Het Schiit topic

Started by gerzom, June 12, 2013, 20:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerzom

Nu ik ga upgraden van een Schiit Bifrost naar een Gungnir is het misschien ook tijd voor dedicated Schiit topic.
Dus hierbij de aftrap  ;)

Schiit is een Amerikaans merk, opgestart door Jason Stoddard en Mike Moffat. Op dit moment produceren ze een range van hoofdtelefoon versterkers en D/A-converters.
Check http://schiit.com/ voor meer info.

Na een maand of 5 luisteren naar de Bifrost in mijn set, heb ik besloten om de volgende stap op de Schiit-ladder te zetten: de Gungnir DAC.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met ervaring met de Schiit producten. Ik zal de komende tijd hier de verschillen tussen de Gungnir en de Bifrost proberen te beschrijven.
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


gerzom

Het grote nieuws van Schiit deze week, na maanden speculeren is er eindelijk iets meer duidelijkheid over de "Statement" producten: nieuwe D/A-converter en versterker. Hierbij een paar spec's en wat photoshop plaatjes.

Yggdrasil DAC:

Yggdrasil is the ultimate expression of Schiit's bitperfect approach, and the antithesis of noise-shaping DACs and technologies such as DSD.
With proprietary technology from input stage to clock regeneration to digital filter to D/A conversion and analog output stage, Yggdrasil (the world tree
in Norse legend, and the source of all things) resets the bar for DACs.
Specs:
Inputs: USB, Toslink, Coax, BNC, AES/EBU
Outputs: balanced XLR and single-ended RCA
Clock Regeneration: proprietary Adapticlock topology with analysis of
quality of incoming datastream, as well as VCO and VCXO reclocking
Phase Inversion: selectable via front panel button
Digital Filter: proprietary Schiit closed-form bitperfect digital filter based on <REDACTED>
D/A Conversion: proprietary fully differential configuration based on<REDACTED>
Analog Stage: proprietary Schiit Pivot-Point differential current-feedback topology, fully discrete, with ultra-low-noise JFET and bipolar devices
Power Supply: 4 choke-input, shunt-regulated supplies feeding 20+ stages of discrete and integrated local regulation
Size & Weight: 16 x 12 x 3.875", 30 lbs
Estimated Price & Availability: $1700-1900, early 2014


Ragnarok Amp:

Ragnarok is the world's first universal amplifier, fully capable of powering everything from ultra-sensitive IEMs to loudspeakers.
With 100WPC RMS into 4 ohms, 3 selectable gains, a relay-switched stepped attenuator volume control, and Crossfet™ circlotron-style output topology, Ragnarok befits its name—in Norse legend, Ragnarok was the "end of the world."
Specs:
Power Output: 100W into 4 ohms, 60W into 8 ohms, 15W into 32 ohms,
9.6W into 50 ohms, 1.6W into 300 ohms, 800mW into 600 ohms
Inputs: 2 balanced, 3 single-ended stereo inputs
Outputs: speaker terminals, 4-pin balanced XLR headphone, TRS unbalanced headphone, balanced and unbalanced preamp outs
Gain: selectable gain of 20, 7, or 1
Volume: (64) 1.25dB steps via relay-switched stepped attenuator
Topology: Fully discrete Crossfet™ circlotron-style stage with no caps in the signal path and no DC servos, all solid state
Management: microprocessor control of quiescent current and DC levels, with monitoring of all fault conditions
Power Supply: 400VA transformer with 4 separate circlotron output rails, over 100,000uF filter capacitance total
Size & Weight: 16 x 12 x 3.875", 30 lbs
Estimated Price & Availability: $1400-1600, late 2013

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Ernst Jan

Er is al een topic van dit merk.

gerzom

Quote from: Ernst Jan on June 12, 2013, 23:49:06
Er is al een topic van dit merk.

