15" TC-Sounds, T G Tempo, Ala Kharma, 12" JL/Hypex, 12 inch Rythmik !!

Started by mijkie, May 1, 2013, 10:52:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mijkie

zal van het weekeind eens mijn multimeter beet pakken en hem doormeten.....

ennuh, wat ga je bouwen ??
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

KILLorBE

Een of twee subjes :P

Het word(en) in ieder geval geen vierkant(en) of rechthoek(en), en het word geen gesloten of br kast... of toch wel :hehe:

Wat het wel word? Een grote gok :D
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

mijkie

Quote from: KILLorBE on May  2, 2013, 21:34:17
Een of twee subjes :P

Het word(en) in ieder geval geen vierkant(en) of rechthoek(en), en het word geen gesloten of br kast... of toch wel :hehe:

Wat het wel word? Een grote gok :D

fotootje ???tekening ???
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

KILLorBE

Heb het een tijd geleden al eens uit de doeken gedaan op ZBA.
Maar het idee laat me gewoon niet los, of ik laat het idee niet los :eh:

Zie je nu wel dat ik veel te weinig doe (december 2011, foei) :turn:
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain


Djoowwie

Dat is een mooi kistje wat je hebt gemaakt, ook de hoekjes zoals je dat hebt gemaakt vind ik wel wat hebben :smile:
Ik kan niet wachten om zelf aan de slag te gaan ook al ben ik alles behalve goed in precisie werkjes.

mijkie

Quote from: morca on May  2, 2013, 22:26:46
Gauw gaan bouwen zou ik zeggen,projectje erbij is altijd mooi om te zien ,en horen voor jouw  :)

+1!!!!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Quote from: Djoowwie on May  2, 2013, 23:26:49
Dat is een mooi kistje wat je hebt gemaakt, ook de hoekjes zoals je dat hebt gemaakt vind ik wel wat hebben :smile:
Ik kan niet wachten om zelf aan de slag te gaan ook al ben ik alles behalve goed in precisie werkjes.

Thnx en geduld is een schone zaak, lekker de tijd nemen voor precisie werkjes .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

wupsie

Mijkie: mooi project uit de categorie grote stappen snel klaar.
Top afwerking ook, ziet er allemaal netjes uit!!
Tweedehands sony ht amp, tweedehands marantz blauwestraal spelert, squeezebox classic, netgear readynas pro, Mark audio alpair 10.2 speakers,m desing jim griffin, dayton audio subwoofert, wat kabels, snoeren en andere reut.

mijkie

Quote from: wupsie on May  3, 2013, 07:30:23
Mijkie: mooi project uit de categorie grote stappen snel klaar.
Top afwerking ook, ziet er allemaal netjes uit!!

thnx, als je een beetje goed gereedschap hebt .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

heb nog ff nagedacht over een andere versterker.....is een Inuke 3000 iets en dan met of zonder DSP, heb daarvoor ook een anti-mode.....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

klinkt na een eerste set-up met de Anti-mode best netjes eigenlijk ..... ;D ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Former member 78


morca

Het is een TC ,zijn ong de beste woofers,en je hebt er een Hypex aanhangen.
Alle ingrediĆ«nten zijn aanwezig voor een hele goeie DIY,ik geloof meteen dat je hier blij van word  :)

Spekkie99

Ja hoor, let je even niet op en weer een strakke wasmachine  :clapping:
Je naden zijn erg mooi, zal de ervaring zijn!

Maar hoe doet hij het?
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

mijkie

hij klinkt heeeeel anders dan in die grote kist, veel SUBtieler.....redelijk makkelijk af te stellen !! ;D ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6


mijkie

Quote from: Spekkie99 on May  3, 2013, 20:52:50
Ja hoor, let je even niet op en weer een strakke wasmachine  :clapping:
Je naden zijn erg mooi, zal de ervaring zijn!

Maar hoe doet hij het?

ben een millimeter-vreter , halve millimeter is soms niet nauwkeurig genoeg.... eerst binnenkant gemaakt en toen bekleed met nog een laag, samen met een festool invalszaag en een goede duimstok en een vlijmscherp potlood, ik heb jullie al mijn "geheimen" verteld nu !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

#68
oja, schuine  kanten niet gefreesd maar, gezaagd.....ennuh, wasmachine??? valt erg mee, uitwendig 500x500x600 mm
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Former member 78

Dat zijn bijna de maten van 18'' subjes.
Is iets dieper alleen.

Spekkie99

Quote from: mijkie on May  3, 2013, 20:58:01
oja, schuine  kanten niet gefreesd maar, gezaagd.....ennuh, wasmachine??? valt erg mee, uitwendig 500x500x600 mm

Grapje, en anders is het een miele  ;)
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

mijkie

#71
Kan wel tegen een geintje hoor !! Mijn meissie vond m al niet zo groot en wil eigenlijk wel een 2de erbij .... Moet niet gekker worden !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Djoowwie

Je hebt het nog wel over subwoofers? :D

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

net ff filmpje gekeken en daarna een muziek bluray, klinkt wel lekker zeg !!!! :D :D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6