Blake's 7 komt eraan

Started by Tadream, January 9, 2004, 10:16:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tadream

Ik weet niet of dit al gepost is, maar het 1e seizoen van Blake's 7 is vanaf 1 maart 2004 op DVD.
Toen het uitgezonden werd was ik nog niet zo oud en begreep waarschijnlijk de helft niet maar vond het al wel een geweldige serie.

Marcel
Denon AVC-A10SE; Denon DVD 1600; Denon TU1500RD; Fronts: Energy E:XL28P Rears; Energy E:XL25 Center; Energy E:XLC V.d. Hul Clearwater 5.1 analog interlink; PS3 - PS4; Zotac ZBox AD02 HTPC / Openelec; Panasonic TX-65ST60; Philips Fidelio X1 Headphones
Foobar > Modi2Uber > Asgard2 > HE-400

Erik

#1
yep dat heb ik heel wat spannende uurtjes mee beleefd, de eerste 2 seizoenen zijn erg goed de laatste 2 minder. Hebben we het over R1 of R2 NL?
Damned ik heb het nog gezien weet je hoe oud ik dan ben  :'(
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jamoman

.................................

Harry HT

Hoi,
Quote from: Erik on January  9, 2004, 11:50:29
yep dat heb ik heel wat spannende uurtjes mee beleefd, de eerste 2 seizoenen zijn erg goed de laatste 2 minder. Hebben we het over R1 of R2 NL?
Damned ik heb het nog gezien weet je hoe oud ik dan ben  :'(
Spannende uurtjes? Serie bestond uit veel telepoort werk en lasergun schieten. Zelfs de berenboot was toen spannend. :D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Tadream

Het is een regio 2 set en je kunt al info zien bij b.v. Amazon

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000085RK5/026-7485674-4869222

Er zat toch wel wat meer in dan wat schietwerk, ook al was ik toen nog een beetje jong om dat te begrijpen.  :D
Decors en kostuums zien er niet uit maar het verhaal en de karakters zijn wel geweldig!

Marcel
Denon AVC-A10SE; Denon DVD 1600; Denon TU1500RD; Fronts: Energy E:XL28P Rears; Energy E:XL25 Center; Energy E:XLC V.d. Hul Clearwater 5.1 analog interlink; PS3 - PS4; Zotac ZBox AD02 HTPC / Openelec; Panasonic TX-65ST60; Philips Fidelio X1 Headphones
Foobar > Modi2Uber > Asgard2 > HE-400

Erik

Quote from: Harry HT on January  9, 2004, 14:44:35
Hoi, Spannende uurtjes? Serie bestond uit veel telepoort werk en lasergun schieten. Zelfs de berenboot was toen spannend. :D
Gegroet,
Harry
System Message 1701 : HarryHT and Jamoman has been banned forever off HTForum

;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KingRichard

Blake 7, Daar heb ik al eens naar gezocht en eindelijkop DVD. Qua special effects geen topper, maar qua sfeer en verhaal uitstekend. Ga ik zeker aanschaffen ;).

Richard

JG_Smit


AppleMies

Oehhh, Blake's Seven.  Zelfs toen ik nog heel jong was vond ik dat al tenenkrommend.   Verschrikkelijk zeg. Ik kon en kan daar niet naar kijken.....Dat acteren was nog slechter als in het eerste seizoen van GTST.  Special effects waren destijds al om te janken, heden ten dagen kun je daar al helemaal niet meer naar kijken zonder plaatsvervangende schaamte.   Je raadt het al... Ik zal deze box niet aanschaffen.  Maar voor de echte fans zal het wel een must zijn kennelijk ??? Veel plezier ermee.


gr.


Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

J.A.F._Doorhof

zit eraan te twijfelen, alleen maar goed herineringen maar wel vage....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

diceman

Ga de box zeker aanschaffen.

Oke de special effects zijn niet รก la Matrix maar vond het wel spannend.

Dr Who vind ik ook leuk(stelt ook weinig voor)maar bleef er wel voor thuis  ;D.

Tadream

Even iets anders,
Wauw wat een plaatje bij m'n info!  ::)
Sinds alles op de andere server staat is die foto opeens behoorlijk
groot geworden.
Verkleind die het niet automatisch? Anders wil ik dat wel doen hoor.

Over Blake's 7, ik was zo'n 8 jaar toen het uitgezonden werd maar kan het
me nog aardig herinneren. Het was spannend (of ik dat nu nog vind).

