Hoe heet hij ook al weer?

Started by mimic, June 1, 2013, 23:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mimic

Dames en heren,

Tijdens het drinken van een paar biertjes herinner ik mij een 'foute' film van vroeger. Met alle inspanning kunnen we de titel niet achterhalen, help!

Ik kan mij herinneren dat 'de familie' ( grisswalds dacht ik) onderweg worden aangehouden. Ze moeten mee naar een precinct waar een verknipte rechter ze ter dood veroordeeld.

Verder komt me een attractiepark met vuur voor de geest en 2 hulpjes met het iq van een vis stick ( erg dikke lui?).

Welke film bedoel ik nou? :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Nahpets

Griswald klink als National Lampoon.

Vakantiepark klinkt als National Lampoon Vacation.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

CZ79

WOu het net gaan typen, Grisswalds is een familie in National Lampoon films (komedie)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

H B

#3
Ik zit te denken aan  "Nothing but trouble" die film past wel in wat je beschrijft.

mimic

Nothing but trouble!

Oh fantastisch! Dat was hem
KEF LS50W - Velodyne DD12

Martijnst1990

Ik vond die kerel maar eng vroeger :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

Lightspeed

= een film van Dan Aykroyd!!
Net als Ghostbusters komt het uit de groep comedianten van Saturday Night Live.  :smile:
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

henrykb

#8
ach verrek ja.. Das lang geleden zeg.
Die zal ik eens voor vanavond uit het stof trekken, was wel een aardige film.
Maar horror/thriller ?? Het zou een comedy moeten zijn (en dat is het volgens mij ook  ;) )

AVWP-Lovuh

haha, ja, een soort van "Wrong Turn" maar dan stukker ouder en een waterval aan humor