Dat topic gaat volgens mij alleen over de Bifrost, dit topic covert alle Schiit producten  ;D
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Heb de (demo) Schiit Gungnir hier nu staan (met dank aan de uitstekende service van Sonority Audio) en ik moet zeggen dat het een zeer lekker klinkende dac is, zeker gezien de m.i. erg ''beschaafde'' prijs die je moet betalen voor zo,n goed presterende dac  ;)

Binnenkort (na een langere luistersessie) zal ik mijn bevindingen hier wel plaatsen  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Tipje van de sluier Jan? Vergeleken met de

YamahaRXV

Quote from: twani on June 15, 2013, 07:59:04
Tipje van de sluier Jan? Vergeleken met de

Tipje van de sluier Theo ?  ;D

Het verhaal (van sommigen) dat er niet of nauwelijks hoorbare verschillen zitten tussen verschillende dac,s kan ik (persoonlijk) bij deze wel ontkrachten  ;)
Verder blijft het verhaal klankmatige smaak en voorkeur altijd een rol spelen en bij mij heeft de voorloper van de Burson Conductor mij al aardig overtuigd en de Conductor doet dat nu geheel volledig. Zoals Naim een karakteristieke sound heeft, zo heeft Burson dat ook. Wat betreft muzikale betrokkenheid, emotie overdracht, ritme en ruimtelijkheid heb ik nog geen dac gehoord die mij laat horen wat de Burson Conductor voor mekaar weet te krijgen.

De Schiit Gungnir vind ik voor zijn prijs een zeer goed klinkende dac en ik durf de uitspraak wel aan te gaan dat hij de strijd met vele dac,s die aanzienlijk duurder zijn makkelijk aan kan gaan.
Ik vind de Schiit heerlijk uitgewogen en uitgebalanceerd klinken zonder het idee of gevoel te hebben dat deze maar iets verkeerd doet. Een mooie volle en ''ronde'' klank met een strakke laagweergave, nergens scherpe randjes en qua detaillering en plaatsing ook erg goed.
Het is een dac waarbij ik het gevoel heb dat deze in praktisch iedere set het gewoon goed doet en je geen klankmatig onaangename verrassingen zal bezorgen.
Qua afwerking en aansluitingen zeer verzorgd en degelijk aanvoelend, dus al met al m.i. een echte aanrader als je een goede dac zoekt in de prijsklasse waar de Gungnir in zit en ook nog daarboven.



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

gerzom

#7
Quote from: YamahaRXV on June 15, 2013, 11:15:14
Tipje van de sluier Theo ?  ;D

Het verhaal (van sommigen) dat er niet of nauwelijks hoorbare verschillen zitten tussen verschillende dac,s kan ik (persoonlijk) bij deze wel ontkrachten  ;)
Verder blijft het verhaal klankmatige smaak en voorkeur altijd een rol spelen en bij mij heeft de voorloper van de Burson Conductor mij al aardig overtuigd en de Conductor doet dat nu geheel volledig. Zoals Naim een karakteristieke sound heeft, zo heeft Burson dat ook. Wat betreft muzikale betrokkenheid, emotie overdracht, ritme en ruimtelijkheid heb ik nog geen dac gehoord die mij laat horen wat de Burson Conductor voor mekaar weet te krijgen.

De Schiit Gungnir vind ik voor zijn prijs een zeer goed klinkende dac en ik durf de uitspraak wel aan te gaan dat hij de strijd met vele dac,s die aanzienlijk duurder zijn makkelijk aan kan gaan.
Ik vind de Schiit heerlijk uitgewogen en uitgebalanceerd klinken zonder het idee of gevoel te hebben dat deze maar iets verkeerd doet. Een mooie volle en ''ronde'' klank met een strakke laagweergave, nergens scherpe randjes en qua detaillering en plaatsing ook erg goed.
Het is een dac waarbij ik het gevoel heb dat deze in praktisch iedere set het gewoon goed doet en je geen klankmatig onaangename verrassingen zal bezorgen.
Qua afwerking en aansluitingen zeer verzorgd en degelijk aanvoelend, dus al met al m.i. een echte aanrader als je een goede dac zoekt in de prijsklasse waar de Gungnir in zit en ook nog daarboven.

Nog een paar dagen wachten en dan kan ik beginnen met het inspelen van mijn Gungnir  :pompom:
Ben heel erg benieuwd naar de verschillen tov de Bifrost. Ik ben heel benieuwd of de DAC het niveau van de interne DAC van mijn EMC-1 kan overstijgen, de Bifrost kon dit niet. Met name qua plaatsing was het allemaal wat compacter (ook niet vreemd als je prijs in acht neemt)

Dus eerts maar weer eens goed in laten spelen en dan vergelijken. Voor het weergeven van Spotify zal het zeer zeker een verbetering op gaan leveren (verwacht ik  ;D )


Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Quote from: gerzom on June 15, 2013, 19:16:36
Nog een paar dagen wachten en dan kan ik beginnen met het inspelen van mijn Gungnir  :pompom:
Ben heel erg benieuwd naar de verschillen tov de Bifrost.

