wat voor subwooferkabel kan ik kopen?

Started by floeper, April 16, 2013, 13:28:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

floeper

Ik ben een tijdje terug verhuist en wil nu mijn subwoofer redelijk ver van mijn receiver zetten (ongeveer 12m in kabel lengte).
Nu is de kabel die bij de subwoofer zit niet lang genoeg.
Nu vroeg ik mij af wat voor kabel ik kan kopen.
Want zover ik weet is het een RCA/Cinch/tulp aansluiting. betekent dit dat ik gewoon de goedkoopste tulpkabel kan bestellen?
De kwaliteit van de kabel maakt mij niet uit. binnen 3 jaar staat er weer een verhuizing in de planning en dan wil ik nieuwe speakers gaan kopen, en dan ook goede kabels. Maar voor nu maakt me dat niet uit.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om een standaard tulp kabel te gebruiken? (en dan zwart of rood gebruiken)
Mijn set:
Denon PMA720ae, Panasonic TX-50DXW704, Sony UBP-x800m2, Topping E30 DAC, Thorens TD160 met Stanton element. TPA3255EVM eindversterker. Leonidas Krill XL zelfbouw speakers.

KILLorBE

Je kunt de goedkoopste dropveter gebruiken, maar zo duur is een fatsoenlijke kabel ook weer niet.
Zeker bij zo'n lengte zou ik een fatsoenlijke kabel kopen.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

floeper

Aan welke merken zou ik dan moeten denken bij een goede kabel van 15m die niet al te duur is?

mijn budget is ongeveer €15 (misschien €20 als de kabel dan een stuk beter is)
Mijn set:
Denon PMA720ae, Panasonic TX-50DXW704, Sony UBP-x800m2, Topping E30 DAC, Thorens TD160 met Stanton element. TPA3255EVM eindversterker. Leonidas Krill XL zelfbouw speakers.

KILLorBE

HQ of zo, merk maakt niet zo gek veel uit zolang het maar geen dropveter is zoals je liet zien.

Google
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

floeper

thx, ikzelf kreeg iedere keer alleen maar kabels gevonden van 35€ of meer voor een kabel van 15m.

heb nu deze kabel gekocht. http://www.allekabels.nl/subwoofer-kabel/4891/1145126/tulp-kabel.html
Mijn set:
Denon PMA720ae, Panasonic TX-50DXW704, Sony UBP-x800m2, Topping E30 DAC, Thorens TD160 met Stanton element. TPA3255EVM eindversterker. Leonidas Krill XL zelfbouw speakers.