15" TC-Sounds, T G Tempo, Ala Kharma, 12" JL/Hypex, 12 inch Rythmik !!

Started by mijkie, May 1, 2013, 10:52:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Former member 78

Quote from: mijkie on May  4, 2013, 11:48:38
Kan wel tegen een geintje hoor !! Mijn meissie vond m al niet zo groot en wil eigenlijk wel een 2de erbij .... Moet niet gekker worden !!

Ga voor een 18'' ;D

mijkie

mwoa.... ga eerst met deze testen en wat schuiven maar, krijg volledige medewerking voor een 2de ....ze vindt t geweldig met een film!!!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

#77
Quote from: Djoowwie on May  2, 2013, 23:26:49
Dat is een mooi kistje wat je hebt gemaakt, ook de hoekjes zoals je dat hebt gemaakt vind ik wel wat hebben :smile:
Ik kan niet wachten om zelf aan de slag te gaan ook al ben ik alles behalve goed in precisie werkjes.

weet niet of je in mijn buurt woont, Uithoorn, wil je anders best een keer op weg helpen met zagen oid.....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Djoowwie

Bedankt voor het aanbod! Erg aardig van je, zodra ik mijn belastinggeld terug heb gekregen bestel ik de havoc 15 inch, Inuke300DSP en kijk ik wat de beste maten zijn voor een zo laag mogelijke weergave.
Ik kom zelf uit Enschede dus dat is niet erg in de buurt, ik kan natuurlijk ook de bouwmarkt alles al op maat laten zagen. Niet echt DIY maar wel makkelijk haha.

mijkie

dat zal wel een grote gepoorte sub worden......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6


FFF

Quote from: Djoowwie on May  8, 2013, 13:57:46
ik kan natuurlijk ook de bouwmarkt alles al op maat laten zagen.

Euh nee dat schijnt niet te kunnen... De laatste 3x dat ik wat heb laten zagen heb ik me groen en geel lopen ergeren omdat het altijd 1 of 2 mm verkeerd is. En dat werkt niet als het precies moet passen.

Zo te zien zijn hier goede gereedschappen gebruikt (= het halve werk). Mooie sub!

Former member 78

Quote from: FFF on May  8, 2013, 21:48:38
Euh nee dat schijnt niet te kunnen... De laatste 3x dat ik wat heb laten zagen heb ik me groen en geel lopen ergeren omdat het altijd 1 of 2 mm verkeerd is. En dat werkt niet als het precies moet passen.

+1

mijkie

+1


daarom zaag ik alles zelf......laat alleen daar altijd een plaat halveren omdat ie anders niet in mijn auto past ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

morca

Ik heb 4 kisten besteld voor een paar jaar terug,gelukkig waren er 3 ok.
En de andere waren overlappende stukken,dus wegfrezen en schuren.
Zaagwerk is idd niet altijd echt super,bandpass was wel perfect gelukkig,daar zaten veel stukje,s in.

Spekkie99

Hier bij de lokale fixet al 2 subs laten zagen en 2 keer perfect.
Het kan dus wel.
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

mijkie

het kan idd. goed gezaagd worden, hier in Uithoorn eo. niet ......heb voorheen al meerder dhz zaken geprobeerd .......

maar als je iemand treft die verstand van zaken heeft dan hoef je zelf niets te zagen!! dan heb je een mooi bouwpakket !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

zo, vandaag zijn mijn fronts aan de beurt, MDF gehaald en zo starten maar eerst :coffee:
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Djoowwie

Ik kan natuurlijk vragen of diegene die hem gaat zagen dat wel  nauwkeurig kan, je betaald er toch extra voor en verwacht dan wel dat het goed gebeurt lijkt me.
En dan liever iets te groot nog dan te klein dan kan ik eventueel zelf natuurlijk nog proberen om het bij te werken.

En ik bedoelde eigenlijk een zo laag mogelijke weergave in een gesloten kist, geen 200L monsterkist. 20Hz is toch sowieso haalbaar?

mijkie

de 20 Hz zal je toch wel halen !!!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

morca

Mag geen probleem zijn ,ik kom ook tot 16 hz ong en dat was met me 12 inch al het geval.
Of deze drivers ook zo laag gaan in een kleine kist weet ik niet,denk het wel

mijkie

en we zijn weer begonnen !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Djoowwie


mijkie

binnenkant klaar, nu ff koffie en dan mallen maken voor drivers......en als dat klaar is, 2de laag mdf erop !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6


mijkie

Yep, morgen verder....vandaag binnenkant gedaan en frontjes gefreesd ....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

had de tempo's al staan maar dan beuken gefineerd .....toch niet zo mooi, nu alles in 1 keer doen en dan alles in 1 keer spuiten.....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6


Spekkie99

CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.