Vervanging voor mijn Apple in-ear

Started by lexhunt, May 13, 2013, 18:12:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lexhunt

Hoi,

Op dit moment gebruik ik de Apple in-ear voor onderweg en sport. Hij heeft echter zijn beste tijd gehad en ik ben nu op zoek naar wat anders.
http://store.apple.com/nl/product/ME186ZM/A/apple-in-ear-koptelefoon-met-afstandsbediening-en-microfoon?fnode=3d&fs=m.tsFormFactor%3Dinear

Weet iemand welke in-ear ik kan vergelijken met degene die ik nu heb? Ik heb mijn huidige ongeveer 3 jaar geleden gekregen, en ben best tevreden. Echter betaald je voor Apple altijd de hoofdprijs. Ik vraag mij dus af of ik voor hetzelfde geld ( 79 euro) beter kan krijgen, of dezelfde kwaliteit voor minder geld :)

Enige nadeel van dit model was dat de rubberen oordopjes er makkelijk afgingen. Heb reserve uit China laten komen en die zitten perfect en muurvast.

Alvast bedankt.
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

gsuk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

lexhunt

@gsuk.

Bedankt voor je reactie. Ik zie echter dat de oortjes meer dan 100 euro kosten en dat is wat te veel van het goeie. Wil niet meer betalen dan wat nieuwe Apple in-ear gaat kosten, dus zo rond de €80.

Vandaar mijn vraag is er vergelijkbaar voor minder geld, of beter voor hetzelfde geld te krijgen :)

Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

Exxar

Shop een beetje rond. Je kunt die oortjes heus wel voor minder vinden.

gsuk

Quote from: lexhunt on May 14, 2013, 12:16:04
@gsuk.

Bedankt voor je reactie. Ik zie echter dat de oortjes meer dan 100 euro kosten en dat is wat te veel van het goeie. Wil niet meer betalen dan wat nieuwe Apple in-ear gaat kosten, dus zo rond de €80.

Vandaar mijn vraag is er vergelijkbaar voor minder geld, of beter voor hetzelfde geld te krijgen :)

ik heb ze voor rond de 80 euro gekocht vorige week 89 (ink verzenden) euro om precies te zijn
ik had ze al lang maar mijn vriendin vond ze ook een mooi geluid hebben en heerlijk zitten dus heb ik nog een paar gekocht
en als ik mijn bescheiden mening mag geven
veel beter dan de Apple inear zowel geluid als pas vorm

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

lexhunt

Ben er uit en heb de Klipsch S4i gekocht. De 1 , dus niet de 2.

Waarom? Ik kwam deze tegen voor een knetter lage prijs, en aangezien ze gebruik worden voor reizen naar mijn werk en sport zijn ze eigenlijk gekocht om stuk te gaan. De lage prijs heeft mij overgehaald waarvoor ik de gok wel wil nemen.

Zodra ik ze heb zal ik mijn ervaring posten.
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

lexhunt

Whoppa. zo ben je happy met je bestelling, zo komt er helemaal niks omdat het product niet meer leverbaar is. Zet het potverdikkie dan niet op je website ( staat er nu nog na ruim 1 week).

hoe dan ook. De Klipsch S4i I is het dus niet geworden. Ik op zoek naar een andere in-ear voor een vergelijkbare prijs en kwam de Jamo Wear in40i . Wederom omdat hij aangeboden is voor een enorm lage prijs.

Ben benieuwd, maar voor het geld kan ik de gok wel wagen :)
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225