High end Munich 2013 iemand?

Started by vik, April 13, 2013, 09:13:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maximus_Aurelius

#1
Jep, zoals bijna ieder jaar.
Ik combineer dit altijd met de Münchener gezelligheid.
Ben 5 dagen in München, vrijdag of zaterdag gaan we naar de High-end, ligt eraan welke dag het slechtste weer heeft  :D :clapping:
Op de donderdagmiddag bezoek ik ook de Hifideluxe http://hifideluxe.de/
Tevens worden er dit jaar weer bezoekjes gebracht aan Andechs, Freising (Weihenstephan). :pompom: :pompom:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Pjotr27

Nee dit jaar helaas niet... geen tijd... Wel weet ik dat Fritz de With er een eigen stand heeft...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

vik

Quote from: Maximus_Aurelius on April 15, 2013, 16:16:19
Jep, zoals bijna ieder jaar.
Ik combineer dit altijd met de Münchener gezelligheid.
Ben 5 dagen in München, vrijdag of zaterdag gaan we naar de High-end, ligt eraan welke dag het slechtste weer heeft  :D :clapping:
Op de donderdagmiddag bezoek ik ook de Hifideluxe http://hifideluxe.de/
Tevens worden er dit jaar weer bezoekjes gebracht aan Andechs, Freising (Weihenstephan). :pompom: :pompom:

:) Goed bezig.

Ik zit er ook aan te denken om te gaan.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

treky22

Flinke afstand.

Dit is meer iets voor een weekend weg, niet even op en neer rijden  :D
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

vik

Quote from: treky22 on April 16, 2013, 18:05:19
Flinke afstand.

Dit is meer iets voor een weekend weg, niet even op en neer rijden  :D

Zeker. Behoorlijk stukje maar dan uiteraard een hotel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Pjotr27

Klm vluchtje met hotel kost niet zoveel .....en het centrum van Munchen is erg gezellig...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

vik

Iemand tips voor een goedkoop hotel?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

THX-UltraII


viceadmiraal61

goedkoop hotel...even vragen aan pjotr..hij is de man die het sts reisburo verzorgd. bvb  250,- euro de man (3 man)
vliegreis..hotel..huurauto...all in..ik heb een  stand  in munchen hall 4 stand ko2b ..jullie zijn welkom..
we hebben dan dynamic experiance 3 en groove in to bits 2 nieuwe uitgave...en volgend jaar mag ik de gratis cd maken
voor deze beurs 15000 stuks..

botsen

Quote from: viceadmiraal61 on April 19, 2013, 18:29:12
goedkoop hotel...even vragen aan pjotr..hij is de man die het sts reisburo verzorgd. bvb  250,- euro de man (3 man)
vliegreis..hotel..huurauto...all in..ik heb een  stand  in munchen hall 4 stand ko2b ..jullie zijn welkom..
we hebben dan dynamic experiance 3 en groove in to bits 2 nieuwe uitgave...en volgend jaar mag ik de gratis cd maken
voor deze beurs 15000 stuks..

Mondeling afgesproken, of op papier?

donron

Quote from: viceadmiraal61 on April 19, 2013, 18:29:12
...en volgend jaar mag ik de gratis cd maken voor deze beurs 15000 stuks..

Dan zal een stand daar wel onbetaalbaar zijn...zakkenvullers zijn het!

vik

Voor ons wordt het gewoon met de auto. Valt mee 740 km.

Hotel ook geregeld en het wordt het NH München Neue Messe hotel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

-V-

Vorig jaar geweest , dit jaar ook ...
We moeten daar ook de PMC FACT 12 gaan ontdekken ...  ;D
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Former member 78

Quote from: viceadmiraal61 on April 19, 2013, 18:29:12
goedkoop hotel...even vragen aan pjotr..hij is de man die het sts reisburo verzorgd. bvb  250,- euro de man (3 man)
vliegreis..hotel..huurauto...all in..ik heb een  stand  in munchen hall 4 stand ko2b ..jullie zijn welkom..
we hebben dan dynamic experiance 3 en groove in to bits 2 nieuwe uitgave...en volgend jaar mag ik de gratis cd maken
voor deze beurs 15000 stuks..

Ik heb geen kans om er naar toe te gaan.
Maar zal wel graag 1 cd hebben, is dat mogelijk?

Xander32

#15
Quote from: Pjotr27 on April 16, 2013, 13:36:20
... Wel weet ik dat Fritz de With er een eigen stand heeft...
... Voor mij juist een goede reden om er weg te blijven 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pjotr27

Quote from: Xander32 on April 22, 2013, 18:35:34
... Voor mij juist een goede reden om er weg te blijven 8).

HAHA, het is zo groot en hij heeft er zo`n klein standje..... is niet echt een probleem om hem mis te lopen... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

vik

#17
Zo .... 100% geboekt.

Ik ben benieuwd.

Vrijdag ochtend gaan we rijden. Dan in de avond eerst een aparte show van Cinemike op ong. 28 km van Munchen. Volgende dag de High End.

Heb er zin in! De camcorder gaat mee.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RubenV.

Jammer dat ik er dit jaar geen tijd voor heb, anders was ik er graag naar toe gegaan... :nopompom:
Voor de mensen die wel gaan, heel veel plezier uiteraard!  :D en stiekem hoop ik natuurlijk op wat mooie verslagen  ;D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Lord Elrond

Quote from: RubenV. on April 25, 2013, 20:01:01
Jammer dat ik er dit jaar geen tijd voor heb, anders was ik er graag naar toe gegaan... :nopompom:
Voor de mensen die wel gaan, heel veel plezier uiteraard!  :D en stiekem hoop ik natuurlijk op wat mooie verslagen  ;D

+ 1  ;D ;D ;D
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

dchris

Krijgen we ook een klein verslagje van al het moois, ben benieuwd  :clapping:
Mvg,

Dchris

viceadmiraal61

gelukkig hebben ze in munchen een speciale ruimte voor heily asssteam menbers zoals onze grote hifi vriend sander 32
kan die lekker stoom afblazen...

Xander32

Quote from: viceadmiraal61 on May  5, 2013, 13:09:13
gelukkig hebben ze in munchen een speciale ruimte voor heily asssteam menbers zoals onze grote hifi vriend sander 32
kan die lekker stoom afblazen...
... lekker ding van mij :inlove:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

viceadmiraal61

ohhhh....nu ben ik naast de duitsers ook heel blij dat je niet kom...geen black room voor jou..helaas

vik

@ Xander32 en viceadmiraal61 :


Wat is er aan de hand jongens.. is de relatie over ?  ::)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike