High end Munich 2013 iemand?

Started by vik, April 13, 2013, 09:13:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Quote from: vik on May  6, 2013, 08:09:26
@ Xander32 en viceadmiraal61 :


Wat is er aan de hand jongens.. is de relatie over ?  ::)
... Iig. onze innige liefde ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Isflicka

Quote from: vik on April 13, 2013, 09:13:54
Zijn er leden die gaan?

http://www.highendsociety.de/index.php/en_high_end_moc.html
Yep, ik sta nu op het punt te vertrekken. Eerst nog even een forumlid blij maken met een streamer en Metrum DACje en dan door naar Munich....
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

vik

Quote from: Isflicka on May  8, 2013, 12:44:53
Yep, ik sta nu op het punt te vertrekken. Eerst nog even een forumlid blij maken met een streamer en Metrum DACje en dan door naar Munich....

Veel plezier.

Voor mij is het de eerste keer en ben erg benieuwd. Beter als dit wordt het niet in Europa denk ik.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

marcelvandekamp

Morgenochtend om 6 uur vertrekken. dan zijn we (ik en een vriend van me) in de middag in muchen. Vrijdag middag/avond munchen centrum onveilig maken :bigsmile: :bigsmile:
Zaterdag beurs dag, zondag misschien naar die andere beurs of naar het BMW museum. Maandag weer naar huis.
met vriendelijke groet,

marcel

viceadmiraal61

Dit is gewoon de grootste en beste hig end beurs in europa .direct report van mijn pad

Pjotr27

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Robiwan

#31
Quote from: Pjotr27 on May 10, 2013, 16:42:10
En hier een site met heel veel foto`s:
www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?6809


kolere wat een mooie spullen en erg goede foto's zeg! :inlove: Volgend jaar maar eens naartoe.

Zeer fraai audiorack :inlove:
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

martin778

#32
Zozo, zelfs dhr. Ishiwata was er!  :o

Is EMT back in business?  :blink:
Overigens, grappig om te zien dat de oude CDM7 van B&W nog gebruikt werd voor demo's.

Ernst Jan

Quote from: Pjotr27 on May 10, 2013, 16:42:10
En hier een site met heel veel foto`s:
www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?6809


Wow bedankt voor de link, daar ben ik wel even mee zoet.

vik

Absolute aanrader om naar toe te gaan.

Ik heb het in ieder geval prima naar mijn zin gehad en het was het ritje van 730 km heen en terug absoluut waard.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Nahpets

Quote from: martin778 on May 12, 2013, 02:59:57
Zozo, zelfs dhr. Ishiwata was er!  :o

Als marketing vehikel van Marantz zou het verbazingwekkender zijn als hij er niet was.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maximus_Aurelius

#36
Terug van München.
Leuke nieuwtjes werden er geïntroduceerd.

Devialet komt met nieuwe apparaten die ook meer bereikbaar is de normale portemonnee.
Instapper vanaf 4999 euro, dan eentje van 6999.
Sonus Faber Olympik range. Wow wat weer een afwerking, ziet er toch beter uit dan de Venere.
Pathos nieuwste toestanden. De Logos MK2, upgrade maar de prijs wordt geen upgrade blijft hetzelfde. De nieuwe Classic remix.
Burmester nieuwste versterker plus luidspreker. De nieuwste versterker 102 voor maar 5400 euro, klinkt zeer goed.
NordOst Valhalla2 serie plus reference jumpers. Vooral de Valhalla 2 werd veel aandacht aangegeven.
Marten Django L, leuke geprijsd, maar 6999 euro per paar :D

Bij MBL waande je je compleet in de jungle  :o ;D

Quote from: martin778 on May 12, 2013, 02:59:57
Zozo, zelfs dhr. Ishiwata was er!  :o


Ik ben vrijdags naar de beurs gegaan maar hij had de luidsprekers geweldig staan, de uiterste toe in wat je kunt bedenken  :D. In principe 180 graden ingedraaid. Het zag er vreemd uit maar je ging luisteren en ik moet zeggen het klonk erg goed.

Al met al weer leuke nieuwtjes gezien plus gehoord, ik ben ook even naar Hifideluxe gegaan en daar de neiuwtjes gehoord en gezien. Lindemann heeft toch weer mooie nieuwe lijn gemaakt. Musicbook, zit een eindversterker plus streamer met voorversterker en alleen een streamer met cd etc etc. Helaas niet helemaal de klank eigenschap van de 800 serie. Maar leuke aantrekkelijke apparaten voor leuke bedragen ;). In ieder geval stuk goedkoper dan de 800 serie :D.

AudioNote ook even geluisterd op de hifideluxe maar dat klinkt best goed.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

vik

Leuk!  :)

Bij Burmester vond ik het erg leuk klinken.  Ik heb wel enkel de kleine speakers gehoord.


Devialet daar was ik meteen weer weg. Dit kan mij totaal niet boeien.


TAD speakers vond ik ook erg goed klinken.




Quote from: Maximus_Aurelius on May 13, 2013, 14:08:57
Terug van München.
Leuke nieuwtjes werden er geïntroduceerd.

