SVS plate amp defect - Melden en bijhouden!

Started by TopGun2010, June 1, 2013, 15:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fluissie

Quote from: JBtje on October 11, 2019, 09:14:25
BAM! Werkt weer zoals het hoort! Zeer bedankt jossie  :headbanging: :clapping: :pompom: :worship:

:thumbs-up:, we hadden niet anders verwacht  :pompom:

jossie

Als je maar lang genoeg een onbenullig klusje doet wordt je er vanzelf goed in.

Zo kun je ook je hele leven zo hard mogelijk 100 meter lopen... of zo hard mogelijk rondjes schaatsen... of...

Omni !

Ralf67

Ieder zijn ding waar hij goed in is  8)

Top weer dat de SVS het doet.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

xlr8


hayabusa

Een van mijn PB13 Ultras heeft de geest gegeven.

Deze SVS is 7 jaar oud, de plate amp is een Sledge STA-1000D

De andere SVS is ook een keer defect geweest na ongeveer 1 jaar, plate amp is toen onder garantie vervangen.
Marantz AV8805 voor HT, miniDSP SHD voor stereo, Final Audio Model 15 elektrostaten met Hypex NC400 mono blokken, dual SVS PB13 Ultra, Adam Artist 5 voor surround en center, Philips 65OLED873, Philips 55OLED804, DS1812+ 32Tb, Transrotor ZET 1, win10 fanless HTPC

GPO

Quote from: hayabusa on February 18, 2020, 11:37:20
Een van mijn PB13 Ultras heeft de geest gegeven.

Deze SVS is 7 jaar oud, de plate amp is een Sledge STA-1000D

De andere SVS is ook een keer defect geweest na ongeveer 1 jaar, plate amp is toen onder garantie vervangen.

Jemig, allebei een keer defect .... volgens mij heeft een ander forumlid ook bij zijn dual SB13-Ultra (nagenoeg dezelfde amp) de amps stuk gehad. blijkbaar zijn zelfs de ultra amps niet meer vd kwaliteit als vroeger....

Het is volgens mij sowieso verstandig om de subs in 'auto on' mode te houden. Zodat ze alleen aan springen als ze een signaal zien. Dat is beter dan altijd aan laten staan. Maar misschien deed je dit al.

Ik zou overigens SVS contacteren hierover. Wellicht kun je een PB4000 amp scoren, die kan gewoon in een PB13 Ultra.
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

hayabusa

Quote from: GPO on February 20, 2020, 23:07:56
Jemig, allebei een keer defect .... volgens mij heeft een ander forumlid ook bij zijn dual SB13-Ultra (nagenoeg dezelfde amp) de amps stuk gehad. blijkbaar zijn zelfs de ultra amps niet meer vd kwaliteit als vroeger....

Het is volgens mij sowieso verstandig om de subs in 'auto on' mode te houden. Zodat ze alleen aan springen als ze een signaal zien. Dat is beter dan altijd aan laten staan. Maar misschien deed je dit al.

Ik zou overigens SVS contacteren hierover. Wellicht kun je een PB4000 amp scoren, die kan gewoon in een PB13 Ultra.

Ze staat idd al op auto mode..

PB4000 amp: zou kunnen, maar ik hou liever de dual subs exact gelijk. Dus ik ga eerste proberen een vervangende PB13 amp te kopen, en als dat niet lukt het reparatie traject in te gaan..
Marantz AV8805 voor HT, miniDSP SHD voor stereo, Final Audio Model 15 elektrostaten met Hypex NC400 mono blokken, dual SVS PB13 Ultra, Adam Artist 5 voor surround en center, Philips 65OLED873, Philips 55OLED804, DS1812+ 32Tb, Transrotor ZET 1, win10 fanless HTPC

Mario D

Quote from: hayabusa on February 22, 2020, 16:17:51
Ze staat idd al op auto mode..

PB4000 amp: zou kunnen, maar ik hou liever de dual subs exact gelijk. Dus ik ga eerste proberen een vervangende PB13 amp te kopen, en als dat niet lukt het reparatie traject in te gaan..

Staat juist 1 op MP.

hayabusa

Marantz AV8805 voor HT, miniDSP SHD voor stereo, Final Audio Model 15 elektrostaten met Hypex NC400 mono blokken, dual SVS PB13 Ultra, Adam Artist 5 voor surround en center, Philips 65OLED873, Philips 55OLED804, DS1812+ 32Tb, Transrotor ZET 1, win10 fanless HTPC

chansig

Quote from: hayabusa on February 22, 2020, 16:17:51
Ze staat idd al op auto mode..

PB4000 amp: zou kunnen, maar ik hou liever de dual subs exact gelijk. Dus ik ga eerste proberen een vervangende PB13 amp te kopen, en als dat niet lukt het reparatie traject in te gaan..

Je kan Jossie ook nog vragen er naar te kijken.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.


Ralf67


mancaver

Quote from: Ralf67 on February 23, 2020, 13:12:27
Dat is die van fluissie toch ?
Nee, dat is Ed. Jereon gaf laatst aan dat hij deze persoon niet was toen deze een zelfde type Arcam te koop had staan

Ralf67


morca

Quote from: mancaver on February 23, 2020, 13:21:15
Nee, dat is Ed. Jereon gaf laatst aan dat hij deze persoon niet was toen deze een zelfde type Arcam te koop had staan
Het is wel exact dezelfde tekst als bij jeroen zijn verkopptopic hier.

hayabusa

Marantz AV8805 voor HT, miniDSP SHD voor stereo, Final Audio Model 15 elektrostaten met Hypex NC400 mono blokken, dual SVS PB13 Ultra, Adam Artist 5 voor surround en center, Philips 65OLED873, Philips 55OLED804, DS1812+ 32Tb, Transrotor ZET 1, win10 fanless HTPC

chansig

Quote from: mancaver on February 23, 2020, 13:21:15
Nee, dat is Ed. Jereon gaf laatst aan dat hij deze persoon niet was toen deze een zelfde type Arcam te koop had staan

Is zeker Jeroen/Fluissie.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

saaaimen

Hola :smile: ik ben nieuw hier. Bijna exact zoals JBtje heeft mijn SB12-NSD het begeven. Zelfde symptomen, laag volume, wazige crossover enz. Na veel googlen kwam ik eindelijk op deze draad uit.

Ik zal jossie een DM sturen. :clapping: Naast reparatie zijn m'n andere opties een nieuwe Sledge STA-400D kopen (€300, doei) of bijvoorbeeld een Monacor STA-300D (€169, vergelijkbaar, maar de plate is kleiner dan de Sledge volgens mij). Dus hopelijk kan het goedkoper.

Gr Simon

htn00b

Hi,

Begin dit jaar ook de plate amp defect van mijn pc-12 nsd. Door jossie gereviseerd werkt weer als vanouds.


saaaimen

Kortgeleden ook mijn SB-12NSD gereviseerd en deze werkt weer als vanouds. Het duurde even voordat ik er zelf tijd voor had maar de sub had hij binnen 24 uur gefixt. Thanks Jos! :worship: :worship:

Bakkertje75

Goedenavond.
Ik ben Ronald.
Hier ook mijn plate amp defect van mij SVS PB12-nsd. Het lampje brand maar dat is ook het enige. Voor de rest doet ie niks meer. Ik heb Jossie al een pb gestuurd. Hopelijk kan die hem voor mij maken.
Word vervolgd.

Bakkertje75

En weer gemaakt door Jossie .
Top werk geleverd. Thanx Jossie.