Reviews Panasonic TV 2013

Started by nico44, March 30, 2013, 16:37:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nico44

Grtn,
Nico

Denon HEOS AVR, Denon DBT-3313ud, Panasonic TX-P55VT60, Xtrend 9500

dchris

Mvg,

Dchris

Martinus

 yes the P60ZT65 is superior - so there you have it.

O0

Ruk... Nu moet ik .....  :coffee: :clapping: :coffee:
............

Nooff

Maar hebben ze de IR preventie ook op Kuro niveau?

dchris

Mvg,

Dchris

vik

De ZT lijkt me een fantastisch scherm. Hopelijk zie ik hem op de Highend Munich aankomend weekend.


Het begint wel lekker druk te worden op Ebay (Kuro's)  ::)

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313.TR1.TRC0&_nkw=pioneer+krp&_sacat=0&_from=R40
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Nooff

Quote from: dchris on May  1, 2013, 11:06:24
Hoe bedoel je precies?
de Kuro's hadden vrijwel geen last van IR of hevige burn-in waar veel panasonic schermen tot op de dag nog steeds last van hebben. Pioneer had het destijds goed onder de knie, ongeacht het feit dat dit een bijkomstigheid van de technologie is. Ik zou persoonlijk geen 4000 euro uitgeven aan een scherm dat binnen een week je plezier verknalt.

Nooff

Quote from: vik on May  7, 2013, 07:39:12
De ZT lijkt me een fantastisch scherm. Hopelijk zie ik hem op de Highend Munich aankomend weekend.


Het begint wel lekker druk te worden op Ebay (Kuro's)  ::)

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313.TR1.TRC0&_nkw=pioneer+krp&_sacat=0&_from=R40
Lol, en dan ook nog verwachten zoveel voor zo'n Kuro te beuren.

dchris

Quote from: Nooff on May  7, 2013, 08:12:45
de Kuro's hadden vrijwel geen last van IR of hevige burn-in waar veel panasonic schermen tot op de dag nog steeds last van hebben. Pioneer had het destijds goed onder de knie, ongeacht het feit dat dit een bijkomstigheid van de technologie is. Ik zou persoonlijk geen 4000 euro uitgeven aan een scherm dat binnen een week je plezier verknalt.

Ok het is me duidelijk, en je hebt gelijk, daar zou ik dan ook niet zoveel geld aan uit willen geven.
Het is wachten op de eerste leden die er één hebben en wat hun bevindingen zijn. ;D
Mvg,

Dchris

vik

Ik heb de TX-P60ZT60 zien spelen op de Highend Munich.

Fantastisch mooi scherm  en als ik opnieuw een tv zou moeten kopen zou dit hem absoluut worden.

Deze had helaas geen calibratie en stond op de THX mode maar zag er mooi uit. Het was nog een prototype.


Heb ik de kriebels om mijn Kuro er voor op te geven? Nee absoluut niet.

Een echt Kuro beater? mmmmm.... ze hebben allebei hun kwaliteiten maar ik zou het scherm een keer terug willen zien na een calibratie.

Verder heb ik begrepen dat er een beperkt aantal worden geleverd voor in ieder geval Duitsland. Een soort limited edition.

De vraag of dit het aller beste scherm is wat je nu kan kopen. Voor zover ik heb gezien absoluut.


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Martinus

#10
Quote from: vik on May 13, 2013, 07:49:34
Ik heb de TX-P60ZT60 zien spelen op de Highend Munich.
Fantastisch mooi scherm  en als ik opnieuw een tv zou moeten kopen zou dit hem absoluut worden.
Deze had helaas geen calibratie en stond op de THX mode maar zag er mooi uit. Het was nog een prototype.
Heb ik de kriebels om mijn Kuro er voor op te geven? Nee absoluut niet.
Een echt Kuro beater? mmmmm.... ze hebben allebei hun kwaliteiten maar ik zou het scherm een keer terug willen zien na een calibratie.
Verder heb ik begrepen dat er een beperkt aantal worden geleverd voor in ieder geval Duitsland. Een soort limited edition.
De vraag of dit het aller beste scherm is wat je nu kan kopen. Voor zover ik heb gezien absoluut.

interessante conclusie. Wil deze ook absoluut zien. Ben benieuwd.
............