Marcel
Denon AVC-A10SE; Denon DVD 1600; Denon TU1500RD; Fronts: Energy E:XL28P Rears; Energy E:XL25 Center; Energy E:XLC V.d. Hul Clearwater 5.1 analog interlink; PS3 - PS4; Zotac ZBox AD02 HTPC / Openelec; Panasonic TX-65ST60; Philips Fidelio X1 Headphones
Foobar > Modi2Uber > Asgard2 > HE-400

Harry HT

Boehhhhhhhhhh

weg met Blake 7, niks spannends aan
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Point7

Quote from: Tadream on February  9, 2004, 10:59:25
Over Blake's 7, ik was zo'n 8 jaar toen het uitgezonden werd maar kan het
me nog aardig herinneren. Het was spannend (of ik dat nu nog vind).

Ik weet niet meer juist hoe oud ik was (ong. 12 jaar ofzo) toen ik voor het eerst die serie zag, maar vond het toen ook wel spannend.

Ik vrees echter als ik dat nu zou terugzien, dat het echt low budget eruit ziet.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Erik

Ik heb het laternog eens terug gezien en inderdaad het doet wel erg low budget aan. Maar geloof me het doet niets af aan de verhalen, die blijven nog steeds leuk om te zien.
Zeker het eerste seizoen is de moeite waard.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sarjenka

bloed zweet en tranen... heeft het gekost om EINDELIJK de complete serie op VHS te verzamelen... Kleine 2 jaar later gewoon op dvd verkrijgbaar :)

Het is wel jammer dat die vhs-sen niet zijn ondertiteld, want anders had m'n vader ze wel van me overgekocht... Nu kan ik ze waarschijnlijk aan de straatstenen niet meer kwijt... nah jah.....

Erik

Ach verzamelen is ook een deel van de lol, toch?

B7 spannend, zou de kwaliteit beter zijn dan de vhs banden, het is al zo oud en waarschijnlijk half vergaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

DrAce

Blake's 7 ... was ik bijna weer vergeten, met die guns die me aan de krultang van mijn zusjes deed denken.
Vond ik wel aardig.
Space1999, kwam daarna geloof ik, vond ik beter, maar minder dan Star Trek.

ccpl

euhhh... die box komt er dus al meer als een jaar 'aan'.... 'k zou in jullie plaats nog m'n adem niet inhouden, net als voor het aangekondigde high-tech vervolg trouwens.

De serie zelf is geniaal qua script (heb onlangs naar irc rips zitten kijken) maar zeker niet van het SFniveau waar we nu allemaal aan gewoon zijn geworden.... nu is dat ook niet ZO erg, iemand trouwens onlangs nog naar Star Wars I gekeken (ongeveer zelfde periode).... daar is de SF ook van lachwekkend niveau naar heden toe gezien (en dat zal vandaag ook zijn naar over 15 jaar toe).

De soundbits van Blake's 7 zijn echter legendarisch.... Zen, Orac, VIlla, Blake, Avon, Avellon.... hmmmmm

Yes....Master....

DrAce

#20
Wel, maar de special effects van Star Wars 1 waren toch wel een stuk beter en in die tijd overtuigender.
Maar ach, voor de nostalgie ...

ccpl

ik wou maar aantonen dat voor een bioscoopfilm (zie budget maal x) de SF toch ook niet ZO goed was... en dan is Blake's 7 nog maar een televisie serie die binnen het budget van de BBC moest gemaakt worden...

Erik

Een goede fantasie helpt ook natuurlijk. Was mij allemaal niet eens opgevallen hoe simpel alles gemaakt was, ik genoot gewoon van de serie. Later hoor je dat het schip een haardroger is, jammer dan , maar ik zie het gelukkig nog steeds niet, ook al weet ik het.

ben benieuwd wat de dvd ooit wordt mono geluid ;D  en zwart wit 4:3
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

JG_Smit

Blake 7 voor toen der tijd een hele leuke sf film ,ik heb er best van genoten zou het leuk vinden om die nog eens te zien.Vergelijken met tegenwoordig kun je natuurlijk niet,maar dat zou ook niet realistisch zijn (technieken)kijk maar eens naar Battlestar galactica van toen en nu dan de second comming daarvan(2004) ik heb daar de eerste delen van gezien best indrukwekkend..

gr jan..