg je als ik zoiets niet direct in mijn agenda zet (geheugen als een zeef). Ik moet werken... Sorry guys...

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"