Terminator the Box

Started by Jeroen., December 31, 2003, 13:32:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen.

Wie weet of er een release gepland is van een Box met de drie delen van Terminator?

en by the way is er al iets gepland met Taken en NL subs?

MvGr,

Jeroen

Jinsu

Hoi Jeroen,

De terminator box is al te krijgen "R4" en volgens mij komt er ook een R2-box ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Oracle

Volgens mij is dat een box die exydvd gewoon zelf heeft samengesteld. Zo'n beetje net zoals die 7 disc versie van LotR:TTT...

Maar het zou me niet verbazen als er een officiele komt. Alleen zitten er wat haken en ogen aan de rechten. M.n. T2 is bijeen andere firma, dan T1 en volgens mij ook T3.

Groet,
Mark

Jeroen.

Hmm, dat van die rechten kan natuurlijk een probleem gaan geven.
Maar aangezien er veel verschillende dvd versie's van de Terminator serie zijn denk ik dat ze daar wel een gat in zien. Volgens mij is dit de meest commercieel uitgebuite film serie op dvd.

Hmm r4, dan toch maar een CC regelen? Waar kan ik de exydvd shop vinden? heb al gegoogled maar kwam nergens uit.

MvGr,

Jeroen

Mausje

Het is niet exydvd, maar ezydvd. De box is te vinden op deze http://www.ezydvd.com.au/item.zml/224695 link
Receiver: Marantz SR7400   :   DVD Player/Game Console: XBOX   :   VCR: Philips VR960   :   MD: Sony MDS-JE520   :   Fronts: Quadral Aurum 70   :   Center: Quadral Aurum Base Prestige   :   Speakerkabel: VDH CS-122

Jeroen.

He Mausje dank je,

daar zat ik gisteravond ook aan te denken tijdens het werken.
Sta je te koken zit je in je gedachten het toetsenboard indeling voor je te nemen.
Op zoek naar de x en de z. Ben geen 10 vinger tikker, dus het is soms zoeken.


Groetjes,

Jeroen

Mausje

toch raar he, waar je soms aan zit te denken. Maarja we zitten hier om elkaar te helpen toch? :D ;D
Receiver: Marantz SR7400   :   DVD Player/Game Console: XBOX   :   VCR: Philips VR960   :   MD: Sony MDS-JE520   :   Fronts: Quadral Aurum 70   :   Center: Quadral Aurum Base Prestige   :   Speakerkabel: VDH CS-122

Oracle

Quote from: InSomNiaC on January  2, 2004, 13:12:40
Hmm, dat van die rechten kan natuurlijk een probleem gaan geven.
Maar aangezien er veel verschillende dvd versie's van de Terminator serie zijn denk ik dat ze daar wel een gat in zien. Volgens mij is dit de meest commercieel uitgebuite film serie op dvd.

Hmm r4, dan toch maar een CC regelen? Waar kan ik de exydvd shop vinden? heb al gegoogled maar kwam nergens uit.

MvGr,

Jeroen

Moet inderdaad eZydvd zijn.. :-[ Wat te snel getypt...

Anyway, alle uitvoeringen van T2 die er tot nu zijn, komen allemaal bij dezelfde firma vandaan. Alleen iedere keer weer een andere set extra's, of een hd-versie of zo...

Omdat de andere films van andere maatschappijen zijn, denk ik dat het nog wel even zal duren. Volgens mij zijn ze niet elkaars vriendjes... ;)

Groet,
Mark