Je hebt hem nog niet binnen begrijp ik ?
Kreeg vanmiddag een PM van iemand die interesse had in mijn Bifrost als die vervangen werd door de Gungnir  :crazy:  Was een vergissing blijkbaar en ik denk dat deze PM naar jou verstuurd had moeten worden  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

gerzom

Nee, ze sturen hem komende week op.  :D
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


audiolover

Iemand ervaring met de Modi?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

twani

"Ger" gaat de Gungnir ook nog "upgrade paden" krijgen zoals Schiit dat ook voor de Bifrost aanbiedt?

gerzom

 :google:
Quote from: twani on June 16, 2013, 09:05:39
"Ger" gaat de Gungnir ook nog "upgrade paden" krijgen zoals Schiit dat ook voor de Bifrost aanbiedt?

Geen idee, maar gezien de modulaire opbouw lijkt me dit niet uitgesloten. De usb upgrade die nu beschikbaar is, is ook van toepassing op de Gungnir.
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Quote from: twani on June 16, 2013, 09:05:39
"Ger" gaat de Gungnir ook nog "upgrade paden" krijgen zoals Schiit dat ook voor de Bifrost aanbiedt?

Ik ben dan niet ''Ger''.... ;D, maar het antwoord is ja (volgens mijn ''bron''). Ik heb de upgrade printmodules van de Bifrost gezien en ik moet eerlijk zeggen dat Schiit hiermee erg goed bezig is  8)
Dat vind ik dan meteen ook weer een groot pluspunt van het merk en de filosofie van de initiatiefnemers van dit merk. Ze ''dwingen'' je niet om meteen maar weer een andere dac te kopen die beter moet zijn, maar laten de keus bij de gebruikers om hun eigen dac goed te kunnen upgraden met ''insteekmodules'' en dat voor zeer schappelijke prijzen.

Ik weet dat Dennis nogal erg druk is zowel privé als zakelijk, maar hij zal t.z.t. wel even ''invallen'' in dit topic waarvan hij inmiddels op de hoogte is  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

gerzom

Als ik niet de Gungnir-overstap gemaakt had, was ik zeker voor de uber-upgrade gegaan voor mijn Bifrost. Alle "recensies" die daar over gezien heb zijn zeer lovend op de verschillende fora.

Oh ja, "Ger" is Gert-Jan  ;D

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Quote from: gerzom on June 16, 2013, 16:49:10
En V is Eindhoven  :angel:

:withstupid: Uhm, dan ben ik toch abuis met een andere (toekomstige) Gungnir eigenaar die in Vianen woont en ook zijn Gungnir toegestuurd krijgt binnenkort  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

gerzom

Quote from: YamahaRXV on June 16, 2013, 23:20:36
:withstupid: Uhm, dan ben ik toch abuis met een andere (toekomstige) Gungnir eigenaar die in Vianen woont en ook zijn Gungnir toegestuurd krijgt binnenkort  ;)

Uhhhhm, ik werk wel in Vianen (hoe verwarrend kan je het maken, sorry  :baaa: )

Maar goed, binnenkort dus een Gungnir, via Vianen naar Eindhoven   :crazy:
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Quote from: gerzom on June 16, 2013, 23:27:45
Uhhhhm, ik werk wel in Vianen (hoe verwarrend kan je het maken, sorry  :baaa: )

Maar goed, binnenkort dus een Gungnir, via Vianen naar Eindhoven   :crazy:

Ah, dan was ik toch ''warm''  ;D
Alvast veel luisterplezier toegewenst en succes met het geduld kunnen opbrengen  ::)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Rock Solid

Niet om negatief te doen; want de communicatie met Schiit is super en de producten (waarschijnlijk) ook ... maar ik heb mijn Schiit Lyr verkocht (na het oproken van een goedkope koptelefoon), na een reparatie die - ogen/orenschijnlijk - niet had gewerkt. Schiit heeft dit uiteindelijk supergoed opgelost. Dus met een Schiit, heb je absoluut geen schijt aan de knikker ...  ;D

Lightspeed

#21
Quote from: Rock Solid on June 17, 2013, 00:14:46
Niet om negatief te doen; want de communicatie met Schiit is super en de producten (waarschijnlijk) ook ... [knip] Schiit heeft dit uiteindelijk supergoed opgelost.
Eigenlijk heb ik het afgelopen jaar op diverse fora nooit iets anders gelezen.
Ze zorgen goed voor hun klanten/gebruikers om uiteraard in die markt, als klein merk, stevig voet aan de grond te krijgen. En te houden!

