Review AVForum Samsung F8500 64 Inch 1080p 3D Plasma TV

Started by frankly, April 27, 2013, 11:57:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankly

vandaag dus,
het enige dat ze overzetten is het moederboard de rest gaat allemaal terug...

nu maar eens kijken wat er nu inhangt
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

frankly

goed, nee, niet goed gvd,  >:(
het beeld lijkt mooi op het eerste oog, ::)
maar nadat ik het de Oppo screensaver laat draaien; :ohmy:

Heeft iemand een idee wat dit kan veroorzaken?
Het lijkt ion het moederboard te zitten, dat is het enige dat niet is vervangen.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Frank,
Dat is echt vervelend, maar ik kan het niet helpen te denken dat de monteur zijn werk minimaal een 10 minuten had moeten nalopen. Het kan toch niet dat je dat als montuer niet checked en vooral als je moet weten welke borden welke funktie hebben. In mijn idee is dan het hoofd moederbord met al de inputs van HDMI en USB er op toch als eerste verdachte van het veroorzaken van het probleem naar voren moet komen. Want dat is toch het bord waar alle signalen als eerste binnen komen.

Effe een andere gedachte, kan het zijn dat het door een oppo signaal op een of andere manier verkeert gaat, heb je de oppo al op een andere TV in huis geprobeert??

Ik hoop dat zegouw terug komen en het probleem verhelpen.

Rob
Rob
=============================================================

frankly

Hi Rob,

ik had hetzelfde idee bij hun aanpak.
waarom bijna alles vervangen behalve het moederboard? de stelling was dat het daar hoogt waarschijnlijk niet in zat....
ik heb het effect ook via andere bronnen (dreambox, PS3) op mijn scherm kunnen reproduceren, dus..

Frank
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

frankly

krijg zojuist een mail van Samsung;
Geachte heer Coolen,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung TV. U geeft aan dat uw issue nog steeds bestaat na service door onze afdeling.
Op de eerste plaats vinden wij het vervelend dat u dit ervaart. U heeft aangegeven dat u momenteel nog steeds last heeft van randen rondom witte ondertiteling. Hierbij dient opgemerkt te worden dat u deze issue heeft, sinds u het beeld heeft laten kallibreren door een externe partij. In principe komen garantiebepalingen te vervallen op het moment dat u dergelijke handelingen door niet gecertificeerde partners laat uitvoeren, waarbij wij alsnog hebben besloten om service aan u te verlenen. Gelet op het feit dat er inmiddels een nieuw panel is gemonteerd, kunnen wij op dit moment geen aanvullende technische ondersteuning bieden. Wij hebben besloten om uw e-mail als klacht in behandeling te laten nemen door de afdeling Voice of Customers, waarbij er eveneens contact zal worden opgenomen met onze service afdeling. Hierover ontvangt u z.s.m. bericht.
Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.


2 vragen; gezien mijn klacht, kan iemand mij vertellen of die inderdaad aan mijn TV te wijten is,
en 2, gezien het feit dat het kalibreren (door een ISF gecertificeerde partij) en dat daarbij alleen de beeldinstellingen worden aangepast is dit toch een BS antwoord, of niet  >:(

OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Frankly Hi,

Wow man ohh man hoe is het mogelijk dat ze jouw op deze manier benaderen.
Heb jij in je kontakt NA de reparatie ook medegedeeld dat het hoofdMAINBORD met de aansluitingen HDMI USB etc, NIET vervangen was??
En dat daar alle video en audio signalen als eerste de TV binnen komen.??

**Heb je deze problemen ook met ondertiteling en of teletext via TV dus niet via een externe ingang?*

IMO kan die konklusie van Samsung klantenservice NIETS met het kalibreren van de TV te maken hebben. De tv is met kalibreren alleen maar in de in het instellings menu, bestaande opties, verandert zodat er een nog beter beeld wordt weergegeven. Er is niets aan hardware of software verandert.

Ik zou het over de volgende boeg gooien en dat is:

1. Bied aan dat als SAMSUNG een monteur sturen, MET NIEUW in de doos, hoofdmoederbord en met de opdracht om dit moederbord alsnog te installeren/vervangen, dat jij de kosten van het moederbord op je neemt, ALLEEN ALS DAT HET PROBLEEM NIET OPLOST!!!
2. Lost het vervangen van het hoofdmoederbord WEL het probleem op dat dan Samsung dit alsnog onder GARANTIE vergoed, en dat JIJ GEEN rekeningen krijgt voor geen van beide reparaties.

