Hoe kom ik van Canal Plus af !!

Started by addy, June 28, 2013, 15:32:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Deze aanbieder wordt me te duur, voor het huidige TV pakket betaal ik rond 80,- per maand.
Bij UPC is telefoon,tv,internet en bellen voor minder dan 60,- per maand.
Wilde dat al eerder maar zo'n aardig meiske van Canal Plus lulde me enkele maanden geleden om, als ik hun
gratis kastje zou nemen met HBO bleef ik hetzelfde betalen, en mocht het niet bevallen dan kon het kastje gewoon terug.
Dus niet he, zit er aan vast t/m januari 2014, heb alvast maar gelijk opgezegd.
UPC nemen moet dan nu maar een half jaartje wachten, tenzij iemand een andere oplossing heeft ?
Bestaat er overigens niet iets of iemand die al dit soort dingen voor je uitzoekt en regelt, (tegen vergoeding) volgens mij
is daar wel een markt voor.
Zo betaal ik gegarandeerd te veel aan bellen en mobiele kosten bij KPN, maar kom daar gewoon niet uit, ze denken niet met je mee.

angel1978

Waarom moet men met je meedenken?
Dat is prima zelf uit te zoeken en te regelen..
UPC is nog een dure

KILLorBE

Volgens mij kun je er niks aan doen behalve afkopen, maar dan rekenen ze waarschijnlijk de normale prijs, dus dat schiet niet op.
Of je moet aan kunnen tonen dat je geen contract hebt afgesloten, of dat er verteld is dat je op een willekeurig moment het contract kan beëindigen.

Ik zou overigens wel controleren of je nu al op kan zeggen, meestal moet dat tussen 1 en 3 maanden voor het contract afloopt.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

angel1978

Quote from: KILLorBE on June 28, 2013, 15:49:23
Volgens mij kun je er niks aan doen behalve afkopen, maar dan rekenen ze waarschijnlijk de normale prijs, dus dat schiet niet op.
Of je moet aan kunnen tonen dat je geen contract hebt afgesloten, of dat er verteld is dat je op een willekeurig moment het contract kan beëindigen.

Ik zou overigens wel controleren of je nu al op kan zeggen, meestal moet dat tussen 1 en 3 maanden voor het contract afloopt.

Natuurlijk kan je nu opzeggen. Je kunt altijd opzeggen, maar pas weg per einde contract...
Aangetekende brief die kant op waarin je opzegt met inachtneming van opzegtermijn per einde contract.. Geen probleem. Mag zelfs direkt na afsluiten..

gast2018

Quote from: KILLorBE on June 28, 2013, 15:49:23
Ik zou overigens wel controleren of je nu al op kan zeggen, meestal moet dat tussen 1 en 3 maanden voor het contract afloopt.

Je kunt toch altijd opzeggen. Hoe eerder hoe beter.

KILLorBE

Ik weet niet precies hoe het zit, als je een woning huurt is de opzegtermijn minimaal 1 maand en maximaal 3 maanden, bij mobiele telefoon aanbieders was dit voorheen hetzelfde, maar dat is ondertussen veranderd.

Better safe than sorry.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

LuPo

#6
Ik vind het wel sneu dat ze mensen die moeite hebben om alles te regelen (zoals TS wellicht) bewust dure pakketten aansmeren. Dat was laatst ook bij een persoon met mobiel abonnement voor mij, er werd gewoon een verzekering zeer behendig aangesmeerd.. Als je niet mondig genoeg bent zit je er dan zo mee in je maag, terwijl deze mensen vaak al minder geld te besteden hebben..

addy

Upc nog een dure, weet niet, zoveel keus heb je niet zo hier.
Men zegt KPN is ook niets, Ziggo zit hier niet, Tele2 moet je helemaal niet aan komen, en Digitenne ook niet.
Van alle kwaden dan maar UPC.
Heb al opgezegd direct aan de telefoon, krijg daar schriftelijk bevestiging van.


angel1978

Quote from: KILLorBE on June 28, 2013, 16:43:14
Ik weet niet precies hoe het zit, als je een woning huurt is de opzegtermijn minimaal 1 maand en maximaal 3 maanden, bij mobiele telefoon aanbieders was dit voorheen hetzelfde, maar dat is ondertussen veranderd.

Better safe than sorry.

maximale opzegtermijn bestaat niet. Wel kun je maximaal 3 maanden voor het einde overstappen. Opzeggen kan altijd.

KILLorBE

QuoteRegels voor huurder

Voor de huurder gelden de volgende regels:

U moet zich houden aan de opzegtermijn. Die is hetzelfde als de betalingstermijn: minimaal 1 maand en maximaal 3 maanden.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/huurwoning/vraag-en-antwoord/hoe-moeten-huurder-en-verhuurder-de-huur-opzeggen.html

Oké, bij de overheid liegen ze wel vaker :P
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

addy

Quote from: angel on June 28, 2013, 15:48:25
Waarom moet men met je meedenken?
Dat is prima zelf uit te zoeken en te regelen..
UPC is nog een dure

Dat uitzoeken en regelen is zo makkelijk nog niet, voordat je door alle menu's heen bent en dan uiteindelijk
iemand met een buitenlands accent krijgt, die niet goed begrijpt wat je wilt, en je dan 3 x wegdrukt om het elders te vragen.
Feitelijk zou je eenvoudig moeten kunnen zeggen, dit allemaal weg en nu wil ik dat, en niet meer of minder.
Heeft er iemand tijd ?  :))

angel1978

Quote from: addy on June 29, 2013, 09:09:15
Dat uitzoeken en regelen is zo makkelijk nog niet, voordat je door alle menu's heen bent en dan uiteindelijk
iemand met een buitenlands accent krijgt, die niet goed begrijpt wat je wilt, en je dan 3 x wegdrukt om het elders te vragen.
Feitelijk zou je eenvoudig moeten kunnen zeggen, dit allemaal weg en nu wil ik dat, en niet meer of minder.
Heeft er iemand tijd ?  :))

Als je per se een callcenter wil bellen wel ja. Maar waarom zou je dat doen?
Je bekijkt op internet alle aanbieders bij jou beschikbaar inclusief het zenderaanbod, snelheid en apparatuur en zet deze op een rijtje naast de prijs en je kan zo een keuze maken.. Daarna 2 klikken om het af te sluiten..