Quote from: gerzom on June 15, 2013, 19:16:36
Nog een paar dagen wachten en dan kan ik beginnen met het inspelen van mijn Gungnir  :pompom:
Ben heel erg benieuwd naar de verschillen tov de Bifrost. Ik ben heel benieuwd of de DAC het niveau van de interne DAC van mijn EMC-1 kan overstijgen, de Bifrost kon dit niet. Met name qua plaatsing was het allemaal wat compacter (ook niet vreemd als je prijs in acht neemt)
Veel plezier en succes ermee, alles is dual-mono uitgevoerd in de Gungnir dus zal zeker wel goed klinken.

Over de 'head-fi' spullen van Schiit heb ik verder op NL websites nog weinig tot niets gelezen.  :dontgetit: Geen kopers daarvan?
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Sonority audio

Hey all, it's time for some more information--this time on Ragnarok and Yggdrasil.

"Wait a sec, Ragnarok and Yggdrasil? What the hell are those?" you're probably saying.

Well, it's simple. Ragnarok and Yggdrasil are the names of our upcoming Statement products--you know, the ones that have been delayed 10000 times. Now, don't get too excited, because this is just preliminary information, it may change, there's no pre-order or interest list yet, the world will not tilt on its axis, benevolent aliens will not overturn the corporate oligarchy, and life will pretty much go on exactly the same. So, sorry about that.


If you want the full scoop, go to http://schiit.com/ragnarok-yggdrasil.pdf and get the "official" preliminary info sheet.

In the meantime, some considerations that may help you decide if Ragnarok and Yggdrasil are for you:


1. They're both HUGE. As in, 16" wide, 12" deep, and 4" high. Each. These really aren't desktop products. They're also both about 30 lbs each.


2. Ragnarok is singlehandedly supporting the relay manufacturers of the world. With 27 relays in Ragnarok (for volume control, input switching, gain switching, output switching), if you don't like relay clicking, run away now. There will be audible clicking from the amp whenever you turn the volume pot. Yes. This is how relay-switched stepped attenuators work.


3. The Ragnarok hybrid option will be delayed significantly. Yes, we are terrible people. But yes, we also want the tubes to do something meaningful if we end up offering them. So, Ragnarok will be solid state only to start. Blame the microprocessor-managed operational points. It allows us to throw out not only coupling caps, but DC servos, as well.


4. With Yggdrasil, we're in the process of sorting out a number of different approaches to the D/A conversion section. No, we have no details we can release. But there you go. There's still work to be done. However, the rest of it is proven and working, including the trick digital filter.

5. Yggdrasil is fully upgradable, like all of our DACs, and takes the approach even farther—the input card, DSP engine, and two separate analog cards are all on a motherboard that is dedicated only to power and control. So we can upgrade anything about it. If we figure out something that we can upgrade, of course.

6. Yes, you will see more products from us before the Statement stuff comes out. Like DSD solutions for the current DACs and, uh, other stuff. Ah, well.

In the meantime, here's kinda what they will look like. Kinda, as in "this is 100% photoshop, and we're still wrangling with the metal guys."



And this is what the guts of Ragnarok currently look like, as we're refining/debugging it:

http://www.head-fi.org/t/601151/lightbox/post/9516515/id/864613


So, yeah, there's still a lot of uncertainty, but we're getting closer. Thanks for your patience. These WILL be products someday. And then the world will be a happy place where everyone gets along, humans live forever in prosperity, and there's no conflict, war, or strife.



Or not.



All the best,

Jason
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

gerzom

Quote from: audiolover on June 16, 2013, 07:04:10
Iemand ervaring met de Modi?

Hoi, ik heb (nog) geen ervaring met de Modi, maar de reviews die ik gelezen heb zijn allemaal onder de indruk van de Modi.

Ik gebruik nu een AudioEngine D1 voor muziek op kantoor, maar denk er aan om die te vervangen door een Modi.
Nu eerst maar eens genieten van mijn Gungnir en dan mijn werkplek maar weer eens "upgraden"
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


gerzom

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Gungnir.  :inlove:

Nu maar inspelen. Gebaseerd op mijn ervaringen met de Bifrost gaat dit wel even duren, maar geduld is een schone zaak in dit geval  ;D
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.