Met dit bovenstaande voorstel stoot je niemand voor het hoofd en krijg je toch je TV weer goed werkend, hopelijk nog gratis ook.
Rob
=============================================================

cooknl

Frankly,

Is er al wat gebeurt met je samsung f8500 probleem??


Rob
Rob
=============================================================

frankly

hij is vandaag teruggehangen, het door Samsung ingehuurde service bedrijf heeft geen technische afwijkingen aan het toestel kunnen vinden.
Dat wil zeggen dat de door mij geconstateerde afwijkingen bij het toestel horen.
ik vind dat nogal opmerkelijk en heb daar zo mijn twijfels over, opmerkelijk daarbij is dat alhoewel er bij geen afwijkingen een factuur zou volgen, die op '0' stond....
Ik wacht het test/onderzoeksrapport even af, ga dan maar eens kijken of de afwijkingen er nog zijn en zo ja, mijn keuze maken en die met Samsung delen.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Quote from: frankly on March 26, 2014, 12:37:40
hij is vandaag teruggehangen, het door Samsung ingehuurde service bedrijf heeft geen technische afwijkingen aan het toestel kunnen vinden.
Dat wil zeggen dat de door mij geconstateerde afwijkingen bij het toestel horen.
ik vind dat nogal opmerkelijk en heb daar zo mijn twijfels over, opmerkelijk daarbij is dat alhoewel er bij geen afwijkingen een factuur zou volgen, die op '0' stond....
Ik wacht het test/onderzoeksrapport even af, ga dan maar eens kijken of de afwijkingen er nog zijn en zo ja, mijn keuze maken en die met Samsung delen.

Hoi Frankly,

Het is toch van de gekke dat ze niks kunnen konstateren.
I wens je het beste met je kontakten met Samsung hoop dat je daar nog iets kan doen.
Misschien dat je nog een tweede opinie kan krijgen.
Maar in ieder geval sterkte EN success man.
Ik heb een beetje zitten wachten op hoe de problemen met jouw TV zouden opgelost worden en als dat goed was gegaan had ik de trigger overgehaald en er ook een besteld bij Qplaza, maar nou dat je geen reparatie kan krijgen doordat ze niks kunnen konstateren,
heb ik besloten om GEEN Samsung tv meer te kopen.
Moet het nog maar een paar jaar met mijn PS51d8000 doen.

Rob
Rob
=============================================================

frankly

Er is geen testrapport, wel een mail van Samsung over de garantiebepalingen;
NB Calibratie is gedaan door ISF-gecertificeerd bedrijf.

Op de eerste plaats vinden wij het vervelend dat u niet tevreden bent. ......   Hiernaast is uw issue opgetreden nadat u uw TV heeft laten calibreren door een externe partij. Normaliter zouden de garantiebepalingen hierdoor vervallen en kosten in rekening gebracht worden voor de service aan uw toestel. Echter uit sympathie voor u als consument en uit coulance hebben wij de garantiebepalingen laten staan en geen kosten voor de service aan uw toestel in rekening gebracht. ..... Natuurlijk begrijpen wij dat u graag een uitgebreider rapport zou willen hebben. Dit behoort momenteel niet tot de mogelijkheden. Uw TV is in een profesionele inrichting getest, waarbij de omstandigheden zijn nagebootst, zoals in een particuliere opstelling gewoon is. Onze service engineers hebben hierbij definitief vastgesteld dat uw issue niet gereproduceerd kon worden. Logischerwijs betekent dit dat uw issue uit externe omstandigheden kan voortkomen, waarvoor wij geen oplossing kunnen bieden. Wij willen u in ieder geval nog adviseren om de TV altidj van de laatste FIRMWARE te voorzien. Zie hiervoor de volgende URL: http://www.samsung.com/nl/support/model/PS51F8500SLXXH-downloads?downloadName=FM Hiernaast kunt u de beeldinstellingen van uw TV, al naar gelang uw wensen en de issue die u hervaart, aanpassen. Mogelijk dat u hiermee uw issue kunt oplossen c.q. minimaliseren. Gelet op het feit dat wij verder geen aanvullende, technische ondersteuning kunnen bieden, zullen wij uw zaak derhalve dienen te sluiten. Wij wensen u nog veel plezier met uw Samsung TV!

2 vragen; is dit hard te maken, en heeft iemand een vergelijkbare ervaring met Samsung?

OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Quote from: frankly on March 31, 2014, 15:08:18
Er is geen testrapport, wel een mail van Samsung over de garantiebepalingen;
NB Calibratie is gedaan door ISF-gecertificeerd bedrijf.

Op de eerste plaats vinden wij het vervelend dat u niet tevreden bent. ......   Hiernaast is uw issue opgetreden nadat u uw TV heeft laten calibreren door een externe partij. Normaliter zouden de garantiebepalingen hierdoor vervallen en kosten in rekening gebracht worden voor de service aan uw toestel. Echter uit sympathie voor u als consument en uit coulance hebben wij de garantiebepalingen laten staan en geen kosten voor de service aan uw toestel in rekening gebracht. ..... Natuurlijk begrijpen wij dat u graag een uitgebreider rapport zou willen hebben. Dit behoort momenteel niet tot de mogelijkheden. Uw TV is in een profesionele inrichting getest, waarbij de omstandigheden zijn nagebootst, zoals in een particuliere opstelling gewoon is. Onze service engineers hebben hierbij definitief vastgesteld dat uw issue niet gereproduceerd kon worden. Logischerwijs betekent dit dat uw issue uit externe omstandigheden kan voortkomen, waarvoor wij geen oplossing kunnen bieden. Wij willen u in ieder geval nog adviseren om de TV altidj van de laatste FIRMWARE te voorzien. Zie hiervoor de volgende URL: http://www.samsung.com/nl/support/model/PS51F8500SLXXH-downloads?downloadName=FM Hiernaast kunt u de beeldinstellingen van uw TV, al naar gelang uw wensen en de issue die u hervaart, aanpassen. Mogelijk dat u hiermee uw issue kunt oplossen c.q. minimaliseren. Gelet op het feit dat wij verder geen aanvullende, technische ondersteuning kunnen bieden, zullen wij uw zaak derhalve dienen te sluiten. Wij wensen u nog veel plezier met uw Samsung TV!

2 vragen; is dit hard te maken, en heeft iemand een vergelijkbare ervaring met Samsung?

In mijn ideee kunnen ze dit NIET hard maken maar daar zou alleeen een advocaat zekerheid over kunnen geven...ZIJ moeten een DEUGDELIJK apparaat leveren, wat doet wat er van DAT apparaat verlangt en verwacht kan worden. Is dat het niet het geval dan moeten ze een reparatie of een vervanging doen dit is geregeld bij de europese consumenten wet. Hoe en wat moet je googlen.

Ik had een vergelijkbaar probleem met panasonic en na veel 5'n en 6'n kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug en heb ik dus de PS51D8000 gekocht,

Maar ik kan je echt geen advies geven wat wel of niet kan.
Rob
Rob
=============================================================

Erik

Je hebt toch niets met Samsung te maken maar met de verkopende partij. Laat zij het maar oplossen.
ISF gecertificeerd klinkt leuk, maar er heeft iemand in het servicemenu gezeten waar alleen hun technische dienst in hoort te komen. In theorie kan die dus iets vernaggeld hebben. Dus ik kan wel begrip hebben voor hun antwoord ook al was jij ter goeder trouw.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

cooknl

Quote from: Erik on March 31, 2014, 19:46:01
Je hebt toch niets met Samsung te maken maar met de verkopende partij. Laat zij het maar oplossen.
ISF gecertificeerd klinkt leuk, maar er heeft iemand in het servicemenu gezeten waar alleen hun technische dienst in hoort te komen. In theorie kan die dus iets vernaggeld hebben. Dus ik kan wel begrip hebben voor hun antwoord ook al was jij ter goeder trouw.

^^Ik ben het niet eens met U stelling dat er in de service menu iets verzet of verandert is.
Ten eerste is dat helemaal niet beweert in de email aan Frankly. Zij zeiden alleen dat volgens hun idee het kalibreren strijdig is met de samsung garantie voorwaarden. En dat betwijfel ik ten sterkste.
Frankly heeft er bij gezeten en alleen hij en diegene de de kalibratie voltrokken heeft kan zeggen of er in het service menu geknoeit/veranderingen zijn aangebracht.
En wat ik dus opmaak uit de gegevens van Frankly zijn post hierboven, dat dit NIET het geval was, dat alleen de opties in het standaard instellingen menu, zijn verandert.

Rob

Rob
=============================================================

road rebel

Als je zoekt naar 7g Pioneer zal je zien dat een groot deel van de forumgebruikers in het verleden in hetzelfde schuitje zaten.
Beste is terug te gaan naar verkopende partij (jij hebt in principe niets te maken met Samsung) enhet probleem nogmaals voorleggen dat er mankementen zijn in het beeld die voor jou storend zijn. Mogelijks wordt dat door 90%van de kopers niet opgemerkt maar jij hebt een plasma gekocht omdat jij specifieke eisen hebt voor beeldkwaliteit, anders had je een goedkopere lcd aangeschaft. Bijkomend heeft de technische dienst van Samsung het "verborgen gebrek" niet kunnen herstellen.

Achteraf een verklaring dat het scherm conform is uitbrengen en zeggen dat die geen afwijkingen vertoont terwijl ze voor hetzelfde probleem eerst een herstelling laten uitvoeren lijkt mij nogal vreemd.
Geen idee hoe het zet met calibratie en garantie maar aan de toon van de email ervaar ik het als bluf en dwingend. Succes!

Erik

Quote from: road rebel on April  1, 2014, 14:07:54
Geen idee hoe het zet met calibratie en garantie maar aan de toon van de email ervaar ik het als bluf en dwingend. Succes!
Vergeet niet dat 99% van de mensen geeft idee heeft wat ISF is en doet. Alleen een stel videofielen gebruiken het. Je kan niet verwachten dat een servicedesk daar alle ins en outs van weet. De term bluffen lijkt me iets te negatief aangezet dat duidt op de juiste kennis daar maar er bewust geen gebruik van willen maken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

frankly

TI, heb bij calibratie gezeten en daarbij is alleen in het gebruikers menu in de beeldinstellingen gewerkt, niet in het servicemenu.
ik heb dat ook aan Samsung gecommuniceerd.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Quote from: Erik on April  1, 2014, 21:39:17
Vergeet niet dat 99% van de mensen geeft idee heeft wat ISF is en doet. Alleen een stel videofielen gebruiken het. Je kan niet verwachten dat een servicedesk daar alle ins en outs van weet. De term bluffen lijkt me iets te negatief aangezet dat duidt op de juiste kennis daar maar er bewust geen gebruik van willen maken.
Erik
Tuurlijkmaar je kan wel verwachten dat diegene die je aan de telefoon krijgt wel het verstand heeft om als hij een bepaald ding  niet weet of over twijfelt naar een kolega gaat en daar informatie vraagt en niet zomaar iets uit zijn mouw schud.
Daarom vind ik, dat ze gewoon bezig zijn Frankly te intimideren en hopen dus gewoon dat hij het opgeeft.
En het probleem is dat veel mensen hier gewoon op in gaan en denken ze zullen wel gelijk hebben, en staken het persuit.
Terwijl allerlij info op het internet wetten voor europese consument en de consumenten bond allemaal informatie hebben dat de gekochte goederen deugdelijk moeten zijn. Maar goed dat wordt een heel lang verhaal en daar zijn we hier niet op ingestelt.

In ieder geval Frankly GA door en laat je niet intimideren door onwetendheid bij de eerste lijn bij Samsung klantenservice.

Rob
Rob
=============================================================

cooknl

For those of you who have a european model F8500 and cant get the USA FACTORY reset sequence working the following is the sequence of buttons to push for the european models. (Euro firmware is different from USA firmware)

First REMOVE ALL INPUT CABLES with the TV unplugged from the wall outlet 220v.
So any CI + Cams, ziggo/upc cards, INTERNET, HDMI, USB, Cable input, and adapter plugs must be removed before doing this reset discribed below.


Press in standby mode (Red light lower left on)using the remote with all the buttons (on the black remote with the digits): press in succession: INFO, MENU, MUTE, POWER buttons. (DO NOT try to enter the comma between button presses)
Now scroll with up/down/left/right arrow keys to OPTION Menu, then select FACTORY RESET..............then Enter.

Hope this info helps the euro people to do a FACTORY reset, which, WILL ERASE all calibration and provider information.

Rob ;)

Ohh en de extra modes van day en night zijn niet aanwezig in de euro versies.
Rob
=============================================================

frankly

De Kalibreerder heeft Samsung in contact gebracht met de heer Silver van ISF.
en wat krijg je dan voor mail van de klantenservice van Samsung ???

