in ear koptelefoon. welke?

Started by Mr.M, May 12, 2013, 01:22:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

hoi

vandeweek ben ik mijn monster cable turbine pro coppers kwijtgeraakt.
waar weet ik niet, ik kan ze niet meer vinden, heb echter hoop dat ik ze ergens weer tussen zal  vinden.
ondertussen heb ik een turbine gold gekocht alleen vind het laag iets te veel vergeleken met de coppers.lijkt of je een subwoofer in de oordopjes zitten zover gast die door in het laag.niet helemaal mijn smaak.
is er iemand die ervaring heeft met in ear koptelefoontjes?
ik denk dat ik de turbine golds gaat verkopen en een andere kptelefoon gaat kopen.
ik ben aan twijfelen welke?
shure heeft mooie bv 530
sony xba4
klipsch x10
sennheiser ie8
of alweer een monster turbine copper pro.alleen ik wil liever niet de monsters kope  want anders heb ik straks er twee als ik de andere thuis ergens terug vind.

kan iemand mij vertellen welke van deze oorsopjes beste is?
**UNDER CONSTRUCTION**

Minguel

De shure 535 (opvolger 530) kon ik niet wennen aan het draagcomfort. Daarnaast vond ik het laag tegenvallen.
Ik heb nu de sennheiser IE80, prettig zittende in-ear, en bass instelbaar. Vind deze qua performance prettiger dan de shure.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Minguel
Versterker    : Marantz PM11S2
Mediaspeler  : Marantz NA8005
Speakers      : Dynaudio FOCUS 220 II
Sub              : REL S3

smehrer

Geen ervaring met andere in-ears dan de Klipsch X10. En die, die bevallen mij in ieder geval prima. Goed draagcomfort, ook voor langere tijd. En ik vind er een heerlijk geluid in zitten, maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.
Denon AVR-4520 | Tannoy Mercury V4 Front & Rear | Tannoy Mercury VC Center | Tannoy Mercury V1 Height & Wide | Klipsch Sub 10

Mr.M

ik heb inmiddels de monster turbine gold gekocht op mp voor een prikkie 80euries met bon en all.nog geen half jaar oud.
maar vind de turbine copper net iets strakker in het laag en minder subwoofer effect in je oor.
dus heb het weer tekoop gezet en ga alsnog de turbine copper halen , ook via mp.
voor 140 euries .scheelt weer 200 euro.nieuw zijn ze rond 350.-
gr maz
**UNDER CONSTRUCTION**