Devialet komt met nieuwe apparaten die ook meer bereikbaar is de normale portemonnee.
Instapper vanaf 4999 euro, dan eentje van 6999.
Sonus Faber Olympik range. Wow wat weer een afwerking, ziet er toch beter uit dan de Venere.
Pathos nieuwste toestanden. De Logos MK2, upgrade maar de prijs wordt geen upgrade blijft hetzelfde. De nieuwe Classic remix.
Burmester nieuwste versterker plus luidspreker. De nieuwste versterker 102 voor maar 5400 euro, klinkt zeer goed.
NordOst Valhalla2 serie plus reference jumpers. Vooral de Valhalla 2 werd veel aandacht aangegeven.
Marten Django L, leuke geprijsd, maar 6999 euro per paar :D


Ik ben vrijdags naar de beurs gegaan maar hij had de luidsprekers geweldig staan, de uiterste toe in wat je kunt bedenken  :D. In principe 180 graden ingedraaid. Het zag er vreemd uit maar je ging luisteren en ik moet zeggen het klonk erg goed.

Al met al weer leuke nieuwtjes gezien plus gehoord, ik ben ook even naar Hifideluxe gegaan en daar de neiuwtjes gehoord en gezien. Lindemann heeft toch weer mooie nieuwe lijn gemaakt. Musicbook, zit een eindversterker plus streamer met voorversterker en alleen een streamer met cd etc etc. Helaas niet helemaal de klank eigenschap van de 800 serie. Maar leuke aantrekkelijke apparaten voor leuke bedragen ;). In ieder geval stuk goedkoper dan de 800 serie :D.

AudioNote ook even geluisterd op de hifideluxe maar dat klinkt best goed.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

treky22

Wow, die foto reportage :headbanging:

@vik: Stond Cinemike er ook?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

vik

Quote from: treky22 on May 13, 2013, 16:26:18
Wow, die foto reportage :headbanging:

@vik: Stond Cinemike er ook?

Ja die stond er ook. Check topic.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

viceadmiraal61

wij hadden ook een heel mooi geluid,met de twee fun 13 van blumenhofer aangesloten op een pre amp van van de leur
en een power amp ook van van der leur.interlinks siltech en cammino luidspreker kabels en de powerline harmmonizer.
een prof tascam cd speler en de dac van astin trew..dhr ken kessler hoorden de bas al aan het begin van de hal.
het klonk mooi analoge warm foto,s volgen snel.tegen over ons stond een versterker van 1.2 miljoen ...maar kon niet
met ons mee komen...volgens k.k.

vik

Quote from: viceadmiraal61 on May 13, 2013, 22:07:45
wij hadden ook een heel mooi geluid,met de twee fun 13 van blumenhofer aangesloten op een pre amp van van de leur
en een power amp ook van van der leur.interlinks siltech en cammino luidspreker kabels en de powerline harmmonizer.
een prof tascam cd speler en de dac van astin trew..dhr ken kessler hoorden de bas al aan het begin van de hal.
het klonk mooi analoge warm foto,s volgen snel.tegen over ons stond een versterker van 1.2 miljoen ...maar kon niet
met ons mee komen...volgens k.k.

Een versterker van 1.2 miljoen? Welke was dat dan?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Voor de mensen die met de auto zijn gegaan:

Allemaal een beetje opgelet met die verradelijke snelheids camera's onder de borden met de aangegeven max. snelheid?

Richting Munchen was het niet normaal hoeveel van deze camera´s er bevestigd waren.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

viceadmiraal61

ga naar you tube.tik in high end 2013 tv journal...daar vind je het verhaal en ik loop op 1.21 ook nog even voorbij.

marcelvandekamp

Quote from: vik on May 13, 2013, 22:25:06
Voor de mensen die met de auto zijn gegaan:

Allemaal een beetje opgelet met die verradelijke snelheids camera's onder de borden met de aangegeven max. snelheid?

Richting Munchen was het niet normaal hoeveel van deze camera´s er bevestigd waren.

Laten we dan maar hopen dat het meevalt  :( :( :( :( :(
met vriendelijke groet,

marcel

Arden

Die staan er voor de vrachtwagentax! Die registreren geen snelheid...

vik

#46
Quote from: Arden on May 14, 2013, 22:20:57
Die staan er voor de vrachtwagentax! Die registreren geen snelheid...

Dit zijn andere die jij bedoeld.

Deze die ik bedoel flitsen dus gewoon. Het is niet voor niks dat de Duitsers zelf ook vol op de rem gaan.

Het gaat dus om de borden met een aangegeven max snelheid. De borden zijn verlicht en daaronder hangen camera's. Boven de snelweg.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Arden

Bedoel je dat stuk na Ulm richting Munchen? Daar hebben ze idd een soort van gemiddelde snelheidsmeting over iets van 30 km snelweg of zo. Alleen moet je daar wel meer als ''iets'' te hard rijden wil je een prent krijgen. Te hard rijden bij weg werkzaamheden, daar staat wel ongeveer de doodstraf op als ze je snappen...

Op de terugweg heb je nog ergens zo'n afdaling waar je 4 of 5 km lang ook maar 80 naar beneden mag, daar ben je ook echt zuur als dat niet in de gaten houdt.

Maar buiten dit off-topic gedoe, Munchen was dit jaar wederom top!

Graphtuner

Quote from: Pjotr27 on May 10, 2013, 16:42:10
En hier een site met heel veel foto`s:
www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?6809


onwaarschijnlijk mooie foto's, ik heb ze allemaal in de loop van een paar dagen bekeken... is toch wel genieten geblazen van zoveel mooie producten.

Wat me wel opviel... géén Lyngdorf aanwezig?
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Staaled

Quote from: Graphtuner on May 17, 2013, 13:47:55
onwaarschijnlijk mooie foto's, ik heb ze allemaal in de loop van een paar dagen bekeken... is toch wel genieten geblazen van zoveel mooie producten.

Wat me wel opviel... géén Lyngdorf aanwezig?

Die hebben al enige tijd niets te melden.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)