klipsch rf82 of Heco metas xt 501

Started by vitesse, June 10, 2013, 15:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vitesse

Beste forumgenoten. ;)

Ik heb een vraag waar enkelen van jullie mij wel een degelijk antwoord kunnen op geven.(hoop ik)
Den deze zou nieuwe speakers willen aanschaffen.
Maar ik twijfel aan de klipsch rf82 en de Heco metas xt 501.


Het versterker gedeelte
Via pre out onkyo 807 naar versterker onkyo A9755.
Nu spelend met focal 706v maar wil terug zuiltjes hebben.Mis eigenlijk de punch die zuiltjes geven en moet daar nu altijd een sub bij opzetten.
En het is de bedoeling dat mijn squeezebox rechtstreeks naar versterker kan gaan zonder omweg via 807.

Wetende dat ik in mijn slaapkamer klipsch F3 heb spelen op een onkyo A9377.
En ik eigenlijk wel tevreden ben met het geen er uitkomt voor  het type muziek die ik hoofdzakelijk beluister (van rock tot heavy metal).
Maar wil het in de leefruimte net iets beter hebben.
Is een klipsch rf82 een verbetering op de f3.

Grt
Peter





2 emotiva xpa-100  / emotiva UPA-500/ emotiva upa-2 / Klipsch RP8000F / 2 x Klipsch R-110SW / heco inw-602(surround) / Marantz NA 8005 / Marantz UD 7007 / Marantz AV 7005(cinemike) /

johnhifi

Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

vitesse

Hey.

Niet echt...maar heb al gemerkt dat ik verkeerd gepost heb... :angel:

Grt
Peter
2 emotiva xpa-100  / emotiva UPA-500/ emotiva upa-2 / Klipsch RP8000F / 2 x Klipsch R-110SW / heco inw-602(surround) / Marantz NA 8005 / Marantz UD 7007 / Marantz AV 7005(cinemike) /

Ejorne

Hey Peter,

Leuk om te lezen dat de F3's nog zo goed bevallen.
De rf82 zal mi zeker een verbetering zijn maar die Heco's lijken me ook erg mooie speakers.
Heb je al een keuze gemaakt?