North Sea Jazz fotograferen

Started by Ejorne, July 12, 2013, 13:03:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ejorne

Ik ga straks naar het festival en ik ben benieuwd of ik binnen mag met mijn slr camera.

Op internet heb ik van een paar jaar terug wel de melding gezien dat fotocamera's met verwisselbare lenzen niet toegestaan zijn (enkel voor de pers) maar dat camera's met vaste lens wel mogen.

Is dit beleid nu nog steeds zo? Tegenwoordig zijn er camera's met vaste lens die beter presteren dan een slr van een paar jaar terug. Helaas (nu ja, gelukkig) heb ik een slr van een paar jaar terug. Kan ik die beter thuis laten en met mijn Panasonic LX3 (compact cam) op pad gaan of zal ik wel binnen komen met mijn oldtimer slr... ?

Ik kan er opde site van North Sea Jazz niets over vinden...

Nahpets

QuoteVeel muziekliefhebbers die naar het North Sea Jazz Festival komen, zouden het liefst al hun favoriete artiesten met hun eigen camera willen vastleggen. Leuk voor thuis, leuk voor later en voor het nageslacht, dat begrijpen we maar al te goed. Toch is een waarschuwing hier op zijn plaats: niet iedere artiest stelt het op prijs om tijdens een concert geflitst te worden vanuit het publiek. De festivalorganisatie ontvangt ieder jaar vele verzoeken om erop toe te zien dat dit niet gebeurt. Daarom voeren we het volgende camerabeleid: alleen geaccrediteerde persfotografen mogen professionele camera's meenemen en foto- of filmopnamen maken tijdens het festival. Andere opnameapparatuur en camera's met afneembare lens zijn niet toegestaan. Festivalbezoekers mogen wel kleinbeeldcamera's meenemen.

http://www.northseajazz.com/nl/praktisch/faq/algemeen/
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Ejorne

#2
Quote from: Nahpets on July 12, 2013, 13:08:39
http://www.northseajazz.com/nl/praktisch/faq/algemeen/

Bedankt.


Ik heb zeker iets in mijn ogen... want hoe navigeer je op de site naar de faq?

/edit;
nevermind... gevonden... Nu eerst dat stuk uit mijn oog weghalen dat is straks anders niet handig met fotograferen...

AbZ

Quote from: Ejorne on July 12, 2013, 13:18:53
Bedankt.


Ik heb zeker iets in mijn ogen... want hoe navigeer je op de site naar de faq?
Staat onder "praktisch" want handig.

Ejorne

Quote from: AbZ on July 12, 2013, 13:22:07
Staat onder "praktisch" want handig.

Ja, het is bijna zo goed vindbaar/zichtbaar als mijn edit...

AbZ

#5
Quote from: Ejorne on July 12, 2013, 13:24:25
Ja, het is bijna zo goed vindbaar/zichtbaar als mijn edit...
Die edit was er nog niet toen ik op reply drukte.

Niettemin bedankt voor de hulp  :worship: