open dag bij Stassen Hifi in Tegelen

Started by ravage, May 18, 2013, 12:10:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ravage

dag forumgenoten.

Vrijdag 24 en Zaterdag 25 Mei is het open dag bij Stassen Hifi.

Als er mensen zijn die op Vrijdag of zaterdagmidag tijd hebben aanwezig te zijn ( vanaf 15 uur)
Dan kan ik aansluitend een hapje regelen exclusief voor mensen van het HT forum.
gewoon een aantal lekkere broodjes met een drankje.
de rondleiding zal verzorg worden door Edwin Maas

Tevens kun je dan het nieuwe Aura 3D systeem ervaren in de Bioscoop ruimte.

Mij lijkt het in ieder geval een leuk idee.
Dan kunnen we als leden onderling ook even met elkaar kennis maken.

Graag tijdig even aan mij laten weten zodat ik het aantal deelnemers door kan geven.

mvg

Michael


Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

anton

Kom zeker even langs, is weer te lang geleden  :(. Ben erg benieuwd hoe het allemaal geworden is  ;D. Kan echter nog geen definitieve dag toezeggen. In ieder geval tot ziens !!!

ravage


altijd goed hoor, zelf ben ik er op vrijdagmiddag
en voor wat betreft het weer, is het in ieder geval beter vertoeven in de studio's  ;D
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

Nahpets

Nu zit ik a.s. vrijdag t/m zondag in een hotel in Tegelen. Weet alleen niet zeker of de Sheila er van onder de indruk is als ik er tussen uit ga voor wat audio....
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

S@m

Beloof je haar om daarna samen nieuwe schoenen te gaan kopen...

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Pinohelmond

Quote from: Denon Focal on May 21, 2013, 16:07:21
Ze krijgt er wel lekkere vlaai

Dat altijd inderdaad.
Sowieso heel, heel erg leuk om daar eens te kijken en een rondleiding te krijgen.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

ravage

Quote from: Nahpets on May 21, 2013, 14:37:34
Nu zit ik a.s. vrijdag t/m zondag in een hotel in Tegelen. Weet alleen niet zeker of de Sheila er van onder de indruk is als ik er tussen uit ga voor wat audio....

Nou gezien het weer komende vrijdag zit de stad er toch niet in...
Ennu als je daarna terug komt naar het hotel met een flesje champagne,
dan is je uitstapje snel vergeven  :P

Of je neemt haar mee voor een wijntje, drinks are on the house!
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

viceadmiraal61

wij, peter en ik zijn op uitnodiging ..diner.hotel en zondag klassiek live en weer bourgondische maaltijd.
stassen is dan toch de enige dealer die een klant koning maakt.

Nahpets

We zullen wel zien morgen wat het wordt. Outlet Roermond of Stassen.... :D
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

audiohaven


Pinohelmond

Quote from: Nahpets on May 23, 2013, 13:17:14
We zullen wel zien morgen wat het wordt. Outlet Roermond of Stassen.... :D

Denk dat zelfs de gemiddelde vrouw het beter naar haar zin heeft bij Stassen dan in Outlet Roermond.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

RvD

Het Outlet is Roermond is echt niks aan, kan niet begrijpen dat het mensen lukt om daar iets te kopen.

Op zaterdag ga ik ook even kijken bij Stassen.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

ravage

Quote from: viceadmiraal61 on May 23, 2013, 13:07:20
wij, peter en ik zijn op uitnodiging ..diner.hotel en zondag klassiek live en weer bourgondische maaltijd.
stassen is dan toch de enige dealer die een klant koning maakt.

Dat kan kloppen inderdaad.
Zondag is ook de dag dat er media aanwezig zijn. Veel plezier gewenst in ieder geval.
Dat zal vast wel goed komen   :coffee:
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

negotiata

#15
Hoe zit dat dan precies met forumsponsorschap ?

Mag deze verkapte reclame uitnodiging dan wel als geen sponsor zijnde ?
- To be or not to be, thats the question -

H&C Hifi

Quote from: viceadmiraal61 on May 23, 2013, 13:07:20
wij, peter en ik zijn op uitnodiging ..diner.hotel en zondag klassiek live en weer bourgondische maaltijd.
stassen is dan toch de enige dealer die een klant koning maakt.

Vind het apart dat jij daar naar toe gaat als zijnde iemand die veel om de hifi(wereld) geeft..
Je weet vast hoe Stassen al jaren handelt...o.a. grijze import is niet iets waar de Nederlandse handel beter van word.. jij draagt de hifi wereld toch zo'n warm hart toe ?
Zelfs ik als prijsvechter zal dat nooit doen op die manier.. ook ben en blijf ik altijd een liefhebber die van zijn passie zijn werk heeft kunnen maken.

Achja..

Veel pelzier iig ;)

twani

Quote from: HcHifi.nl on May 23, 2013, 22:36:20
Vind het apart dat jij daar naar toe gaat als zijnde iemand die veel om de hifi(wereld) geeft..
Je weet vast hoe Stassen al jaren handelt...o.a. grijze import is niet iets waar de Nederlandse handel beter van word.. jij draagt de hifi wereld toch zo'n warm hart toe ?
Zelfs ik als prijsvechter zal dat nooit doen op die manier.. ook ben en blijf ik altijd een liefhebber die van zijn passie zijn werk heeft kunnen maken.

Achja..

Veel pelzier iig ;)
Maak je niet druk Marcel, 95% van de medeforummers weet hoe Stassen werkt en hoe jij werkt.

Ik zal de verkeerd geleverde Subkabel nog naar je terugsturen, was ik vergeten moet ik eerlijk bekennen :blush:

Gr
Theo.

Rusher

Quote from: twani on May 23, 2013, 22:58:46
Maak je niet druk Marcel, 95% van de medeforummers weet hoe Stassen werkt en hoe jij werkt.

Dan behoor ik kennelijk tot de (naïve) 5%, denk ik!  :blush: Is het een onderzoekje waard zodat ik morgen tot de 95% behoor?

Rusher


Ernst Jan

#20
Quote from: Rusher on May 23, 2013, 23:12:18
"e" vergeten...

Na 400+ posts nog nooit de "Verander" knop gezien?  :whatsthat:

Rusher

Quote from: Ernst Jan on May 23, 2013, 23:22:30
Na 400+ posts nog nooit de "Verander" knop gezien?  :whatsthat:

Waarschijnlijk op dat gebied ook naïef?

raindog

Quote from: viceadmiraal61 on May 23, 2013, 13:07:20
[...] stassen is dan toch de enige dealer die een klant koning maakt.

Fijn dat je tevreden bent maar dat geldt toch niet voor alle (ex-)klanten. Ik woon zowat in dezelfde straat in Tegelen maar koop tegenwoordig meestal bij zaken die buiten de provincie liggen. En dat is niet vanwege de prijs...  :dontgetit:

Ieder zijn ding. Aan de foto's te zien hebben ze er beslist iets moois van gemaakt maar wat mij betreft hadden ze beter hun service-model kunnen verbouwen..
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Pinohelmond

Dat de zogenaamde service niet je van het is bij Stassen is toch algemeen bekend? Neemt niet weg dat het een prachtig pand is met waanzinnig mooi spul wat opgesteld staat.
De ontvangst en rondleiding, die je altijd krijgt als je een afspraak hebt, zijn gewoon erg goed en leuk.
Ben je er nog nooit geweest dan is een bezoek meer dan de moeite waard. Of je er dan daadwerkelijk wat koopt is een ander verhaal en beslist eenieder zelf.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

ravage

Quote from: Rusher on May 23, 2013, 23:10:49
Dan behoor ik kennelijk tot de (naïve) 5%, denk ik!  :blush: Is het een onderzoekje waard zodat ik morgen tot de 95% behoor?

Maak je niet druk Rusher, 95% deel van die zogenaamde "hifi wereld" bestaat uit gebakken lucht..
Claims en metingen die steeds anders worden uitgelegd en berekend.

Gewoon vertrouwen op je gezonde verstand en gehoor i.p.v advertenties en gesponsorde reviews.

En wat stassen betreft, ga eens een keer kijken en praat met wat mensen daar, een goed gewogen mening kun je daarna zelf vormen ;D

Dit weekend is in ieder geval een leuke optie

Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma