Echte mannen opgelet

Started by alexander2, May 28, 2013, 15:24:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2

Op deze film verheug ik mij het leven van Liberace en zijn lover Scott Thorson.

http://www.imdb.com/title/tt1291580/



De acteurs hebben er zin in.
Rob Lowe ........wow.  : :butbut:




Hanky Panky

Leg de vaseline maar vast klaar  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on May 28, 2013, 15:28:52
Leg de vaseline maar vast klaar  :D

Toch vind ik het knap dat deze mannen dit soort rollen durven te spelen in dat homofobe Amerika.

Nahpets

Wat, ongelofelijk maar waar, nog steeds een grote issue blijkt te zijn.

Zie ook de trivia sectie van deze film ->
QuoteIn a January 2013 interview with the New York Post, director Steven Soderbergh said that this movie was originally planned for a theatrical release but was ultimately produced by and aired on HBO instead because the story was "too gay" for Hollywood movie studios: "Nobody would make it, We went to everybody in town. They all said it was too gay. And this is after Brokeback Mountain, by the way, which is not as funny as this movie. I was stunned. It made no sense to any of us."

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

alexander2

Quote from: Nahpets on May 28, 2013, 15:34:36
Wat, ongelofelijk maar waar, nog steeds een grote issue blijkt te zijn.

Zie ook de trivia sectie van deze film ->

Schande!

Jumping Jack

Zou ie gay-er zijn dan The Birdcage (die ik trouwens geweldig vond, net zoals het origineel La cage aux folles)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Nahpets

Homo's als karikatuur of pispaaltje wegzetten is geen enkel probleem. Maar een homofiele relatie als serieus thema/onderdeel van een film is nog steeds een heikele onderneming.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Hanky Panky

Quote from: Nahpets on May 28, 2013, 15:39:25
Homo's als karikatuur of pispaaltje wegzetten is geen enkel probleem. Maar een homofiele relatie als serieus thema/onderdeel van een film is nog steeds een heikele onderneming.

Op zich dan wel humor dat je een regisseur neemt wiens naam (bijna) Sodomberg is  :angel:


Het is wel bezopen dat anno 2013 daar nog steeds zo krampachtig mee wordt omgegaan maar realiseer je wel dat wij in NL zo ongeveer het minst homofobe landje in de wereld zijn.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Jumping Jack

Ze zijn in de VS gewoon bang voor nog meer tornado's. Zie: http://www.standaard.be/cnt/DMF20130523_00594041.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

alexander2

Quote from: Nahpets on May 28, 2013, 15:39:25
Homo's als karikatuur of pispaaltje wegzetten is geen enkel probleem. Maar een homofiele relatie als serieus thema/onderdeel van een film is nog steeds een heikele onderneming.

Ik ken maar 2 gay movies die succes hadden

Brokeback Mountain
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert

alexander2

Quote from: Jumping Jack on May 28, 2013, 15:46:56
Ze zijn in de VS gewoon bang voor nog meer tornado's. Zie: http://www.standaard.be/cnt/DMF20130523_00594041.

Altijd al geweten dat Cees jan de Jager schuldig is aan de huidige economische crisis. :D

Nahpets

Quote from: Hanky Panky on May 28, 2013, 15:42:34
Het is wel bezopen dat anno 2013 daar nog steeds zo krampachtig mee wordt omgegaan maar realiseer je wel dat wij in NL zo ongeveer het minst homofobe landje in de wereld zijn.

Gelukkig wel.

Als je de laatste tijd de niewsberichten volgt mbt ongeregeldheden die het gevolg zijn van plannen/besluiten voor het legaliseren van homohuwelijken in de USA en Frankrijk dan vraag je je serieus af in wat voor een Godvergeten 'vrije'  wereld wij zogenaamd leven.

Land of the free? Alleen als je blank en RK bent. De rest 'mag' zich aan jouw vrijheden onderwerpen.
Frankrijk seculier? Alleen als het niet in strijd is met, wederom, het RK-e gedachtengoed.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

alexander2

Quote from: Nahpets on May 28, 2013, 15:49:39
Gelukkig wel.

Als je de laatste tijd de niewsberichten volgt mbt ongeregeldheden die het gevolg zijn van plannen/besluiten voor het legaliseren van homohuwelijken in de USA en Frankrijk dan vraag je je serieus af in wat voor een Godvergeten 'vrije'  wereld wij zogenaamd leven.

Land of the free? Alleen als je blank en RK bent. De rest 'mag' zich aan jouw vrijheden onderwerpen.
Frankrijk seculier? Alleen als het niet in strijd is met, wederom, het RK-e gedachtengoed.

Ik heb geen enkele moeite met homo sexualiteit maar trouwen....daar heb ik wel moeite mee.
Heeft niets te maken met bekrompenheid hoor maar ik vind trouwen iets voor een man en vrouw.
Noem mij ouderwets dom of whatever.....maar ik zou nooit de straat opgaan om dit te verkondingen.
Ik laat iedereen in zijn waarde als het om dit onderwerp gaat ik geef enkel mijn mening. ;)

Nahpets

Trouwen is voor mij een verbond, een belofte, om voor elkaar te zorgen en om elkaar lief te hebben.

Ongeacht geslacht (en misschien zelfs ongeacht aantal).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Hanky Panky

#14
Quote from: Nahpets on May 28, 2013, 16:15:07
Trouwen is voor mij een verbond, een belofte, om voor elkaar te zorgen en om elkaar lief te hebben.

Ongeacht geslacht (en misschien zelfs ongeacht aantal).

Veelwijverij is nog steeds verboden, hoe liberaal wij ook zijn hier  :D

Maar als je goed kunt schilderen is het een optie --> zie Anton Heijboer  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on May 28, 2013, 16:28:23
Veelwijverij is nog steeds verboden, hoe liberaal wij ook zijn hier  :D

Maar als je goed kunt schilderen is het een optie --> zie Anton Heijboer  ;)

En het gekke is in Amerika mogen Mormonen dat weer wel maar die hebben weer last van hun hormonen. :D