Geachte heer Coolen,

Wij bevestigen uw E-mail in goede orde te hebben ontvangen en danken u hiervoor.
Na uw dossier te hebben nagekeken, zien wij geen reden in om de fabrieksgarantie, die bij aanschaf is ingegaan, te seponeren. Hierbij bevestigen wij dan ook de continuering van de fabrieksgarantie.
Vanwege een miscommunicatie bij het vermelden van uw dossier was er gesproken over het vervallen van uw fabrieksgarantie. Indien u in aanmerking wilt komen voor een passage van een monteur vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center.
Excuses voor het ongemak.

Je zou iets meer verwachten van een merk als Samsung....
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Ja Frankly, dat verwondert mij helemaal niets.
Ze doen het MINIMALE om hun fout te erkennen, en laten je zeker niet denken dat het aan samsung had kunnen liggen.
Dus door miscommunikatie  van het Service bedrijfs monteur, heeft het goed doende Samsung de kommunikatie verkeert opgevat en jou daardoor bijna je fabrieks garantie ontnomen.
Zie je wel het ligt helemaal niet aan Samsung, zij hebben de meest verstandige medewerkers die op aarde rond lopen, ze maken geen fouten, en weten alles af van alles.
Hoe kan jij nou denken dat de fout bij Samsung had kunnen liggen, maar goed eens goed al goed.

:)

Rob

P.S. Frankly ik denk dat je er verstandig aan doet die email uit te printen en aan je aankoopbon te nieten, voor als je kan niet weten!!!!   ;)
Rob
=============================================================

frankly

Bij Samsung zijn ze het een beetje kwijt....

Dossiernummer: 2811571126

Geachte heer Coolen,

Wij bevestigen uw E-mail in goede orde te hebben ontvangen en danken u hiervoor. Wij hebben u getracht telefonisch te benaderen en hebben uiteindelijk een voicemailbericht ingesproken.

Uit onderstaande correspondentie, begrijp ik dat het euvel waarvoor u contact met ons Contact Center heeft opgenomen zich nog steeds voordoet. Vanwege een miscommunicatie, waren in de veronderstelling dat uw Samsung televisie door een derde partij op service-niveau is gekalibreerd. Na uw opheldering hebben wij uw fabrieksgarantie geaccordeerd.

In de laatste mailwisseling naar u toe, hebben wij u willen mededelen dat uw Samsung televisie onder de garantievoorwaarden valt en indien er een afwijking wordt gevonden die niet voldoet aan deze voorwaarden, zullen er kosten voor de reparatie worden geraamd. Uiteraard gaan wij ervan uit dat de televisie zich in een staat bevindt die voldoet aan de garantievoorwaarden.

Met uw akkoord, zullen wij uw dossier doorsturen naar ons Service Partner zodat zij u benaderen voor een reparatie, met het verzoek om een grondig diagnose te stellen.

Heb inmiddels de OPPO103 in huis, die heeft het ook, via Onkyo en direct via de door OPPO meegeleverde HDMI-kabel (ge er van uit dat die goed is)...
Ga tweede scherm aansluiten, en dan maar eens een dagje testen...

Wordt vervolgd.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Success Frank,
Maar ik ben bang dat als het A-bord niet vervangen wordt, jij met het probleem blijft zitten.
Maar ik hoop dat het de kabels zijn, maar dat betwijfel ik ten sterkste.

Een andere kennis heeft de f8500 voor een jaar en ook is zijn A-bord vervangen, bij hem was het probleem dat hij als maar GEEN HDMI aansluitingen zag, na 2 of 3 minuten het wel gezien te hebben.

Rob
Rob
=============================================================

frankly

Rob,

de kabels zijn uitgesloten.
Zichtbaar met Monster 1.4 HDMI, OPPO kabel en 2 merkloze kabels...
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

cooknl

Yep Frankly het kan gewoon niet anders zijn als het hdmi/usb etc input bord aka A-bord.

Rob
Rob
=============================================================

frankly

We zijn nu op zo'n punt aangekomen waar je niet wilt uitkomen;
Selectro geeft aan dat ze Samsung adviseren om het toestel te vervangen, ze zien de afwijking maar kunnen die niet verhelpen.
Maar ze kunnen het toestel niet voor vervanging aanmelden omdat het geen Nederlands toestel is,
terwijl daar door de leverancier wel bevestigend op gereageerd is toen ik daar naar vroeg...
Dus, moet die opnieuw naar Samsung (Europa?) om die omruiling te verzoeken.
Is dat een Europese regel dat dat dat per land gedaan worden of kan ik Samsung Nederland aanspreken?

OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)